loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

خبر!!

لوران بلان سرمربی 47 ساله در آستانه بستن قرارداد با باشگاه ثروتمند پاریسی قرار دارد. این قرارداد که روز 2 شنبه انعقاد میشود 2 سال اعتبار دارد.


امروز (جمعه) سران منچستر سیتی به صورت رسمی برای مذاکره با سران مالاگا به اسپانیا سفر کردند تا بتواند بازیکن مورده علاقه پلگرینی را جذب کنند. گفتنی است مبلغ این قرارداد طبق گزارش سایت گل مجموعا 35 میلیون یورو میباشد.


به گزارش تمام خبرگزاری ها !! آرسنال برای نهایی کردن قرارداد هیگواین فردا به مادرید سفر میکند، این خبرها در حالی منتشر شد که روز قبل همه ی خبرگزاری های اسپانیا و انگلیس و حتی آرژانتین آن را تایید کردند. ظاهرا مبلغ پیشنهادی ارسنال 23 میلیون پوند است.


چلسی به طور رسمی قرارداد 10 ساله جدیدی با برند معتبر ادیداس که از سال 2006 حامی این تیم بود بست. این قرارداد تا 2023 اعتبار دارد و جزئیات مالی آن مشخص نیست.

مسعود اوزیل بعد از اینکه شایعات جداییش از رئال و پیوستنش به لیگ انگلیس  قوت گرفت اعلام کرد که اگر مادریدی بخواهند تا مدت ها میخواهم اینجا بمانم تا به شایعات خاتمه دهد.

تیاگو الکانتراز در استانه پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ میباشد. ظاهرا مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن 15 میلیون پوند میباشد که نزدیک به 20 میلیون یورو میباشد. مویز علاقه ی ویژه ای به این ستاره ناراضی بارسلونا دارد و ظاهرا پیشنهادش را تا روز 2 شنبه ارسال خواهد کرد.





آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

mmdn110

سلام من یه گل پسره ارسنالیه سفتم که دشمن بارسا هستمو الان دیگه بپشتر منچستریا رو میترکونم<br>به امید قهرمانی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۳۱
بازدید پست : ۳,۰۶۷ بار
کل بازدید: ۲۲۱,۷۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰