loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

هیگواین، یک ستاره.

سلام. الان چنتا کلیپ از هیگواین تو لپتاپ دوست رئالیم دیدم. خداییش، دوس دارم بیاد:S_4:. یک سری انالیزکردم گفتم بگم شما هم مستفیذ شین.::s_108:

1. گونزالو واقعا سرعت تصمیم گیریه بالایی داره و این مهم ترین نکته برای یک مهاجمه. برای یک بازی ساز کیفیت در تصمیم گیری مهم تره ولی برای یک مهاجم سرعت در تصمیم گیری یک فاکتور خیلی مهم به حساب میاد و هیگواین واقعا میتونه بین مدافعان زیاد و یا موقع فرارهای سریع  تصمیم های سریع و کشنده ای بگیره و من قول میدم این ویژگی رو خیلی زود تو آرسنال میبینین.

2.دقت در ضربات مهم ترین ویژگی هیگواینه که همه در داشتن اون توافق داریم قدرت تمام کنندگیشه. اگه یکم این مسئله رو باز کنیم و به حرکاتش توجه کنیم میفهمیم که ضربات تک به تکش رو معمولا به قسمت های بالای دروازه میزنه و جدا از اون چیپ زنه خوبی هم هست. این که در اکثره شرایط بتونی ضربت رو به بالای دروازه بزنی سخته و نیاز به اعتماد به نفسزیادی داره که هیگواین به بهترین شکل اون رو داره. واقعا ضربات آخرش تماشایی هستن.

3.قدرت مانور در محوطه جریمه همون چیزیه که این فصل معزل اصلی تیم ما و جیرود بود. پولدی هم همین مشکل رو داشت به طوری که وقتی نوک بازی میکرد کاملا محو بود و در جریان بازی نبود. هیگواین اگه به عنوان هافبک خلاق بازی کنه به مشکل بر میخوره چون نمیتونه حرکت های عرضی زیاد و پیوسته ای انجام بده ولی اگه بخواد یک بازیکن هدف باشه میتونه با حرکات ریز خودش رو در موقعیت قرار بده کاری که لواندوفسکی در اون استاده و همه در بازی های اروپا دیدیم. بدن دادن و تو سره توپ زدن و از پشت مدافع حرکت کردن از همین کارهاست که هیگواین از پسه همش براومده. این حرفام همش با سند هست و کلیپاش موجوده.

4.اون دسته از دوستانی که فوتبال یا فوتسال بازی میکنن این مورد بهتر درک میکنن. شوت زدن یکی از سخت ترین کارهایی هست که یک بازیکن باید انجام بده. محکم شوت زدن خیلی کمتر از اونچیزی که به چشم میاد به قدرت پا بستگی داره و مهم ترین عاملش اینه که بلد باشیشوت بزنی. بازیکن های زیادی داریم که تو بازی نمیتونن شوت های خوبی بزنن ولی وقتی توپ ساکن باشه و فشاری در کار نباشه شوت های وحشتناکی میزنن. دلیلیش اینه که بلد نیستن وقتی تحت فشار هستن توپ شوت کنن. اولین چیزی که در هیگواین دیدم این بود که واقعا بلده شوت بزنهs_77 ولی جیرود یا تئو....!!!

الان واقعا با اون تحلیلگر اسکای که میگفت: "خرید هیگواین با زیره 35 میلیون پوند یک سرقت محسوب میشه" موافقم.

هیگواین از ونپرسی بهتر نیست، ولی چون تیم ما خیلی هماهنگتر شده، میتونه عملکردی بهتر از اون داشته باشه. قول اقای گلی رو بهتون میدم دوستان.:S_2:

:S_36::S_36::S_36:

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

mmdn110

سلام من یه گل پسره ارسنالیه سفتم که دشمن بارسا هستمو الان دیگه بپشتر منچستریا رو میترکونم<br>به امید قهرمانی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۷
بازدید پست : ۲,۵۲۸ بار
کل بازدید: ۲۲۱,۷۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰