loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

اظهار نظرات سران باشگاه ها پس ازقرعه کشی لیگ اروپا

یه آمار از 150 بازی اخیر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا:


شکست چهارشنبه شب برابر المپیاکوس صد و پنجاه و سومین بازی آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا بود.(با احتساب بازی های مقدماتی).توپچی ها در حال حاضر ششمین تیم از این نظر هستند.

آرسنال دقیقا نصف این بازی ها را پیروز شده است (76 بازی) 37 مساوی داشته (24%) و در 40 بازی دیگر شکست خورده است.(26%) 140 بازی در مرحله ی نهایی لیگ قهرمانان بوده است و 10 بازی هم در پلی آف بوده که آرسنال در تمامی 10 بازی پیروز شده است.

تیم ما در153 بازی 242گل زده داشته (1.51 گل در هر بازی) و 156 گل هم دریافت کرده است.(1.01 گل در هر بازی).در مجموع تفاضل گل آرسنال +86 می باشد.

این فصل پانزدهمین فصل متوالی حضور توپچی ها در لیگ قهرمانان اروپا است (از فصل1998/99تا امروز).تا پیش از بازی های این فصل توپچی ها به طور میانگین هر فصل 10.5 بازی در لیگ قهرمانان انجام داده اند که 5.2 آن را پیروز شده اند.

آرسنال اکثر این بازی ها را در مرحله ی گروهی مسابقات انجام داده (108 بازی) و 10 بازی در مرحله ی مقدماتی،18 بازی در دور اول حذفی،12 بازی در 1/4 نهایی،4 بازی در نیمه نهایی و 1 بازی هم در فینال مسابقات بوده است.

توپچی ها با پیروزی در 50% بازی ها تیم ششم لیست بهترین تیم های اروپا می باشد.آمار دفاعی آنها هم چیز بدی را نشان نمی دهد.آنها به طور میانگین در هر بازی 1 گل دریافت کرده اند که در این زمینه رکورد بهتری را از رئال مادرید،بایرن مونیخ،پورتو و یوونتوس دارند.


شایع ترین نتیجه برای توپچی ها 1-1 بوده که 18 بازی با این نتیجه به پایان رسیده است.در واقع اغلب بازی های اول آرسنال با نتیجه 1-1 تمام شده که اولین آنها بازی در زمین لنز در 16 سپتامبر 1998 بوده است.مارک اورمارس اولین گلش را در لیگ قهرمانان اروپا در آن بازی به ثمر رساند اما ضربه ی تونی وایرلس در ثانیه های پایانی نتیجه را 1-1 کرد.

آرسنال در 55 بازی کلین شیت کرده است (37%) و در 35 بازی هم نتوانسته دروازه ی حریفان را باز کند. (23%)

در مجموع 25 نتیجه ی مختلف ثبت شده است.از برد 7-0 در برابر اسلاویا پراگ در 2007 گرفته تا شکست 4-1 که دو بار اتفاق افتاده است.

شکست 2-0 چهارشنبه شب پنجمین بار بود که اتفاق می افتاد.این شکست رکورد جالبی را هم از بین برد.این اولین شکست آرسنال در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اشبورتون (20 بازی) و همچنین اولین شکست در برابر تیمی غیر انگلیسی در بازی های خانگی از 17 سپتامبر 2003 بود.(3325 روز)

اینترمیلان آخرین تیم خارجی ای بود که در لندن آرسنال را برده است.در اولین بازی مرحله ی گروهی باخت 3-0 در فصل 2003/04 در هایبری برابر اینتر ثبت شد.آرسنال با وجود اینکه در آن فصل از 3 بازی نخستش تنها 1 امتیاز گرفته بود به مرحله ی بعدی راه پیدا کرد.

پس از شکست برابر اینتر و پیش از شکست چهارشنبه ، آرسنال 45 بازی خانگی برابر تیم های غیر انگلیسی داشت.36 پیروزی و 9 تساوی را بدون هیچ شکستی ثبت کرده بود.در ضمن شالکه اولین تیم بود 
 


مطلب بعدی اضهار نظرات سران باشگاه ها پس از اتمام قرعه کشی:


* بوترگانو در واکنش به قرعه‌ي مادريدي‌ها و رويارويي با شياطين سرخ گفت: مطمئنا منچستري‌ها از اين که با ما افتاده اند خوشحال نيستند.


اميليانو بوترگانو ، مدير روابط آکادميک رئال مادريد در واکنش به مصاف اين تيم و منچستر يونايتد در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا گفت: دوست داشتم که با منچستر در مراحل بالاتر بازي کنيم، اما مطمئنم که آنها از اين که با ما افتادند خوشحال نيستند.


حتما بازي رئال مادريد و منچستر بازي بسيار زيبايي خواهد شد و همه بازيکنان و تماشاگران از اين ديدار لذت خواهند برد. اميدواريم که تا زمان ديدار با منچستر يونايتد بازيکنان مصدوم‌مان به ما ملحق شوند و به شرايط ايده‌آل برسيم.


وي در پاسخ به اين سوال که آيا رويارويي با منچستر يونايتد ترسي داريد يا خير؟ گفت: مهم نيست که با چه حريفي روبرو شويم. براي قهرماني بايد کاملا آماده بود. اين جور بازي‌ها به بازيکنان ، باشگاه و به همه انگيزه مي‌دهد.


*دبير کل باشگاه منچستر يونايتد که در محل برگزاري قرعه‌کشي ليگ قهرمانان حاظر بود اميدوار است اتفاقي که در سال 1958 براي منچستر يونايتد افتاد و اين تيم توانست در نهايت قهرمان مسابقات شود اين بار نيز تکرار شود.


جان الکساندر دبير کل باشگاه منچستر که به نمايندگي از اين باشگاه در محل قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا حاظر بود پس از مشخص شدن حريف منچستر در واکنش به ديدار اين تيم و رئال مادريد گفت: به طور حتم اين بازي است که همه، هم دوست داشتند آن را ببيند و هم آن را نگه دارند تا در مراحل بالاتر ببينند. اما نکته حائز اهميت براي ما اين است که زماني که در سال 1958 توانستيم در ورزشگاه ومبلي ليگ قهرمانان را فتح کنيم، رئال مادريد را توانسته بوديم شکست دهيم. پس فکر کنم اين قرعه براي ما خوش يمن باشد.


*نايب رئيس باشگاه ميلان اميدوار است تيمش اين بار بتواند بارسلوناي مدعي را در ليگ قهرمانان اروپا کنار بزند.


امبرتو گانديني،‌ مدير فني ميلان در واکنش به رويارويي با بارسلونا در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا گفت: فصل گذشته دو بار با آنها بازي کرديم؛ مرحله مقدماتي و يک چهارم نهايي. خوشبختانه اين بار فقط يک بار با آنها بازي مي‌کنيم. بايد به بازي در کاتالونيا آشنا شويم. امسال با يک ماشين بي نقص (بارسلونا) روبرو مي‌شويم. حتي اگر آنها مشکلات بيش از حدي داشته باشند. اين سخت‌ترين قرعه بود که مي‌توانستيم به آن بخوريم، اما شکست و حذف بارسلونا دور از دسترس نيست.


*نايب رئيس باشگاه بايرن مونيخ از قرعه تيمش در مرحله‌ي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا راضي است


کارل هاينس رومينگه ، نايب رييس باشگاه بايرن‌ مونيخ پس از مراسم قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا و رويارويي با آرسنال ، گفت: خوشبختانه آرسنال را به خوبي مي‌شناسيم و نمي‌توانيم از اين که با آرسنال بايد روبرو شويم، ناراحت باشيم. البته نبايد آرسنال را دست کم بگيريم. بازي سختي مقابل اين تيم نخواهيم داشت. خيلي مهم است که در لندن نتيجه‌ خوبي بگيريم و حداقل يک گل بزنيم.


فيليپ لام ، کاپيتان بايرن‌ مونيخ نيز در اين باره اظهار داشت: قرعه خوبي نصيبمان شد. منتظر رويارويي با پودولسکي و پرمرته ساکر در آرسنال هستم. هميشه ملاقات با هم تيمي‌هاي سابق در فوتبال لذت بخش است.


*ماريا بارتومئو حريف بارسلونا در مرحله‌ي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را ترسناک توصيف کرد.


نايب رييس باشگاه بارسلونا که در محل قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا حاضر بود، پس از مشخص شدن حريف بارسلونا در اين مرحله گفت: ميلان يکي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي اروپا است و باشگاهي است که هميشه براي آن احترام زيادي قائل هستيم. اگرچه ميلان در اين فصل در سري A عملکرد خوبي نداشته است، اما آنها بازيکنان بزرگي دارند.


اميدواريم که تا آغاز مرحله يک هشتم نهايي اين مسابقات به شرايط خوبي برگرديم. فوتبال هفته‌ به هفته‌ تغيير مي‌کند. ما با آرزوهاي زيادي مرحله به مرحله جلو مي‌رويم.


وي ادامه داد: ميلان در بهترين وضعيت خودش نيست. اما فوتبال و شرايط تيم‌ها هفته به هفته عوض مي‌شود. اين چيزي است که تيم‌هاي بزرگ را مي‌ترساند.


جوزف ماريا بارتومئو درباره آخرين وضعيت تيتو ويلانووا گفت: خبر جديدي نيست و ما هم براي او آرزوي سلامتي مي‌کنيم. بيشترين حمايت و پشتيباني را از او خانواده‌اش انجام خواهيم داد.


* يورگن کلوپ پس از آنکه روز پنج‌شنبه (امروز) مشخص شد تيمش در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با شاختار دونتسک اوکراين ديدار مي‌کند، اظهار داشت: از نظر ورزشي چنين رويارويي يک چالش بزرگ است چون دو تيم شگفتي ساز فصل جاري ليگ قهرمانان اروپا مقابل يکديگر به ميدان رفته و قدرت‌نمايي کنند.


مربي 45 ساله زردپوشان افزود: دونتسک فوتبالي به معناي واقعي قوي بازي مي کند. از حالا به بعد سعي مي کنيم با دقت بيشتري بازي‌هاي‌شان را زير نظر بگيريم تا وقتي در ماه فوريه با آنان روبه‌رو مي‌شويم، آماده باشيم.


وي ادامه داد: در اين مساله شکي نيست که مي‌توانيم آنها را شکست دهيم اما براي اين هدف بايد همه ارکان تيم خوب عمل کرده و زيبا باشند.


تيم تحت امر کلوپ در تاريخ 13 فوريه (24 بهمن 91 ) ديدار رفت خود را در زمين شاختار انجام خواهد داد و در بازي برگشت در تاريخ 5 مارس (15 اسفند 91 ) در زيگنال ايدونا پارک پذيراي اوکرايني‌ها خواهد شد.


* سرمربي منچستر پس از آنکه در مراسم قرعه‌کشي ليگ قهرمانان اروپا در روز پنج‌شنبه (امروز) فهميد شاگردانش در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مجبور به رويارويي با رئال مادريد هستند، اظهار داشت: فکر مي کنم مصاف ما و رئالي‌ها نقطه اوج اين مرحله از جام باشد. فکر مي‌کنم اين رويارويي بهترين فرصت را براي هواداران مان فراهم خواهد کرد تا شاهد لحظات هيجان‌انگيزي شوند. ضمن آنکه آنها مي‌توانند يکبار ديگر کريستيانو رونالدو، بازيکن سابق منچستر و خوزه مورينيو را مقابل تيم خود ببينند.


بازيکنان تحت امر فرگي ديدار رفت خود را در اين مرحله 13 فوريه (23 بهمن 91 ) در سانتياگو برنابئو انجام خواهند داد اما در تاريخ 5 مارس ( 15 اسفند 91) در اولدترافورد پذيراي رئال خواهند شد.


* کارلوس پويول پس از آنکه ظهر روز پنج‌شنبه (امروز) مراسم قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد، نظر خود را در مورد رويارويي با آ.ث‌ميلان در مرحله يک هشتم نهايي اين جام بيان کرد. وي اظهار داشت: واقعا از اين رويارويي خوشحالم نه به اين دليل که کار راحت است، درست بر عکس، چون مصافي سخت را در پيش داريم. خوشحالي من اين است که ميلان حريفي است که هميشه از رويارويي با آن خرسند شده و همواره مقابلش خوب بازي کرده‌ام.


وي ادامه داد:‌ ميلاني‌ها ورزشگاه اعجاب‌انگيزي دارند و من اطمينان دارم مصاف مان،‌به معناي واقعي دو بازي رفت و برگشت خارق‌العاده و تماشايي خواهد بود.


او ادامه داد: فصل قبل ظرف يک هفته قهرماني لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا را از دست داديم. امسال خيلي خوب کار را شروع کرديم و اميدوارم در سال 2013 همچنان پيشرفت کرده تا جايي که تا قهرماني پيش برويم.


مصاف رفت دو تيم ميلان و بارسا در تاريخ 20 فوريه (اول اسفند 91 ) در سن‌سيرو و ديدار برگشت در تاريخ 12 مارس (23 اسفند 91 ) در نيوکمپ انجام خواهد شد.


* پاول ندود که در مراسم قرعه‌کشي روز پنج‌شنبه (امروز) ليگ قهرمانان اروپا در نيون سوئيس حضور يافت، نقطه نظرش را درمورد رويارويي با سلتيک گلاسکو اسکاتلند در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان بيان کرد.


وي اظهار داشت: امکان داشت قرعه‌ بدتري از آن يووه شود. اما بديهي است که به سلتيک احترام مي‌گذاريم. آنها در مرحله گروهي مقابل بارسلونا شاهکار کردند و برنده شدند. نشان دادند که حق‌‌شان صعود از گروه است.


ندود افزود: من تجربه رويارويي با آنها را دارم. فکر مي‌کنم جو عالي در انتظارمان در آنجا خواهد بود.


وي ادامه داد: بايد از همان ابتداي بازي با آنها با بيشترين تمرکز ممکن بازي کنيم و نقاط قوت‌شان را خنثي کنيم. در اين بين وجود تجربه در مرحله حذفي بسيار حائز اهميت است و من اميدوارم بازيکنان يووه با شور فراوان مقابل سلتيک بازي کنند. بايد در نظر بگيريم انجام بازي برگشت در خانه مان يک امتياز است. اما اين امتيازي بزرگ و تعيين کننده نيست.


براساس برنامه موجود يوونتوس در تاريخ 12 فوريه (23 بهمن) در گلاسکو با حريف روبه‌رو خواهد شد و بازي برگشت در تاريخ 6 مارس ( 16 اسفند) در تورين ديدار خواهند کرد.



* توماس مولر دقايقي پس از انجام مراسم قرعه‌کشي ليگ قهرمانان اروپا (امروز) و مشخص شدن حريف باواريايي‌ها در مرحله يک هشتم نهايي اين مسابقات اظهار داشت: فکر مي‌کنم با قرعه‌اي‌ زيبا و حريفي قابل توجه برخورد کرديم. به باورم پيروزي بر آرسنال در دسترس است. بيشتر خوشحالي من به اين خاطر است که بازي رفت را در لندن انجام مي دهيم و بعد در مونيخ بازي برگشت را برگزاري مي‌کنيم.


وي افزود: رويارويي با آرسنالي‌ها به خصوص براي ما آلمان‌ها از اين جهت که با لوکاس پودولوسکي و پر مرته‌ساکر ملاقاتي ويژه داريم، حائز اهميت است.


*سرمربي تيم فوتبال سلتيک اسکاتلند بعد از اينکه تيمش در مرحله يک هشتم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان فوتبال اروپا به يوونتوس برخورد گفت: ما باور داريم طي دو بازي رفت و برگشت هر اتفاقي ممکن است بيفتد.
"ميل لنن" پس از مراسم قرعه کشي اين رقابت ها که بعدازظهر امروز پنجشنبه در شهر نيون سوئيس برگزار شد ضمن بيان اين مطلب افزود: يوونتوس پر از بازيکنان در سطح جهاني است و در يک سال و نيم گذشته عملکرد فوق العاده اي داشت اما نبايد فراموش کنيم ما هم از گروهي که بارسلونا در آن حضور داشته صعود کرده ايم.


سرمربي تيم فوتبال سلتيک اسکاتلند خاطرنشان کرد: قرعه ما مي توانست حتي سخت تر باشد اما از قرار گرفتن مقابل يوونتوس هم راضي هستيم و اميدواريم بتوانيم به مرحله بعد راه پيدا کنيم.


*لوکاس پودولسکي مهاجم باشگاه آرسنال که سابقه بازي در بايرن مونيخ را دارد بعد از اينکه توپچي ها در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا رودر روي باواريايي ها قرار گرفتند گفت: بايد کار را در همان بازي خانگي مقابل بايرن تمام کنيم.


وي افزود: به نظر من قرار گرفتن مقابل بايرن مونيخ يک قرعه خوب نيست اما ما توانايي اين را داريم که از سد بايرن بگذريم. در اين بازي مطمئنا دوستان قديمي ام را که در بايرن بازي مي کنند خواهم ديد. اميدوارم بتوانيم به مرحله بعد صعود کنيم.


* علي درست نايب رئيس باشگاه گالاتاسراي در گفتگو با خبرنگاران گفت: مراسم را با فاتح تريم سرمربي تيم تماشا کردم. هر تيمي که به اين مرحله از رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا رسيده قدرتمند است.


وي خاطرنشان کرد: بازي خارج از خانه ما در آلمان يک برتري براي ما محسوب مي شود چرا که جمعيت ترکيه اي زيادي در آنجا حضور دارند و مطمئنا از ما حميات خواهند کرد و به ورزشگاه مي آيند. فاتح تريم هم نظر و احساس من را دارد. اميدوارم بتوانيم به دور بعد راه پيدا کنيم.


* مدير ورزشي تيم فوتبال پاري سن ژرمن بعد از قرعه کشي مرحله يک هشتم نهايي و مشخص شدن والنسيا به عنوان حريف آنها گفت نمي داند تيمش با قرعه آساني روبرو شده يا نه.
لئوناردو عصر امروز پنجشنبه و پس از برگزاري مراسم قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا ضمن بيان اين مطلب گفت: هنوز مشخص نيست ديدار با والنسيا يک قرعه خوب است يا نه. تا بازي برگشت هم اين موضوع را نخواهيم فهميد، اما به هر حال بازي زيبايي خواهد بود. دو بازي سخت مقابل والنسيايي خواهيم داشت که تجربه خوبي در اين مرحله ليگ قهرمانان دارد.


وي افزود: والنسيا در دو فينال ليگ قهرمانان (2000 و 2001) بازي کرده است. همه چيز به ما و نحوه بازي مان بستگي دارد و اميدوارم بتوانيم از پس آن برآييم. من 20 سال پيش در والنسيا بازي کرده ام، هواداران آنها باورنکردني هستند. از اينکه به آنجا مي رويم خوشحاليم.


(به نظر ان چستر میتونه رئال رو ببره(این فقط یه نظره چو ان پرسی و رونی رو داره .حالا نگاه کنید.)


خب حالا یه مطلب کوتاه از پولدی:












لوکاس پودولوسکي که تابستان سال جاري از تيم اف.ث.کلن جدا شد و به آرسنال ملحق شد، در مورد رويارويي تيمش با بايرن در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان گفت: اين مصاف از نظر من قرعه‌اي کاملا رويايي است. از اين بابت استقبال مي‌کنم و خوشحالم چنين مصاف هيجان انگيزي انجام خواهد شد.

وي که در سال‌هاي 2006 تا 2009 براي مونيخي‌ها بازي کرد، افزود: اين رويارويي به من فرصت خواهد داد تا با اولي هوينس، يوپ هاينکس و فرانک ريبري و ديگر همبازيانم در تيم ملي ديدار کنم.

«پولدي» در مورد حضورش در ليگ برتر به همراه «توپچي‌ها » اظهار داشت: در مدتي که در لندن هستم ، به شرايط آرسنال خيلي خوب عادت کرده ام. نه فقط از نظر ورزشي بلکه از جنبه‌هاي شخصي نيز شرايط زندگي برايم عالي است. مردم برايم احترام زيادي قائل هستند و وقتي که تمرين تعطيل تمام مي‌شود، مردم دنبالم راه نمي‌افتند.

پودولسکي ادامه داد: با حضوري بهتر در آرسنال مي‌خواهم جايگاه اصلي خودم را در تيم ملي مجددا کسب کنم. اين که در چند بازي تيم ملي از ابتدا در ترکيب نبودم، مرا نسبت به قابليت‌هايم به ترديد نمي‌اندازد. من با قدرت به تيم ملي باز خواهم گشت. به يواخيم لو قول داده‌ام همچنان نقش مهمي در تيم ملي کشورم ايفا کنم.

ياران او که توسط آرسن ونگر هدايت مي‌شوند با مونيخي‌هاي تحت امر يوپ هاينکس در تاريخ 29 بهمن در بازي رفت و 23 اسفند در بازي برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان ديدار مي‌کنند.


 


اینم یه ماجرا از حضور آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا :


آرسنال بار دیگر موفق به صعود از مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شد. راه صعود شمال لندنی ها چندان هم آسان نبود، اما آن ها یکی از تیم هایی هستند که در چند سال اخیر حضورشان در جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا امری طبیعی شده است.


ماجرای دور مقدماتی


آرسنال به لطف پیروزی در بازی پنجم خود مقابل مون پولیه فرانسه، یک بازی پیش از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود خود به دور حذفی این رقابت ها را تضمین کرد. پیروزی مقابل المپیاکوس در بازی ششم، می توانست آن ها را در صدر گروه خود قرار دهد که با شکست این تیم همراه شد. شکست 2-1 آرسنال موقابل المپیاکوس، یکصد و پنجاهمین بازی آرسن ونگر به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بود.


گروه دوم رقابت ها، مخلوطی از نتایج خوب و بد برای توپچی ها بود. آن ها رقابت ها را با پیروزی مقابل مون پولیه فرانسه آغاز کردند. اما در بازی سوم خود در ورزشگاه امارات با نتیجه 2-0 از شالکه شکست خوردند و دو هفته بعد نیز در آلمان به تساوی 2-2 رضایت دادند.


لحظه حیاتی تیم


جک ویلشر در دیدار مقابل مون پولیه در لندن، با گل خود آرسنال را جلو انداخت. این اولین گل هافبک جوان انگلیسی برای آرسنال در دو سال اخیر بود. ویلشر اخیرا از مصدومیتی 17 ماهه بازگشته بود و توانست سهم به سزایی در پیروزی توپچی ها و کسب این سه امتیاز ارزشمند داشته باشد. با پیروزی شالکه مقابل المپیاکوس در همان شب، صعود آسنال به دور بعدی رقابت ها قطعی شد

 


 


. مهمترین بازیکن تیم


سه گل لوکاس پودولسکی و پاس گلی که در دیدار مقابل شالکه به ژیرو داد، سهم زیادی در صعود لندنی ها به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان داشت. الیور ژیرو نیز در دیدار مقابل شالکه در آلمان و همچنین در رویارویی مقابل تیم سابقش مون پولیه عملکردی فوق العاده داشت. بازیکن کلیدی دیگر آرسنال سانتیاگو کازورلایی می باشد که در تابستان از مالاگا به جمع توپچی ها پیوست. ماتادور آسنالی ها خیلی خوب به بازی آن ها سرعت می داد و با خلاقیت خود گره کار توپچی ها را باز می کرد.


آینده دارترین بازیکن تیم


شاید اولین کلین شیت آرسنال پس از 5 بازی که با بازگشت شزنی بدست آمد، تصادفی نبوده است. علاوه بر این، بار سومی است که شزنی 22 ساله به مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها صعود می کند!


آمار و ارقام گذشته

آرسنال برای سیزدهمین بار پیاپی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بالا می آید. بهترین عملکرد آن ها به سال 2006 بر می گردد که موفق شدند به فینال رقابت ها برسند، هرچند که در نهایت بازی را 2-1 به بارسلونا باختند.

نقل قول به یاد ماندنی

آرسن ونگر : "این رضایتی با شکوه است، زیرا هنگامی که مرا به عدم خرج کردن متهم می کنند، با خیالی آسوده به دیوار تکیه میزنم. نشان داده شد که ما می توانیم این کار را انجام دهیم، راهی که ما از طریق آن کارمان را انجام می دهیم


اینم یه نقل قول جالب از(اوتمار هیتزفلد): بایرن مونیخ و دورتموند می‌توانند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند(چه غلطا)خب حالا. بخونید  اما اما اما باور نکنید.









مربی افسانه‌ای فوتبال آلمان از تیم‌های پیشین خود، بایرن مونیخ و دورتموند، به عنوان تیم‌هایی یاد کرد که می توانند فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شوند.


بوندس لیگا امسال سه نماینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد. بایرن مونیخ، دورتموند و شالکه، نمایندگان آلمانی حاضر در رقابتهای فصل حاضر هستند. بایرن مونیخ تا به حال چهار بار قهرمان این رقابت‌ها شده، دورتموند برای اولین و آخرین بار در فصل 97-1996 موفق به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده و شالکه تا به حال قهرمانی نداشته است.


اوتمار هیتزفلد معتقد است که شالکه شانسی برای قهرمانی ندارد اما آن دو تیم دیگر می توانند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.


سرمربی تیم ملی سوییس در گفتگو با بیلد اظهار داشت: شالکه را در حد قهرمانی نمی بینم چراکه آنها استمرار نداشتهاند. اما فکر می کنم دورتموند و بایرن می توانند قهرمان شوند. البته بستگی به قرعه هم دارد. اما حقیقت امر این است که لیگ آلمان از هر زمان قوی‌تر شده است.


هیتزفلد در خصوص بازگشت به بوندس لیگا گفت: من تا سال 2014 با سوییس قرارداد دارم و دوست دارم با این تیم به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل راه پیدا کنم.


هیتزفلد با دورتموند دو بار قهرمان بوندس لیگا شد و این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رساند. این مربی با بایرن مونیخ پنج بار به عنوان قهرمانی بوندس لیگا دست پیدا کرد و در سال 2001 هم جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم بالای سر برد.


میگم باور نکنید.ولی اگه آرسنال بتونه بایرن و حذف کنه کارش خیلی راحت میشه برایه قهرمانی.البته به کوریه چشم بعضی ها(اوتمار هیتزفلد)


میدونید برایه چی میگم کارش راحت میشه:چونکه:چیه انتظار دارین بگم ،هم خوده چونکه خودش یه عالمه دلیله.خب حالا فش ندین: رئال،ان چستر،بارسا،میلان،والنسیا،پایس سنت ژرمن،سه تاشون حذف میشن که اینا مدعی هایه اصلیا البته میشه گفت به غیر از والنسیا که البته بازم میتونه پاریس و حذف کنه و به علاوه چلسی،ان سیتی و اینتر هم نیستن خیلی کار راحت تر میشه حداقل از سالای قبل تر.ببینیم چی میشه.


خب حالا مطلب بعدییییییییییییی ها فهمیدم.


این یکی غلطایه اضافیه بعضی از تیم هایه بعضی از تیم ها البته همچین تیم نیستن ها واسه اینکه بفهمین تو لیگه گفتم تیم وگر نه ... (تازه به دوران رسیده ها)فش بالای 8 سال بود


البته قصد جسارت به فهم شما هارو نداشتم ها آخه کسی که آرسنال رو انتخاب میکنه باید خیلی فهمیده باشه. اول خوبه رو بگم یا بده رو  ولشکن بذارین خودم بگم.اول بده


پیشنهاد اقوا کننده چلسی به بارسا برای داوید ویا آخه من شنیده بودم و تو یکی از پست هایی که یکی از عزیزان گذاشته بود خوندم ویا رو آرسنال میخواد به خدا آرش برهانی رو هم بخوایم بخریم همه تیمای انگیسی میفتن دنبالش.از بد شانسی مایه یا از پرویی اونا حالا هرچی سرتون و در نیارم ببخشید درد نیارم مخ خودمم هنگ کرد.حالا ناراحت نشین الان بقیشم میگم.


(بقیه شو بلیط داد. هه هه هه چقد من با نمکم)تیم چلسی که مدتی پیش بنیتس رو به عنوان سکان دار چلسی انتخاب کرد حال در صدد انتقال ویا به استمفوردبریج هستش.از آن رو که ویا از شرایط در نیو کمپ راضی نیست و چندی قبل به این موضوع که به بازی در کنار تورس علاقه مند است واین مکمل یکدیگر هستند احتمال پیوستنش به چلسی فراوان است پول خوبیم میدن بهش ولی جفتشون و ازتو لپ لپ در اوردن البته اینا که لپ لپ واسه جایزش نمیگیرن واسه کیفیتش میگیرن.هه هه هه خولن.جدی یه چیزیم شده ها نگران شدم یکم.البته اینم اضاف کنم از آن جهت که استوریدج به لیورپول پیوست چلسی شدیدن دنبال مهاجمایی هستش که آرسنال میخواد بگیره.باورکن جونه خودم.اینا زیییییییگییییییییییییلن.


خوووووووووووووب حالا خبر خوبه.


سران تیم چلسی اعلام کرده اند و به خود شخص لمپارد هم گفته اند.)چی باحال دقت کردین هم قافیه داشت هم ردیف یه پا شاعرم واسه خودم کیه که این استعدادارو شکوفا کنه.)بقییش:که باید دقت کنید باید در پنجره ی نقل و انتقالات یه تیم واسه خودش ردیف کنهههههههههه.لمپارد پر.لمپارد که پر نداره آبراموویچ  خببببببببببر نداره.فک کنم تموم شد دیگه آره تموم شد.باور کنید از اول که داشتم مینوشتم داشتم به این فکر میکردم اسم این پست و چی بذارم.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

به امید آرسنال،فقط آرسنال،همیشه آرسنال

چیزی برای گفتن نیست

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۶
بازدید پست : ۱,۶۷۵ بار
کل بازدید: ۳۶,۰۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰