loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

نقل و قول های جالب فوتبالیست ها(۱)جالبه بخونید



با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه توپچی های عزیز.


نقل و قول های فوتبالیست ها بخش 1


)-1این موضوع برای یک فوتبالیست شرم آور است)


 


ژان تیگانا، مربی بوردو دریافت که یوان گوفران، بازیکن تیمش به چمن آلرژی دارد


2- (خطرناک ترین صحنه ای بود که طی سالیان بسیار حضورم در فوتبال شاهد آن بودم. سوت به صدا درآمده بود و بازی به اتمام رسیده بود و او این حرکت را درست در مقابل چشمان داور انجام داد. این حرکت می توانست سبب کشته شدن پسرک (فن پرسی) شود. حرکت بسیار زشتی بود.)


 


به عقیده الکس فرگوسن، فن پرسی خوش شانس است که اکنون زنده است. این اظهارنظر جالب در مورد صحنه ای است که طی آن اشلی ویلیامز از فاصله ای نزدیک، توپ را به سمت سر رابین فن پرسی فرستاد. علی رغم اینکه این ضربه چنان هم سنگین نبود، فرگوسن در نقل قولی عجیب آن را به حرکت معروف اریک کانتونا در حمله به یکی از هواداران در سال های گذشته، تشبیه کرد.


هیچ کس نمی تواند با فرگوسن و حتی فن پرسی در مورد حماقتی که ویلیامز با حرکتش از خود نشان داد مخالفت کند، اما تشبیه چنین صحنه ای با حرکتی که کانتونا کرده بود، به نظر کمی اغراق آمیز به نظر می رسد.


3- (توضیح میلچیوت در مورد حذف هلند)


فکر میکنم روسها یک مربی داشتن که ما رو از خودمون بهتر میشناخت.


 


4- (در پاسخ به آلن هنسن که درباره آینده کاری فرگوسن پرسیده بود-سال ۲۰۰۲)


مهم‌ترین چالش زندگی حرفه‌ای من این نیست که چه اتفاقی در زمان حاضر رخ می‌دهد؛ مهم‌تر از هر چیز زدن رکورد لیورپول است


5-( من فرد ایده‌آل مادرید هستم، چون هیچ ترسی از هیچ‌ چیز ندارم)


از آن حرف‌های همیشگی ژوزه مورینیو که آن را در سپتامبر، در اوایل ماجراجویی‌اش در رئال به زبان آورد. او خبر نداشت در 29 نوامبر چه بلایی سرش می‌آید.


 


6-(اگر این (نژادپرستی) باز هم رخ دهد، زمین مسابقه را ترک و به خانه خواهم رفت. نژادپرستی دیگر برایم قابل قبول نیست و آن را تحمل نخواهم کرد. دیگر در 2012 زندگی می کنیم و چنین چیزهایی نباید رخ دهد. اگر کسی الان در خیابان به سوی من موز پرتاب کند، ترجیح می دهم راهی زندان شوم، چون آن شخص را خواهم کشت)


بالوتلی هیچگاه از به زبان آوردن افکارش هراسی نداشته است و در مورد رویدادهای نژادپرستانه هم که تابستان گذشته در اوکراین و لهستان به وقوع پیوست، به صراحت به اظهار نظر پرداخت.


به طور قطع با توجه به شرایطی که سوپرماریو در آن قرار گرفته بود، چنین نقل قول تهدیدآمیزی قابل توجیه می نمود، ولی خوشبختانه چنین حوادثی بیشتر تکرار نشد. با توجه به عکس العملی که مهاجم جنجالی منچسترسیتی در آن روزها از خود نشان داد، بدون تردید یکی از بازیکنانی که هواداران باید از رودررو شدن با او بپرهیزند، بالوتلی است.


 


7-( میروسلاو کلوزه،درمورد صحبت تلفنی با لوکا تونی،هم تیمیش تو بایرن مونیخ)


لوکا با صدای گرفته و بغض آلود گفت حالش خوب نیست چون بهترین دچار یک مشکل بزرگ شده.به لوکا تسلیت گفتم،اما فهمیدم که داره در مورد توپ حرف میزنه.


8-(اظهار نظر فرگی در باره خوان ورون .خطاب به خبر نگاران)


ادامه بدهید. او یک بازیکن درست و حسابی است و شما یک مشت آدم مزخرف


9-( حرفم را باور کنید؛ فاینورد در آستانه کارهای بزرگی است)


 


ویم فان‌هانگم، اسطوره فاینورد روتردام حرفش را بد موقعی زد؛ تنها 24 ساعت پیش از آن که تیم محبوبش ده بر صفر مقابل PSV آیندهوون شکست بخورد. این بدترین باخت تاریخ این باشگاه هلندی بود.


10-(درست است که بسیاری از بازیکنان حاضر در لیگ یک را نمی شناسم، اما بدون شک همه آنها مرا می شناسند)


به یادماندنی ترین نقل قول زلاتان، تنها اندکی پس از پیوستن به PSG  ثبت شد که او بلافاصله پس از رفتن به فرانسه، خود را برترین بازیکن این لیگ اعلام کرده بود.


 


11-( کرویف و گواردیولا باید با هم به بیمارستان روانی بروند، خفه شوند، بنشینند و با کارت بازی کنند)


مینو رایولا به همه مردم دنیا گفت که موکلش، زلاتان ایبراهیموویچ چه نظری درباره افراد حاضر در بارسلونا دارد. او این حرف‌ها را پس از ناکامی در نوکمپ به زبان راند.


 


12-( اجازه بدهید هر کاری خواستند، بکنند. هر توییتی خواستید بفرستید. وارد تویتر شوید و هر چه در دل دارید نثار هواداران کنید، چون آنها چنین حقی برای خود قائل هستند)


این هافبک سابق هال سیتی نتوانست در مبارزه با مصدومیت غالب آید و مجبور به بازنشستگی از فوتبال شد، اما قبل از دور شدن از دنیای فوتبال، از ارائه اظهار نظری جنجالی هم دریغ نکرد. او که در مصاحبه با گاردین در مورد احتمال کناره گیری اش صحبت می کرد، سخن از وجود آیین و مقررات اخلاقی بازیکنان تیم ملی انگلستان را هم به میان آورد و از آن اظهار ناخشنودی کرد.


بولارد معروف به راحت گرفتن همه چیز است و دوست دارد این اخلاق او در همه جا گسترش یابد که شبکه های اجتماعی هم از این قاعده مستثنی نیستند. به نظر می توان از او به عنوان سرمربی هم نقل قول های جالب بسیاری شنید. این یکی از آن نمونه ها است


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

به امید آرسنال،فقط آرسنال،همیشه آرسنال

چیزی برای گفتن نیست

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
بازدید پست : ۱,۱۶۶ بار
کل بازدید: ۳۵,۹۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰