loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

۱۳ شایعه نقل و انتقالات


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه توپچی های عزیز.


این یک پست از پست های نقل و انتقالات که الان در قسمت  آخرین بلاگ ها حداقل از10 تا 3تاش درباره نقل و انتقالاته.امیدوارم خوشتون بیاد.


1-کریستیانو رونالدو در منچستر.(از کجا این همه پول میارن؟)


بله درست خوندید ،رونالدو(CR7)یکی از بهترین های جهان شایدم بهترین بازیکن جهان بعد از لیونل آندرس مسی به آمار  بیشتر نظر سنجی ها.شاید اکنون اکثریت بتوانند حدس بزنند مقصد ستاره پرتغالی کدام تیم است!منچستر یونایتد، تیمی که از آن راهی سانتیاگو برنابئو شد.با اینکه فرگوسن به خدمت گرفتن رونالدو  از رئال رقبت نشان داده است میتواند دلیلی بر پیوستن وی به این باشگاه باشد ولی فرگوسن مبلغ قرارداد وی را سنگین دانسته است.ولی به نقل از بیشتر روزنامه های اسپانیایی سران هر دو باشگاه  با مبلغ 60م پ به توافق رسیده اند.


نظر خودم:


 باید به این نکته  اشاره داشت که فرگوسن اعلام کرده است در ژانویه از این تیم انتظار خرید نداشته باشید.احتمالا در ژانویه به منچستر نمیپیوندد و اگر این اتفاق بیفتد یحتمل ون پرسی یا رونی از تیم جدا میشوند.وشاید دوران درخشان نیمه کهکشانی(بعد از رفتن رونالدو)با رفتن این تمام کننده شایسته تقریبا به پایان برسد.


2-ونگر:هواداران با جذب مسی راضی میشوند.(بابا راضی به زحمت نیستیم خبریه،شاید تو قرعه کشی بانک برنده شده باشگاه یا هیلوود چیزیش شده یا اصلااااا دروغه (محتمل ترین) یا هم طبق معمول سره کاریم)


آرسن ونگر ،رهبر توپچی های لندن  طبق بیانیه ای اعلام کرده است ما در ژانویه کار سختی داریم،زیرا هواداران از ما توقع زیادی دارند،و آن ها بازیکن اسم و رسم داری چون مسی میخواهند(نه بابا امثال جیکینسون خوبن،مسی چیه؟)آرسنال که ظاهرا بر سر انتقال آدریان لوپز مهاجم اتلتیکو مادرید به مبلغ 10 م پ باسران این باشگاه به توافق رسیده اند،بازیکنانی چون:زاها،هولت بی،گورکوف،ام ویا و ام ویلا در لیست این باشگاه قرار دارند،بازیکنان دیگری هم در لیست توپچی ها قرار دارند ولی این ها ممحتمل ترین ها هستند.


دیدین گفتم سره کاریم. خدا وکیلی میبینید تیمای دیگه  میرن دنبال فالکائو  ما میریم دنبال لوپز.خدایا.ای دنیای خراب.


3-رادمائل فالکائو در تیم اول شهر مادرید.(فک کنم جایگزین رونالدو بشه)


بعضی از رسانه ها از توافق این ستاره با قوهای سپید سخن میگویند ولی خود فالکائو اعلام کرده است که قصد جدایی از این تیم را ندارد و به پیراهن خود تعصب داد(مثل ون پرسی)و تیم های دیگری چون من یونایتد،السیتی،پاریس سنت ژرمن و چلسی خواهان این مهاجم 26 ساله کلمبیایی هستند.و البته باید این مطلب را هم اظافه کرد که سرزو  رئیس اتلتیک و مادرد در مصاحبه با ساکرنت خبر های  انتقال وی به باشگاهایی چون رئال را تکذیب کرده است،وهمچنین اعلام کرده است تاکنون هیچ تیمی برای به خدمت گرفتن رادمائل مذاکره ای با باشگاه نداشته است.


من میگم میره رئال به دلایل زیاد که یکیش میتونه پر کردن جای رونالدو باشه و حتی پول و شهرت بیشر. 


4-سوپر ماریو(شک نکنید رفتنیه)


ماریو بالوتلی مهاجم 22 ساله السیتی که در تمرینات باشگاه با روبرتو مانچینی دست به یقه شد،از تمرین باشگاه اخراج شد و باید منتظر جریمه سنگین باشگاه باشد.با اتفاقاتی که از ابتدا ورود وی به این باشگاه روبرو شد که میتوان از آن ها به،در گیری با مانچینی(که خوراکشه)و نیمکت نشینی نام برد.و از آنجایی که این بازیکن ایتالیاییه آینده دار برای درخشش و داشتن جایگاهه ثابتی در تیم میتواند در لیست ترنسفری های ژانویه قرار بگیرد.و از باشگاه های خواهان وی میتوان به آ ث میلان و پاریس سنت ژرمن نام برد.


(از آنجایی که پاتو و روبینیو در صدد جدایی از روسونری ها هستند احتمال میرود شانس میلان از تیم فرانسوی که مهاجمانی هم چون:ایبرا،لاوتزی،منز و ...  را دارد بیشتر باشد.نظر خودم بود)


5-لمپارد(هیچی ندارم بگم،تکلیفش با خودش مشخص نیست)


این از یه منبع معتبر.به نقل از ساکرنت:فرانک لمپارد سال پاياني قرارداد خود با چلسي را مي‌گذراند ولي هنوز به وي پيشنهاد تمديد قراردادي ارائه نشده است.
اين موضوع گمانه‌زني‌هاي خروج وي از چلسي را به وجود آورده و تيم‌هايي از ليگ چين، آمريکا و استراليا به همراه ابراز علاقه تيم‌هاي لاتزيو و اينترميلان ايتاليا موضوع انتقال او را به بحثي داغ تبديل کرده است.
استيو کوتنر، مدير برنامه‌هاي لمپارد 34 ساله در گفت‌وگو با يکي از نشريه‌هاي انگليس هرگونه خبر در مورد خروج وي از چلسي را رد کرد.
کوتنر گفته با اين حال که چلسي تاکنون هيچ پيشنهاد رسمي براي تمديد قرارداد به وي ارائه نکرده ولي فرانک روي تنها چيزي که تمرکز کرده ارائه بهترين بازي‌ها در ترکيب چلسي است. اگر هم قرار باشد تيمش را تغيير دهد در پايان فصل اين اتفاق خواهد افتاد. من تصور مي‌کنم او در چلسي خواهد ماند.


همچنین گفته میشود سران باشگاه گلکسی برای انتقال این بازیکن دست به کار شده اند.


6-اسنایدر در تاتنهام(بازم 5 تا میخورن،فقط کلاس بازیکن و میارن پایین)


وسلی اسنایدر هلندی که در این فصل تقریبا در تمام بازی ها نیمکت نشین بوده است باره خود را برای جدایی از  نراتزوری ها بسته است و سران اینتر از انتقال این بازیکن به تیم های دیگر نا راضی نیستند.و در 2 سال اخیر سران من یونایتد تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن شماره 10 هلند کرده اند.و حال تاتنهام هم جمع خواستگار های این بازیکن اضاف شده است.و با مصاحبه ای که فرگوسن انجام داد تاتنهام مقصد نهایی وی خواهد بود.


(اسنایدر خیییییلی به درد آرسنال میخوره)


7-دیوید بکام


این بریتانیایی که چند سال آخر فوتبالش را پس از جدایی از روسنری ها به آمریکا آمد و در تیم گلکسی(فک کنم مربیش ایرانیه.کسی اطلاعی داره که مربیش کجاییه؟)مشغول به کار شد وبه دو عنوان قهرمانی نیز دست یافت.و اکنون از کشور های اماراتی ، قطری ،فرانسوی و ... پیسنهاد دارد.


8-پاریس سنت ژرمن: نه مورینیو را میخواهیم نه رونالدو را(جون ما به گیریدشون، ما راضی نیستیم شما انقد کم خرج کنید و تیم ضعیف بسازید.ای بابا تعارف مکنین ها )


رسانه هاي فرانسوي به تازگي اخبار فراواني منتشر کرده اند مبني بر اينکه باشگاه فرانسوي به دنبال جذب خوزه مورينيو و کريستيانو رونالدو است.
لخلايفي،مالک باشگاه پاریسی در باره شایعه انتقال رونالدو به تیم پاریس سنت ژرمن


اظهار داشت:رونالدو بهترین بازیکن جهان است و هیچ تیمی نمیتواند به انتقال این بازیکن به باشگاهش بی تمایل باشد،ولی اکنون این ستاره بازیکن رئال است و من برای سران این باشگاه احترام قائلم و اگر بخواهم این بازیکن را راهی پاریس کنم اول از همه با مدیر باشگاه صحبت میکنم.


و درباره مورینیو نیز اعلام کرد که این مربی دی صحبت های قبلی اش اعلام کرده است تا با رئال قهرمان اروپا نشد از این تیم ججدا نمیشود.و ما اکنون از آنجلوتی راضی هستیم  و یه وی اطمینان کامل داریم.


8--دمبا با(مفتش گرونه)


به نقل از ساکرنت، این مهاجم سیه چهره که این فصل در تیم کلاغ ها بازی میکرد با قراردادی سه سال و نیمه با ارزش 7 م پ راهی تیم شبه باشگاه چلسی شد.


این بازیکن که در این فصل برای نیوکاسل یونایتد 12 گل به ثمر رسانده است از ورود به این باشگاه ابراز خوردسندی کرد.همچنین میتواند تیمه جدیدش را در FA Cup و (کپیتابل وان همراهی کند.


9-داوید ویا در آرسنال(چیییی میییییگی)


مهاجم اول اسپانیا که در این فصل به عنوان بازیکن جایگزین به کار گرفته شده است ،از شرایطش در تسم راضی نیست و قصد جدایی از آبی اناری ها را دارد و شناس آرسنال از بقیه تیم ها بیشتر است.


10-دروگبا در میلان


از آن رو که برلوسکونی خواهان فروش روبینیو و پاتو است،وگفته میشود تیم های  سانتوس و کورينيتيانس مقصد این دو بازیکن است.واز آنجایی که سال پیش دو ستاره این تیم،ایبرا و سیلوا از این تیم جدا شدند این تیم ایتالیایی به شدت به دنبال مهاجم های درجه یک اروپا است که میتوان از آن ها به دیدیه دروگبا اشاره کرد که پس از  جدا شدن از چلسی به شانگهای چین پیوست و هم بازی آنلکا هم بازی سابق وی در چلسی شد.گفته میشود آرسنال و یوونتوس هم خواهن این بازیکن ساحل عاجی هستند.


11-هیگواین در السیتی


از آنجایی که بالوتلی در فکر جدایی از  السیتی است سران این باشگاه در صدد به خدمت گرفتن هیگواین برآمده اند.هم بازیه مسی در تیم ملی آرژانتین که امسال یا روی نیمکت بوده است یا مصدوم ،قصد ترک مادرید را دارد.


گفته میشود تیم های پاریس سنت ژرمن و چلسی هم خواهان این بازیکن اینده دار هستند.


12-نیمار در بارسلونا(کشتین مارو)


این مهاجم جوان سانتوس قزل آلای نقل و انتقالات است این بازیکن بادرخشش در این یک،دو سال اخیر در سانتوس و تیم ملی برزیل توانست باشگاهایی چون:بارسا و رئال را برای به خدمت گرفتن وی به تکاپو بیندازد.ولی این بازیکن اعلام کرده است تا پایان جام جهانی به تیم های اروپایی نمیپیوندد ولی ظاهرا با سران بارسا به توافق رسیده است و احتمالا در ژانویه به بارسا خواهد پیوست.


از نظر من زوده که به بارسا یا رئال بره،چونکه هم جوونه هم تجربه اروپایی نداره ومهمتر از همه زیر سایه مسی و رونالدو قرار میگیره به نضر من مثل فالکائو به اتلتیک مادرید یا اسپانول بره بعد که تجربه کسب کرد بره یکی از این دو تیم.


13-کاکا در میلان(خاله بازی میکنی.هی میری هی میای)


این بازیکن بریزیلی که در سال2009 به سانتیاگو برنابئو آمد ،از همان زمان تا کنون جایگاه ثابتی در تیم نداشته است و هر ساله زمزمه هایی از جدایی های وی به گوش میرسد و این بار ظاهرا سران میلان سره کیسه را شل کرده اند و میخواهند ستاره سابق خود را به خدمت بگیرند.از تیم های خواهان وی میتوان به چلسی و گلکسیهم اشاره کرد.


امیدوارم مورد تاییدتون قرار گرفته باشه.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

به امید آرسنال،فقط آرسنال،همیشه آرسنال

چیزی برای گفتن نیست

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
بازدید پست : ۱,۶۷۲ بار
کل بازدید: ۳۶,۰۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰