loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بررسی آرسنالیهای فرانسه

لورن کوشیلنی: میشه گفت بهترین مدافع فرانسه در بازی دیشب لورن بود که در چند صحنه دروازه تیمش رو نجات داد بخصوص در صحنه ای که توپ برای فابرگاس پشت دفاع ارسال شد و صحنه تک به تک تورس که در هر دو مورد با تکل خوب عملکرد تاثیر گذاری داشت. اما در هر دو صحنه گل هم میشه گفت لورن مقصر نبود گل اول که حاصل اشتباه دبوشی و کلیشی بود و گل دوم رو هم میشه کاملا به رویر نسبت داد.

یان ام ویلا : تقریبا به تنهایی بار تدافعی تیمش در خط میانی رو به دوش کشید و علاوه بر اثر تخریبی در بازی حریف تونست نشون بده که توانایی بالایی در بازیسازی و ارسال پاسهای سریع به عمق دفاع حریف داره. نمایش ام ویلا به گونه ای بود که سایت london24 به تمجید از نمایش او پرداخت و نوشت ام ویلا در این بازی کلاس تدافعی خودش رو به نمایش گذاشت. به نظر میاد این بازیکن دارای فاکتور سخت گیری در کارهای دفاعی باشه چیزی که به شدت آرسنال بهش احتیاج داره.


ژیرود : حضور کوتاه ژیرود اجازه نداد چیزخاصی رو از خودش به نمایش بگذاره و نمیشه تحلیل خاصی ارائه داد اما چیزی که از استیل این بازیکن میشه بهش پی برد اینه که صرفا یه ماشین گلزنی نیست و به نظر میرسه توانایی او در بازی زمینی و بازیسازی هم قابل توجه باشه. چیزی که از 12 پاس گل اون در فصل گذشته لیگ فرانسه میشه فهمید.


نکته: چیزی که به شخصه منو دیشب خیلی اذیت کرد حرفای مفت مزدک میرزایی بود که گفت مکسس شاید مدافع خوبی نباشه ولی دیگه هرچیم نباشه از کوشیلنی بهتره دیگه. شرط میبندم تا حالا 10 تا بازی از لورن ندیده اینقدر حرف مفت میزنه. بره بازی پارسال با بارسا رو ببینه ( بازی رفت ) یا برگشت امسال با میلان یا برگشت با منچستر پارسال. لورن به زودی یکی از بهترین دفاعهای اروپا میشه شک نکنین. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

KING TONY MR ARSENAL

از آخرین سالهای بازی آقای آرسنال طرفدار آرسنال شدم اسطوره دوران کودکی و نوجوانی من تیری هانری بود ولی هیچوقت نمیتونم کسی رو در آرسنال بزرگتر از تونی آدامز بدونم. <br><br>سومین کسی هم که خیلی دوسش داشتم رابرت پیرس بود یکی از سختترین لحظات عمرم تعویض شدنش تو فینال 2006 بود. <br><br>حالم از منچستر بهم میخوره و تنها تیمیه که اصلا نمیتونم ببینمش. دشمن ما تاتی نیست منچستر و این پیر مکارشه. <br><br>هیچوقتم امکان نداره تیممو عوض کنم. زنده باد آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۴
بازدید پست : ۱,۷۷۷ بار
کل بازدید: ۸۶,۸۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰