loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

زمستان سرنوشت ساز

زانویه 2013 میتونه فصل جدیدی رو در باشگاه آرسنال رقم بزنه. شخصا اعتقاد دارم میتونه مهمترین برهه زمانی این فصل و فصل آینده باشه. به بازیهای آرسنال در این ماه که نگاه کنیم متوجه میشیم چندبازی مهم در این ماه در انتظار آرسنال هست و این بازیها به صورت پیاپی انجام میشه. بازیهای مثل بازی با من ستی در 12 زانویه بازی با چلسی در19 زانویه و همینطور بازی با لیورپول در 29 زانویه.

 اما نکته مهم تری که این زانویه داره مهلت نقل و انتقالات زمستانی هست. در چندسال اخیر آرسنال معمولا در ابتدای فصل امیدهاشو برای قهرمانی از دست داده و مسلما مهمترین عامل در این مساله دیر بسته شدن تیم و تغییرات زیاد در تابستون و چند روز قبل از شروع مسابقات بوده. در حال حاضر آرسنال با صدر جدول فاصله امتیازی زیادی داره که نمیخام بگم جبرانش غیر ممکنه اما حداقل از کنترل آرسنال خارج هست پس شانس قهرمانی آرسنال در لیگ برتر امسال چندان زیاد نیست. با توجه به این مساله و اعلام مسئولین باشگاه مبنی بر اینکه در این زمستان پول خوبی برای خرید وجود داره بهترین گزینه برای آرسنال این هست که در همین زمستان دست به بازسازی تیم بزنه. اگر آرسنال در همین زمستان بازیکنای مازادی مثل : جورو و اسکیلاچی و سانتوس در دفاع و فریمپونگ و دنیلسون رو در هافبک و آرشاوین و شاماخ و بنتنر و چند بازیکن دیگه رو به فروش برسونه و جایگزینای حتی کم نام و نشون ولی آینده دار رو بخره نتیجه این کار رو فصل بعد خواهد دید و مسلما فصل بعد رو از ابتدا هماهنگ و با قدرت شروع خواهد کرد. با توجه به توضیحاتی که دادم به نظرم این زمستان 2013 هست که حضور یا عدم حضور آرسنال در کورس قهرمانی سال آینده رو رقم خواهد زد نه تابستان.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

KING TONY MR ARSENAL

از آخرین سالهای بازی آقای آرسنال طرفدار آرسنال شدم اسطوره دوران کودکی و نوجوانی من تیری هانری بود ولی هیچوقت نمیتونم کسی رو در آرسنال بزرگتر از تونی آدامز بدونم. <br><br>سومین کسی هم که خیلی دوسش داشتم رابرت پیرس بود یکی از سختترین لحظات عمرم تعویض شدنش تو فینال 2006 بود. <br><br>حالم از منچستر بهم میخوره و تنها تیمیه که اصلا نمیتونم ببینمش. دشمن ما تاتی نیست منچستر و این پیر مکارشه. <br><br>هیچوقتم امکان نداره تیممو عوض کنم. زنده باد آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
بازدید پست : ۱,۳۰۱ بار
کل بازدید: ۸۶,۸۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰