loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

مرور کلی به فصل و نیازمندی ها

بررسی این فصلو از فصل پیش شروع میکنم که ما تو 10 هفته پایانی 8 تا بازی رو بردیم و رفتیم چمپیونز.فرم تیم خیلی خوب بود و همون زمان هم مشخص بود که با فرمی که تیم داره میشه با حفظ بازیکنا و اضافه کردن دو سه تا بازیکن طراز اول،مدعی قهرمانی تو لیگ شد.
تابستون اومدو n تا بازیکن به ما لینک شد اعم از سوارزو هیگواین و...ولی کسی به تیم اضافه نشد و تنها خرید ما سانوگوی جوان و گمنام بود و این باعث اعتراض هوادارا شده بود و بعد از باخت خونگی به استون ویلا تو هفته اول شدت اعتراضات بیشتر هم شد که یه دفعه خبر اومد اوزیل به آرسنال پیوست و این مثل دمیدن روحی تازه به کالبد آرسنال بود.
تیم روند رو به رشدی گرفت و به صدر جدول هم رسیدیم و در اکثر بازی ها نمایش قابل قبولی داشتیم بخصوص خط هافبک قدرتمندمون که خیلی مواقع جور مهاجمای تیمو میکشید و چیزی که بیشتر از همه تو چشم بود درخشش خیره کننده آرون بود که همه نگاه ها رو به خودش جلب کرده بود.ولی چیزی که بد جور تو ذوق میزد و حال آدمو میگرفت عدم نتیجه گیری تو بازی های بزرگ بود.نیم فصل اول تموم شدو ما هنوز صدر جدول بودیم.
نیم فصل دوم با مصدومیت دو تا از کلیدی ترین بازیکنامون یعنی آرون و تئو شروع شد و بعد از باخت مفتضحانه به لیورپول و با افت بازیکنایی مثل اوزیل و ژیرو(البته ژیرو هیچ وقت نقش یه ستاره رو نداشت و تو بهترین حالتش خوب بود)تیم روند نزولی به خودش گرفت و با باخت به استوک و تحقیر مقابل چلسی و مساوی با من یو و سوانزی عملا از کورس قهرمانی خارج شدیم.تو چمپیونز هم جلو بایرن کاری از پیش نبردیم و در آخر کورس واسه رتبه چهارمی رو از اورتون بردیم و مثل 17 سال گذشته کارو تو تاپ فور تموم کردیم.
در مجموع میشه گفت نیم فصل دوم تیم یه جورایی خالی کرد ولی نمیشه از مصدومیتا نگفت که ما تو یه مقطع تقریبا دو ماهه و پر فشار چهار تا از بازیکنای اصلیه تیم(اوزیل و جک و تئو و آرون)رو نداشتیم.حالا مصدومیتای گیبز و کوش بماند.اینا نمیتونه بهونه خوبی واسه نتیجه نگرفتن باشه ولی رییس یه بار حرف قشنگی زد و گفت همین من سیتی رو اگه آگوئرو ، یحیی توره ، سیلوا و کمپانی رو ازش بگیری اونام شاید نتونن اینجوری نتیجه بگیرن.اینم از شانس ما آرسنالیاست که  انگار با مصدومیت قرار داد بستیم.
از نکات مثبت این فصل میشه به حفظ بازیکنای اصلیه تیم ، خرید یک ستاره(هر چند امسال توقعاتو برآورده نکرد و کم فروغ بود) ، 128 روز صدر نشینی تو لیگ و در آخر هم قهرمانی تو حذفی اشاره کرد.
از نکات منفی هم میشه به باختای سنگین و غیر قابل هضم تو بازی های بزرگ اشاره کرد که هر باخت مثل یک تیر میشد که میخوره به قلب آدم و عاملشم می تونه عدم تمرکز و خودباوری باشه که ایشالله بعد این قهرمانی از تیم دور میشن.
خب حالا میرسیم به ترکیب که اولین او لویت ما باید حفظ بازیکنای اصلیه تیم باشه و بعدش خرید.
تو دروازه ما ژسنی رو داریم که درسته یکی دو تا سوتی بد داد امسال ولی در مجموع خوب کار کرد و به نظرم احتیاج به خرید نیست.فقط در صورت خروج فابی(خدا کنه نره) و اتمام قرارداد قرضیه ویویانو یه دروازه بان دوم میخوایم.
تو دفاع وسطا ما کوشو داریم که عالیه و مرته و ورمالن هم هستن واحتیاجی به خرید نیست و اگرم میخوایم خرید کنیم باید یه دفاع وسط جوونو بگیریم یا کسی که چیزی به تیم اضافه کنه مثل هوملز.
تو دفاع چپ ما گیبزو داریم که خیلی خوبه و ذخیرشم مونرئاله و احتاج به خرید نیست.
تو دفاع راست من تا فصل قبل همیشه یکی از منتقدای سانیا بودم ولی این فصل واقعا خوب کار کرد و اگه نره که احتیاج به خرید نیست ولی اگه بره یه جایگزین واسش میخوایم و نمیشه به جنکینسون اعتماد کرد.
تو هافبک دفاعی ما آرتتا و فلامینی رو داریم.آرتتا که پست اصلیش این نیستو درسته پاسوریش خوبه ولی جنگندگیش کمه و فلامینی دقیقا برعکسش.به نظرم اینجا احتیاج به خرید یه هافبک دفاعی قلدر و مادرزاده.
تو هافبک وسط ما جک و آرونو دیابی رو داریم و که عالین و احتیاج به خرید نیست.
تو هافبک هجومی ما اوزیل و سانتیو روسیسکی رو داریم که عالین و احتیاج به خرید نیست.
تو وینگ راست ما تئو و گنابری و میایچی رو داریم و احتیاج به خرید نیست.
تو وینگ چپ ما لوکاس و چمبو و در صورت نیاز سانتی رو داریم و به نظرم احتیاج به خرید نیست.
تو فروارد ما نیاز به خرید داریم شدیدا و یه مهاجم پا به توپ گلزن که به سبک بازیه تیم بخوره(سوارز که بعیده ولی یکی تو همین مایه ها)احتیاج داریم.در مورد ژیرو هم اینو بگم که رفتنش از تیم اشتباهه چون میتونه یه ذخیره خیلی خوب باشه و بهترین مهره واسه نیمکت ولی در حد مهاجم اول آرسنال نیست.





در آخرم بچه ها بهتون پیشنهاد میکنم مستند(کین و ویرا ، بهترین دشمنان) رو حتما ببینین.فوق العادست این مستند.با زیر نویسه.
قشنگ میبرتت تو حال و هوای اون روزا که با منیو کل داشتیم سر
قهرمانی.سوالای زیادی از جفتشون میپرسن که خیلی جالبه.عمو ویرا تو این کلیپ
میگه دوست داشتم فوتبالمو تو آرسنال تموم کنمو و ترکیب بهترین یازده نفره
خودشو میگه از آرسنالو و...بهتون پیشنهاد میکنم این کلیپو از دست ندین
مخصوصا واسه کسایی که از 2005 به اینور طرفدار آرسنالن.اینم لینکش از سایت
همسایه
http://www.gunnerstrust.com/fa/opinion-134.html 



ببخشید که زیاد شد و سرتونو درد آوردم.منتظرنظراتتون هستم...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Gunner till i die

علیرضام.مشمول خدمت ، عاشق آرسنال<br>

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۳۰
بازدید پست : ۲,۰۳۵ بار
کل بازدید: ۴۵,۳۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰