loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

دیلی میل امروز، داغ و تازه

امروز می خوام با چند تا خبر داغ نقل و انتقالی آرسنال فضای سایت رو گرم کنم و امیدوارم با نظراتون بهم انگیزه ادامه این کار رو بدید. امروز رفتم تو سایت دیلی میل و از اونجا که اخبار مربوط به آرسنال رو داغ تر از همیشه دیدم، گفتم خلاصه چهار تا از خبرا رو با نظر خودم درباره هر کدومشون بیارم. امیدوارم شمام نظراتون رو بدید.

خبر اول بر میگرده به مدافع ساحل عاجی تولوز فرانسه، سرژ آوریر:

آرسنال روز به روز به آوریر نزدیک تر میشه و اون دیگه نمیتونه خیلی چیزا رو پنهان نگه داره! اخیرا در دیلی میل اشاره شده که اون سوتی هایی داده و خبر پیوستنش به آرسنال رو که انگار قرار بوده فاش نشه در جاهایی علنا گفته. مثلا در ویدئویی منتشر شده از او در یوتیوب به طرفداران آرسنال اشاره کرده که داره با قراردادی به مبلغ هفت و نیم میلیون میلیون یورو میاد آرسنال و جای سانیا رو پر میکنه. علاوه بر این اون حتی بارها در توئیتر از علاقه مندی خودش به آرسنال سخن گفته و از زمانی که طرفدار آرسنال بوده و با لباس آرسنال عکس انداخته در توئیترش عکس گذاشته. در یکی از مصاحبه هاش هم همونجور که بچه ها گفته بودن، اظهار کرده که به آرسنال نمیشه نه گفت! اعلام رسمی عدم همکاری سانیا با آرسنال هم در این اتفاق مزید بر علت شده که ونگر به فکر یک مدافع راست بیفته. آوریر امسال در تیم منتخب لیگ فرانسه قرارگرفته و آمار گلزنی و فعالیتش فوق العاده است. اونکه فقط 21 سالشه و به ورژن برتر و قدرتمند تر امانوئل ابوئه شناخته میشه، به سرعت بالا، تکل های قوی و شم تهاجمی کافی و فیزیک فوق العاده اش معروفه!

نظر من : خب تو این پست فکر کنم با این قیمت و شرایط برای تیم ما عالیه و برای اومدنش لحظه شماری می کنم. شاید خبری باشه که قبل از شروع ورلد کاپ منتشر بشه.


خبر دوم بر می گرده به هافبک سابق آرسنال، سسک فابرگاس:

تیم بارسلونا فابرگاس رو به قیمت 30 میلیون یورو برای فروش اعلام کرده و سسک فابرگاس این هفته در انگلستان دیده شده. علاوه بر این بندهایی تو قرارداد اون هست که فابرگاس رو خیلی به ما نزدیک می کنه. با همه این تفاسیر، امروز منابع مختلفی ازجمله دیلی میل، گل انگلیسی و Mundo Deportivo اشاره کردن که آرسن ونگر پیشنهاد بارسلونا رو رد کرده و به فابرگاس گفته نه!!! با توجه به وجود کسانی مثل مسوت اوزیل و سانتی کازورلا در ترکیب، نیازی به فابرگاس نداره! او گفته که با توجه به اتمام قرارداد میکل آرتتا در فصل بعد ما در جستجوی جذب هافبک دفاعی هستیم و بندر هافبک دفاعی دورتموند رو می خوایم و گرچه با سسک روابط صمیمانه داریم، اما الان زمان اومدن اون به آرسنال نیست. طرفدارای آرسنال معتقدند که با وجود عدم نیاز اساسی بازیکن در پست فابرگاس، نباید بذاریم اون به تیمای رقیب بره و در این صورت در فصل بعد به احتمال زیاد اون رو در پیرهن لیورپول یا چلسی و با احتمال کمتر در لباس منچستر سیتی خواهیم دید.

نظر من : با کمال میل به نظر ونگر احترام میذارم و با اون موافقم. :)


خبر سوم درباره مدافع و کاپیتان تیم سوانزی سیتی هستش، اشلی ویلیامز:

این بازیکن که الان دو ساله داره به ما لینک میشه، فکر کنم بالاخره دست از سر تیم ما بر میداره و به نقل از دیلی میل داره به عنوان بخشی از قرارداد لیبرتی اکسودس، مهاجم QPR و با قیمت 4 میلیون یورو به QPR منتقل میشه. ضمنا باید بگم که این بازیکن 29 سالشه!

نظر من : خب نظرم معلومه دیگه، بهتر که داره میره QPR . اصلا به درد ما نمیخوره.



خبر چهارم درباره مهاجم جنجالی آ.ث میلان هستش، ماریو بالوتلی:

به نقل از دیلی میل و ESPN، باشگاه میلان ایتالیا طی اقدامی عجیب ماریو بالوتلی رو با قیمت 30 میلیون یورو به آرسنال پیشنهاد داده! این بازیکن 23 ساله در 54 بازی انجام داده برای میلان موفق به زدن 30 گل شده و آمارخوبی داره اما با توجه به وضع بد مالی تیم میلان و جنجال های اخلاقی بالوتلی از جمله برخوردای بد و زننده اش با بازیکنان و کادر فنی و مصاحبه ها و رفتار های زشت خارج از زمینش باعث شده سران میلان به فکر جایگزینی اون با گزینه های ارزان قیمت تر و آرام تری همچون عادل تربت باشند. در این منبع نوشته شده که در حال حاضر نزدیک ترین مهاجم به آرسنال لویک رمی فرانسوی است که به تاتنهام هم لینک شده اما ونگر به بالوتلی هم علاقه منده و اون رو در کنار گزینه های دیگری مثل کریم بنزما، آلوارو موراتا، ماریو مانجوکیچ و رودریگو از تیم بنفیکا قرار داده است.

نظر من : راستشو بخواین دقیقا نمیدونم، اما بین این گزینه های مطرح شده بنزما و رمی رو بهتر از بقیه می بینم. گرچه بازی رودریگو رو اصلا نمیشناسم. بالوتلی و مانجوکیچ به نظرم باید در اولویت های انتهایی قرار بگیرن. 


نظر شما، انگیزه ادامه کار ماست، یا حق!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

سلام بچه ها!

هادی عطاری دانشجو ارشد مکانیک خواجه نصیر

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۳/۱۲
بازدید پست : ۴,۰۶۷ بار
کل بازدید: ۲۸,۳۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰