loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

چه چیزی آرسنال را به این روز انداخته است؟ آیا ...؟

1- ساختن ورزشگاه امارات

شاید اگر ورزشگاه امارات درست نشده بود آرسنال این روز ها را به خود نمی دید. تخریب ورزشگاه هایبوری و درست کردن ورزشگاه امارات پول زیادی به دنبال داشت. پولی که آنقدر زیاد بود که باشگاه پارسال ازش نجات پیدا کرد و آن ها را پرداخت کرد. آگر امارات ساخته نشده بود کسی چه می داند شاید باشگاه ستاره ها را برای دادن پول ورزشگاه نمی فروخت. یا اگر هم می فروخت ستاره هایی جدیدی می خرید. بدون شک یکی از بزرگترین مشکلات آرسنال در این 9 سال درست کردن ورزشگاه امارات بود. ورزشگاهی که میلیون ها پوند پول به دنبال داشت. ورزشگاهی که با ورود اعراب همراه شد و بدبختی آرسنال از همین جا شروع شد. ورزشگاهی زیبا و مجلل که با بدبختی هایی همراه شد.ورزشگاهی که 400 میلیون پوند خرج برداشت. فقط برای 20000 نفر.





و ورزشگاه هایبوری که الان به این وضع درآمده است:





2- نبردن جام باشگاه های اروپا در 2006

بدون شک این رویداد ضربه ی بزرگی در تاریخ آرسنال بود. رویدادی که برای اولین بار رخ داد و تا حالا دیگر رخ نداده است. رویدادی که ستاره ها را برای این جام به باشگاه های دیگر کشاند از جمله تیری هانری. دیروز در مستندی که فوتبال 120 پخش کرد تیری هانری دلیل خودش را برای این که به بارسلونا رفت گفت: «من مطمئن نبودم که ونگر در باشگاه خواهد ماند یا خیر. من با او زیاد حرف زدم و واقعیتش این بود که او خودش هم نمی داست می ماند یا نه. من در آخر تصمیم گرفتم به بارسلونا بروم.» 
شاید او فهمیده بود که اگر ونگر از باشگاه برود دیگر هیچ وقت رنگ این جام را نخواهد دید. او می دانست با رفتن ونگر چه بلایی سر آرسنال خواهد آمد.
...



















کسی چه می داند شاید امسال دوباره تکرار شود...



برای عضویت در گروه وایبر و لاین آرسنال هم شماره یا آی دیتون رو به ایمیلم بفرستید:

arsenalozilgiroud@gmail.com

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

تا دنیا هست آرسنال در قلب من است...

اسم من سیروان رحیمیان دانش آموز پایه ی اول دبیرستان هستم و در شهرستان سقز زندگی می کنم و 8 سال است (از 6 سالگی) طرفدار سرسخت آرسنال هستم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
بازدید پست : ۲,۳۶۵ بار
کل بازدید: ۸۶,۴۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰