loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

تاتنهام ۱-۰ آرسنال








 



سلام



خب یک بازی بیخود و افتضاح دیگه از دوستان...



اولا ارنج تیم محل اشکال بود شما آرون رمسی رو که ستاره تیمت توی ضد حمله ها بود و موقع حمله موثر بود رو حذف کردی (به هر دلیلی اعم از مصدومیت) بعد تیم رو اینطوری ارنج کردی که سمت چپ تیم فلج شده بود!



میخیتاریان باید به وسط میومد و کنار ویلشر و ژاکا نقش رمسی رو ایفا میکرد حالا این که الننی یا ژاکا بازی میکردن مقدار دفاعی بودن خط هافبک رو مشخص میکرد و با استثناء پاس عمقی  ژاکا هیچ برتری ای بر الننی نداره.



همونطوری که دیدیم اتفاقا توی درگیری ها هم میخیتاریان از پس دله علی و اریکسن بر میومد اوزیل سر جاش میموند و ایووبی در چپ بازی میکرد حتی توی نسخه شجاعانه تر میتونستیم 4312 بفرستیم توی زمین تیم رو با 2 مهاجم یعنی همین سه هافبک و جلوشون اوزیل و لاکازت و اوبامیانگ



ولی اوزیل سمت راست رو به پاس های رو به عقب بیرین باخت و ناامید شد و عقب تر اومد تا توپ بگیره و به وسط میل کرد و سمت چپ هم که حرفشو نزنیم که از اولم معلوم بود 7 به تن میخیتاریان گشاده!



در واقع ما توی این بازی وینگ یا هافبک کناری نداشتیم اصلا!



ازاون طرف اینکه از بیرین به شدت بیزارم دلیل خودش رو داره و قطعا دوست دارم بزودی نایلز رو ببینم اون بخش زمین



و پتر چک که من ازش معذرت میخواستم (البته اگه میتونستم ببینمش!) بخاطر انتقادی که ازش داشتم ، آبروی تیم رو خرید... و این خیلی مهم بود چون حداقل 4 تا رو باید میخوردیم.



و ونگری که حس سوپرمن رو داره ولی نیست!! اوردن چند بازیکن تهاجمی این موقع بازی فایده ای نداره باید از اول بازی 2 تا از این 3 تعویض تو میبودن که دفاع  و خط هافبک حریف رو وادار به عقب نشینی میکردن یعنی دقیقا همون کاری که با ما کرد و موقعی که تاتنهام دفاعی بود هافبک دفاعی تیم ما رو کشید بیرون که باعث شد کلی ضد حمله بخوریم و محوطه حریف رو شلوغ کرد که به ضرر خودمون تموم شد برعکس باید خط هافبک و حمله حریف رو باز میکردیم نه اینکه اینکار رو بکنیم!



(انتقادی که بنده حقیر دقیقا توی بازی با منچستر هم به ونگر کردم و عرض کردم که این تعویض ها شجاع نیست بلکه حماقته و بازهم دیدیم که این قضیه ادامه داره!)



حتی مشکلاتی که برای لاکازت هم وجود داره تقصیر ونگره همون طوری که مایکل اوون گفت اینکه هر بازی تعویضش میکنه و گاها کلا نیمکت نشینش میکنه و کارهای اینطوری فشار رو روش زیاد میکنه و این باعث میشه که تمرکزش رو از دست بده



الکساندر لاکازت 37 درصد شوت هاش به سمت چهارچوب در تیم لیون به گل تبدیل شده بود و حالا از گل کردن ساده ترین تک به تک عاجزه



اگه توی لیون بازیش رو دیده باشین بسیار فداکار هم هست و کلی پاس میده به بازیکنهای اطرافش و چند موردش رو توی آرسنال هم دیدیم مخصوصا پاس گلش به اوزیل روی گل سوم بازی برگشت به لیورپول و حالا این آدم تا توپ رو میگیره بی تمرکز به سمت دروازه شوت میکنه!!!



امیدوارم بتونه توی لیگ اروپا چند تا گل بزنه و فشار رو از روی خودش برداره وگرنه ممکنه کارش به جدایی از تیم برسه و بشه مثل پرز



#ونگر_خواهشا_اوت_دیگه



 


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
بازدید پست : ۱,۱۶۰ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۹۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰