loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنال ۲-۰ منچستر یونایتد









 


سلام ، تبریک بابت این برد مهم ، از 6 امتیاز خیلی خیلی مهم که باید میگرفتیم 4 امتیاز گرفتیم و تاتنهام و چلسی هم لطف کردن امتیاز از دست دادن و ما قشنگ وضعمونو بهبود بخشیدیم.

خیلی خوشحال کننده است که ما یکی مثل برند لنو رو به دست اوردیم که واقعا اختلاف بین برد و باخت توی این بازی بود

سوکراتیس هرچند که شاید با دفاع های تاپ جهانی فاصله داشته باشه ولی ذهنیت جنگندگی رو داره و این ذهنیت رو مشخصا به تیم تزریق کرده ، نایلز و کوش و ناچو و کولاسیناچ هم امروز خیلی خوب بازی کردن

و خیلی خوب بود که مثلث خط هافبکی که یه فصل منتظرش بودم رو دیدم : ژاکا، رمسی ، اوزیل. که هم تهاجمی هستن و هم دوندگی خوبی دارن و جلوی پنج دفاعمون کاملا جواب دادن. لاکازت هم خیلی خوب و محکم بود ، اوبا یکم بی دقت بود ولی خوشبختانه پنالتی رو بهش دادن و گل کرد که امیدوارم روحیش بهتر هم بشه، هرچند که بازهم خیلی خطرناک ضربه زد. پرس و قدرت ضدحمله زدن تیم خیلی فاکتور مهمی بود و همیشه حریف احساس خطر میکرد و نمیتونست با تمام قوا فشار بیاره.
شخصا از امری ممنونم که هم سیستم و هم چینش هاش به شدت توی این چند هفته بهبود پیدا کرد و از بازی صرفا دفاعی دور شد ، هرچی میخواستیم از تیم دیدیم و امیدوارم نقطه سیاه چند هفته اخیر که لیگ اروپاست وضعش بهبود پیدا کنه ، چون به نظر میاد امری ترکیب 532 جلوی تیمهای بزرگ و 4231 برای بازی های عادیش رو دیگه داره کامل مشخص میکنه و فقط کافیه حسابی بچسبه به همین ترکیب و همینطوری ادامه بده.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
بازدید پست : ۱,۰۸۴ بار
کل بازدید: ۲۹۵,۰۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰