loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

برایتون ۲-۱ آرسنال




سلام
خلاصه عرض میکنم
1. داور جزو بدترین داورهایی بود که من به عمرم توی جزیره یادمه
2. من تفاوتی بین تیم آرتتای دو بازی اخیر با تیم امری پیدا نکردم ، هر بازی یه سیستم براساس سیستم و سبک حریف چیدن و تغییر دادن متعدد سیستم مشکلی بود که ما با امری داشتیم و مشکل عدم نتیجه گیری که هر دوتاش الان توی آرتتا مشاهده میشه ، په په مثل وینگ بک بازی میکنه و بلرین به وسط زمین میزنه در نتیجه په په از دروازه حریف دورتر شده . و اینکه دلیل 3 تعویض آخر بازی رو نفهمیدم چون سیستم 5 دفاعه شد و به قدرت تهاجمی تیم هم هیچی افزوده نشد؛ ترکیب اولیه و سیستم و سبک بازی رو دیگه صبحتشو نمیکنم.
3. بعضی منابع خبر دادن اوزیل و نایلز فیکس هستن ، بعد هیچ کدوم بازی نکردن ؛ که خب این دو نفر موافقا و مخالهای خودشونو دارن و میذاریمشون کنار. سوال من اینه که مارتینلی کو؟! ادی انکتیا ، نلسون و ویلوک به مارتینلی برای وقتی که گل لازم داشتیم ترجیه داده شدن.
4.تنها بازیکن 6 دانگ ما که داشت بار دیگران رو هم به دوش میکشید وقتی حتی اوبا هم صد درصد هنوز رو فرم نیومده  لنو بود که مصدوم شد ، با این شرایط حتی رتبه تک رقمی هم دیگه ایده آل به نظر میاد!

5. بازیکنها هم طوری بازی میکنن انگار یه تیم دیگه قبل کرونا داشته فوتبال بازی میکرده . فقط سیستم و سبک بازی به امری برنگشته بازیکنا هم برگشتن.

جای خالی لنو رو به شدت حس خواهیم کرد چون به نظر مصدومیتش طولانی میاد و باید با مارتینز سر کنیم که اصلا در حد و اندازه های لنو نیست.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۳/۳۱
بازدید پست : ۵۹۵ بار
کل بازدید: ۲۹۵,۰۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰