loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنال ۲-۱ لیورپول









سلام


اگه امشب از همین سایت نظر سنجی میکردیم کسی به برد 2-1 جلوی لیورپول رای نمیداد ولی این نتیجه بازی با برنامه و دفاع منظم تیمیه که تونستیم بازی بزرگی رو ببریم.
آرتتا با سیستم خوب و دفاع منظم ؛ نیمکت نشین کردن اوبامیانگ و استفاده از وینگر های متعادل در طرفین که موقع دفاع یک بلوک دفاعی منظم تشکیل میدادن (برعکس بازی سیتی) و بازی دادن به سدریک و هولدینگ و توریرا یه سیستم دفاعی-پرسینگ قوی رو فرستاد توی زمین ، ژاکا و لاکازت بازهم نشون دادن حضورشون چقدر برای تیم مهمه هرچند که معمولا دیده نمیشه. متاسفانه روی جایگیری اشتباه لوییز بازهم گل خوردیم ولی بعد از اون دفاع نسبتا منظمی داشتیم و بعد از زدن دوگل روی پرس تونستیم جلوی یکی از قوی ترین تیمهای اروپا از گل هامون دفاع کنیم (اگه این دفاع از گل های زده مون در طول فصل تداوم داشت الان نگرانی های دیگه ای داشتیم و این برد معنی های دیگه ای داشت) ، پتانسیل توی این تیم زیاده و آرتتا هم هوشمندانه کار میکنه فقط اگه یکی دوتا بازیکن مثل داوید لوییز از تیم حذف بشن این تیم انصافا جلوی سیتی هم شانس داره .

واقعا امشب به تیم به عنوان یه تیم واقعی باید تبریک گفت چون بازی کم نقصی رو ارائه دادیم. امیدوارم پارتی + یک دفاع ، حداقل یک سر و گردن بهتر از این دفاع های خودمون برای تیم خریداری بشه و بتونیم سیستم و سبک واقعی تیم آرتتا و قدرت اصلی معدود مهره های خوبمون رو ببینیم


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۲۶
بازدید پست : ۶۴۷ بار
کل بازدید: ۲۹۵,۰۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰