loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

درد دل یک هوادار.....!!!!!!!!

شاید باشگاه بزرگی همچون آرسنال، نباید اکنون در این شرایط قرار داشته باشد. 4 سال عمر با ارزش مربی بزرگ و با دانشی همچون ونگر، به پای درآمد زائی فردی همچون هیلوود نابود شد. شاید درک این مساله برای خیلی از هواداران سخت باشد. شاید از دور نظاره میکنیم و از ونگر خرده میگیریم. صحبتهای اخیر ونگر طوری برآورد میشود که انگار او میلی به خرید هیچ بازیکنی ندارد. اما با نگاهی به چند سال عقب تر، این مساله قابل باور نیست. در تابستان امسال ونگر بارها در صحبتهای خود اعلام کرد که بدنبال بازیکنی همچون ایلنر است!! بارها اعلام کرد که ولوسو ، آلونسو رو میخواهد. نامهای دیگری بود. چرا هیلوود که میگفت ما 100 ملیون برای تابستان کنار گذاشته ایم، هیچ کدام آنها را نخرید؟؟!! مگر غیر این است که در تمام باشگاههای بزرگ دنیا، مربی بازیکنی را در نظر میگیرد و رئیس باشگاه آن را میخرد؟؟ آیا لاپورتا، کالدرون ، پرز ، ابراموویچ ، گالیانی و ... رئیس باشگاه نیستند؟؟؟ چطور آنها به عنوان رئیس وظیفه خود میدانند که بازیکن خریداری کنند، بعد ما از ونگر انتظار داریم که چرا بازیکن نمیخرد؟؟ به ونگر چه ربطی دارد؟؟ موقعی میتوانیم از ونگر خرده بگیریم که هر بازیکنی را که گفت بدون چانه زدن برایش تهیه کنند. آنوقت اگر نتیجه نگرفت در نظراتمان به او توهین میکنیم!! نمیدانم بعضی از دوستان چه دیدی نسبت به فوتبال دارند که اینطور برخورد میکنند!!!!!

به جرات میگویم اگر بازیکنانی را که در اختیار داریم به مربی همچون فرگوسن بدهید حتی یک تساوی هم نمیتواند کسب کند. پس ، ونگر بیش از توان خود کار میکند.


تابستان امسال کرونکه، میلیاردر آمریکائی به آرسنال آمد. در خبر که در همین سایت نیز برای شما قرار دادیم، پست او به عنوان حامی مالی در فصل نقل و انتقالات اعلام شده بود. اما با کمال تعجب میبینید همه سرمایه او به ساخت خانه های مسکونی در زمین سابق هایبری اختصاص داده شد!! اینجا باشگاه فوتبال است یا مشاور املاک؟؟ شاید یکی از دلایلی که بازیکنان به راحتی باشگاه را ترک میکنند و هیچ عذاب وجدانی نمیکشند این است که با عذاب به باشگاه وارد شده اند!!! اگر آرشاوین بیاید، چند سال بعد که خواست از باشگاه برود، چطور میتواند این ماه را بیاد نیاورد؟؟ هوادارانی که در خیابانهای لندن راه میفتند و شهارهای مرگ بر عثمانوف را میدهند، به چه چیز فوتبال مینگرند؟؟ مگر این اتفاقات را نمیبینند؟؟


از نظر من هیچ ایرادی نمیتوان از مربی و بازیکنان گرفت . حتی اگر نتایج بدست آمده صدها برابر از این بدتر نیز باشد، مصوب آن #### دیگریست. بیاد بیاورید ونگر سال 2006 با بازیکنانی به فینال اروپا رسید که شاید اولین بارشان بود جلوی بزرگان بازی میکردند!! فلامینی دفاع چپ ما بود ( کول بیش از 3 ماه مصدوم بود) سندروس 19 ساله دفاع وسط ما بود ( کمپبل هم مصدوم بود) فابرگاس 18 ساله در مرکز زمین بود!! و ابوئه که اولین بارش بود در اروپا بازی میکرد!! مطمئنا با شرایط موجود و با تمامی کاستی ها اگر این همه ناحقی و بدشانسی به سمت آرسنال نیاید، باز هم روزهای درخشان توپچی ها تکرار میشود. ونگر مقصر نیست!!!!

نظر شما چیه ایا درد دل شما هم همینه؟؟؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

درود بر خالق من و توپچیهای لندن

شهرام ازبندر رستمی _لیسانسه بیولوژی هستم_ازسال 2000 که فوتبال رو فمیدم و درک کردم دیوانه وار عاشق ارسنال و سبک بازیش شدم. الگوم دنیس برکمپه امیدوارم تا زنده هستم قهرمانی ارسنال در لیگ قهرمانان اروپا ببینم!!!!!!!!!!!!!!!!

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۲
بازدید پست : ۲,۱۴۸ بار
کل بازدید: ۱۰۴,۱۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰