loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

صخبت های پيرس درباره ونگر

هافبك سابق آرسنال با اعلام حمايت از آرسن ونگر گفت كه به اعتقاد او اين مربي تا پايان عمر در كنار آرسنال باقي خواهد ماند.

سرمربي آرسنال پيش از اين اعلام كرده بود كه ممكن است در پايان فصل از اين تيم جدا شود. همچنين نتايج ضعيف آرسنال در ابتداي فصل موجب تقويت شايعات درباره احتمال جدايي ونگر پس از 15 سال همكاري با اين تيم شده بود.

با اين حال، روبرت پيرس گفت: فكر مي‌كنم او تا پايان عمر در آرسنال خواهد ماند. وضعيت ونگر دقيقا مثل فرگوسن در منچستريونايتد يا گاي روكس در اوسر است. به اعتقاد من او در آرسنال مي‌ماند زيرا هم آرسنال به او نيازمند است و هم او به آرسنال نياز دارد.

به اعتقاد پيرس دليل ناكامي‌هاي ابتداي فصل آرسنال اين بود كه اين تيم در فصل نقل و انتقالات بسياري از بازيكنان كليدي خود را از دست داده بود. وي گفت: در اگوست سه بازيكن مهم يعني نصري، كليچي و فابرگاس از آرسنال جدا شدند و فكر مي‌كنم اين موضوع شوك بزرگي براي ونگر و هواداران بود.

بازيكن سابق آرسنال با اشاره به شرايط فعلي توپچي‌هاي لندن گفت: حالا شرايط آرام شده و اوضاع براي ونگر بهتر است. در انگليس هر باشگاهي با يك دوره بحران مواجه مي‌شود. در ابتداي فصل، آرسنال در بحران بود و حالا نوبت چلسي فرارسيده است. روزي را به ياد دارم كه منچستريونايتد با نتيجه 6 ـ 1 از منچسترسيتي شكست خورده بود و همه مي‌گفتند كه كار اين تيم ديگر تمام شده است. فوتبال اين گونه است، مخصوصا براي تيم‌هاي بزرگ.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal till I die

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۴
بازدید پست : ۱,۰۸۱ بار
کل بازدید: ۷۴,۳۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰