loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بدبخت شدیم!!! بخونید جالبه...

داور امروز :  Martin Atkinson  
بازی هایی که واسه ما داور بوده : 
1: بازی با بوکا جونیورز      30 جولای 2011   در جام امارات که 2-2 مساوی شد
2: بازی با لیورپول            20 آگوست 2011 درلیگ جزیره که 2-0 باختیم
3: بازی با کیو.پی.آر         31 دسامبر 2011 در لیگ جزیره که 1-0 بردیم

حالا اشتباهات همین داور تو این بازی ها :
1. در بازی با بوکا :
هنوز به دقیقه یک بازی نرسیده بودیم که جکی گوشه ی محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و بازیکن بوکا پای خودش رو روی استوک جک گذاش و جکی رو به زمین زد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت !!
2. در بازی با لیور :
دقیقه 78 بازی سوارز در عمق دفاع فرار کرد و پاسی برای او ارسال شد، اما سوارز در موقعیتی 100 درصد آفساید توپ رو گرفت که کمک داور ادامه بازی را دستور داد و ایگناسی میکل که قصد دفع توپ رو داشت، توپ را شوت کرد اما به کتف رمسی برخورد کرد و در عین ناباوری درون دروازه خودمون قرار گرفت!!((میشه گفت مقصر اصلی کمکش بوده اما بازی بعدی رو بخونید غوغا کرده))
3: در بازی با QPR : این بازی یه فوق داوریه ، حتما بخونیدش :
اولیش : در دقیقه 18 بازی بازیکن کویئنز پارک خیلی واضح با آرنج به گردن آرشاوین زد ولی بازم آتکینسون این صحنه رو خطا ندانست !!!
 دومیش :دقیقه 26 بازی جوئی بارتون جنگ روانی همیشگی خودش رو شروع کرد.!! او فقط مچ پای آرتتا رو زد و اصلا کاری با توپ نداشت و آتکینسون با ملایمت از کنارش گذشت و فقط به دادن یک کارت زرد اکتفا کرد.!!!!
سومیش :دقیقه 33 بازی بود که کوسیلنی علاقه اش به کارهای هجومی رو نشون داد واز پشت محوطه جریمه یه ضربه ی سر ضرب زد که مدافع تیم حریف رسما از فاکتورای هندبال برا گرفتن توپ استفاده کرد و داور بازم با چشم های باز به راحتی از کنار این صحنه گذشت !!!
چهارمیش :دقیقه 37 بازی در حالی که آرسنال ضد حمله خورده بود کوسیلنی برای گرفت سرعت رایت فیلیپس تکلی رو زد که نا موفق بود و منجر به خطا شد، داور اجازه ادامه بازی رو داد و تصمیم گرفت تو فرصتی مناسب جریمه شخصی رو اعمال کنه ولی شاهکار داوری آتکینسون این است که به جای کوسیلنی به ورمالن کارت زرد نشان داد!!!!!!!!جالبتر آنکه کمک های او به هیچ کمکی نمی کنند !!!!!
پنجمیش :دقیقه 41 بازی در حالی که آرتتا توپ رو با پای چپ روی دروازه ارسال می کرد بارتون به وضوح هند کرد که داور اون رو هم نگرفت !!!!
داوری این بازی بدون شک یکی از بدترین داوری های سال 2011 برای آرسنال بود اما با این وجود آرسنال سربلند از این بازی خارج شد....
تو این بازی بروبچ یوفا QPR رو با بارسا اشتباه گرفته بودن و فکر میکردن با ناداوری بهشون هدیه ای چیزی میدن!!!!
--------------------------------------
من نمیدونم چرا اینجوری میکنن با تیم ما، یکی نیست بهش بگه آخه مردک مگه ونگر با تیمش چیکار کردن باهات که اینقد تابلو به ضررشون میگیری؟؟؟
یعنی با باختن آرسنال تو خنک میشی؟؟یا به قول قلعه نویی دستای پشت پرده نمیخوان ما قهرمان شیم؟؟؟
تو بگو چی میخوای ما ردیفت میکنیم!!!
اگه بحث پول وسطه با حامد توپچی و بچه های دیگه پول میذاریم رو هم میفرستیم واست تا دست از سر ما برداری!!!!دیییییی!!
--------------------------------------
در کل فقط دعا کنید این بشر امروز هم خرش یاد هندوستان و اون پولهایی که تو دستای پشت پردن نکنه و مارو به خاک سیاه بشونه....
-------------------------------------
شاید دلیلش این باشه :
اینکه شاید طرفداره اون یکی تیم لندنیه و از آرسنال بدش میاد چون همیشه حال چلسی رو گرفتیم ما !!!
-------------------------------
چندتا عکس دیگه ازش میذارم :
like like

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

یه خدا داریم یه آرسنال

حالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم از بارسا به هم میخوره از نوع شدیدش...<br>متولد 1989 کرمان...<br>از وقتی که فیفا 99 بازی کردم عاشق آرسنال شدم همیشه هم : (( گفتم یه خدا داریم یه آرسنال))...<br>اون موقع کاور بازی عکس برگکمپ بود که منو انداخت تو راه توپچی شدن...<br>خیلی وقته رنگ جام ندیدم اما به عشق همون بازی های زیبا و 49 تا بازی بدون باختمون تا آخر آرسنالیم و به تیم های دیگه حتی فکر هم نمیکنم...یاعلی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۰
بازدید پست : ۲,۱۱۶ بار
کل بازدید: ۵۹,۷۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰