loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ویا فِرت-آرسنال بازگشت+چند خبر نقل و انتقالی

1-خوب مثل اینکه مسئولایی که واسه خرید ویا به اسپانیا رفته بودند علاوه بر جواب منفی روسل در چند روز پیش از عدم موافقت ویلانوا(که بعد از بازی با مالاگا گفت ویابازیکن بسیار خوبی برای ماست و ما اورا از دست نخواهیم داد)ناامید شدند و در بازگشتند یه خرید نصفه و نیمه خوب هم که قرار بود انجام بشه پرید.خاک به سرشان با این وضعی که درست کرده اند.
2-با اینکه خبر ها حاکی از پیشنهاد سنگین ابلیس ها برای زاها(15 میلیون پوند-یا خدا)بود امروز 80 درصد خبرگزاری های معتبر از بازگشت آرسنال برای مذاکره با این بازیکن خبر دادند و گفتند فقط خود زاهاست که تیمش را انتخاب میکند.
3-مثل اینکه ونگر از عملکرد سانیا راضی نیست و میخواد بجای این بازیکن(احمق بی همه چیز که فقط باید بره به موهاش برسه تا فوتبال)سرژ اوریه 20 ساله رو بیاره.
4-اوربی امانولسون هافبک هجومی میلان هم مورد توجه ونگر قرار گرفته(انگار کلا این ونگردوست نداره دفاع اضافه کنه.بابا بایرن در مجموع رفت و برگشت دو رقمیمون میکنه هااز ما گفتن بود)
5-لوکاس بیگلیا رو هم قراره تا چند روزه دیگه پیشنهادی 8 میلیونی واسش بدن.
6-قرارداد این نکبت هم که شده یه ماجرای سرسام آور.میگن سر حقوق هفتگی توافق حاصل شده حالا گیر داده به پاداش ها.وای که چقدر این بشر پولکیه خوبه حالاهمچین بازیکن شاخی نیست وگرنه سیتی یا چلسی با پیشنهاد 130 تا تو هفته به خدمت میگرفتنش.میدونن مالی نیست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال یعنی تحقق یک رویا

چیزی برای گفتن نیست.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
بازدید پست : ۲,۶۷۰ بار
کل بازدید: ۱۸۳,۳۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰