loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

یان ورتونگن ( Jan Vertonghen ) به تاتنهام می رود ؟



به نظر می رسد آرسن ونگر سرمربی آرسنال ، پیرامون انتقال هدفی که چند سالی زیر نظر گرفته است شکست می خورد ، بطوریکه یان ورتونگن ( Jan Vertonghen ) مدافع بلژیکی تیم آژاکس اعلام کرده است که به امضای قرارداد با تاتنهام بسیار علاقه مند است .

درطول چند ماه اخیر ، ورتونگن ( Vertonghen ) مورد توجه تعدادی از تیم های مطرح اروپایی که اکثراً از رقبای دو باشگاه آرسنال و تاتنهام به شمار می روند ، بوده است ، که به تمامی آنها پاسخ منفی داده است .

وقتی از او درمورد انتقال به تاتنهام در تابستان سوال شد ، باتوجه به اینکه از علاقه شدید آرسنال نسبت خود اگاه بود ، پاسخ داد : " آن یک باشگاه فوق العادست . شما می توانید ببینید که آنها در این فصل چه قدر خوب عمل می کنند و جز سه تیم برتر لیگ انگلیس هستند و آنجا جاییست که من می خواهم بازی کنم . "

هری ردنپ سرمربی تاتنهام ، یکی از کسانی است که خواهان به خدمت گرفتن اوست ، بنابراین ، اگر بتواند در جدول بالاتر از تیم آرسنال قرار بگیرد ، شانس ربودن او نیز ، افزایش می یابد .

ورتونگن ( Vertonghen ) می تواند مهره مفیدی برای توپچی ها باشد ، چرا که قادر به پوشش دادن مرکز خط دفاعی است ، هم چنین در صورت نیاز می تواند در پست های دفاع چپ ( Left-Back ) و هافبک دفاعی ( Defensive Midfielder Spot ) به خوبی ایفای نقش کند .

Source : http://justarsenal.com/jan-vertonghen-chooses-tottenham-over-arsenal/12802

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

مانژان :" ام ویلا به رئال یا آرسنال می رود "

احتمال دارد که یان ام ویلا در رئال مادرید یا آرسنال بازی کند . این چیزی است که هم تیمی ها در رن یعنی کاندر مانژان می گوید . مانژان گفت :" هر چند که ممکن است است به انگلیس برود اما لیگ اسپانیا را هم دوست دارد . هنوز تصمیمی نگرفته ، فکر نکنم در ژانویه برود اما در تابستان به رئال با آرسنال می رود . " وی افزود :" باشگاه های بزرگ او را می خواهند و آینده درخشانی دارد ، می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان شود ." در ادامه گفت :" بازیکن فوق العاده ایست ، درون تمرینات کارهای فوق العاده ای انجام می دهد ، شایستگی حضور در هر تیمی در جهان را دارد . یک بازیکن کامل که دید و تکنیک بالایی دارد ."

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
بازدید پست : ۲,۱۴۵ بار
کل بازدید: ۳۹,۴۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰