loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

خبر بد برای هواداران آرسنال درباره "ماتیاس سوارز"



ماتیاس سوارز ( Matias Suarez ) مهاجم توانمند باشگاه اندرلخت برای انتقال به آرسنال در اوایل ماه ژانویه و به عنوان زوج مکمل " رابین ونپرسی " در فصل آینده انتخاب شده بوده است .

در گزارش های متعددی که حاکی از این بود که سوارز حتی پیش قراردادی برای پیوستن به توپچی ها در تابستان امضا کرده است و در بیانیه ای که توسط خودش منتشر شد ، مذاکره نمایندگان آرسنال با وکیل اش ( agent اش ) را اعلام کرد .

اما امروز ، وکیل اش ، جورج سیترزفیلر ( Jorge Cyterzpiler ) ، تصمیم سوارز مبنی بر ترک بلژیک در تابستان را تایید کرد اما مقصدش دور از اینجا بود !! او حتی آشکارا از چند باشگاه که خواهان به خدمت گیری او هستند ، اسم برد که در میان هیچ یک از انها نام آرسنال حضور نداشت .

او گفت : " این بازیکن از باشگاه هایی در انگلیس و ایتالیا پیشنهاد هایی دریافت کرده است . لیورپول درباره او صحبت کرده است و دو تیم منچستری نیز او را زیر نظر دارند .
یوونتوس نیز شانس امضای قرار داد با او را دارد .

در ماه آوریل ، در ایتالیا به بحث در مورد آینده اش خواهم پرداخت . او مسلماً در تابستان بلژیک را ترک می کند ولی باشگاه اندرلخت او را ارزان نخواهد فروخت .

دلیل آن می تواند خیلی ساده باشد ، یا " آرسن ونگر " از رقابت بر سر امضای قرارداد با او مطلع شده است و تصمیم گرفته به دنبال گزینه های دیگر برود یا شاید دستمزد تقاضا شده با سیاست دستمزد آرسنال مطابقت نداشته است ، به هر حال ، دلیل آن هر چه هست ، به نظر نمی رسد بتوانیم فصل آینده او را در امارات ببینیم ....

Source : http://justarsenal.com/bad-news-for-arsenal-fans-about-matias-suarez/12866

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

مانژان :" ام ویلا به رئال یا آرسنال می رود "

احتمال دارد که یان ام ویلا در رئال مادرید یا آرسنال بازی کند . این چیزی است که هم تیمی ها در رن یعنی کاندر مانژان می گوید . مانژان گفت :" هر چند که ممکن است است به انگلیس برود اما لیگ اسپانیا را هم دوست دارد . هنوز تصمیمی نگرفته ، فکر نکنم در ژانویه برود اما در تابستان به رئال با آرسنال می رود . " وی افزود :" باشگاه های بزرگ او را می خواهند و آینده درخشانی دارد ، می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان شود ." در ادامه گفت :" بازیکن فوق العاده ایست ، درون تمرینات کارهای فوق العاده ای انجام می دهد ، شایستگی حضور در هر تیمی در جهان را دارد . یک بازیکن کامل که دید و تکنیک بالایی دارد ."

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
بازدید پست : ۱,۹۹۷ بار
کل بازدید: ۳۹,۴۹۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰