loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

حذف با طعم ترس و مصلحت ... اشتباه نکنید..+ خروجیها

بذارید در ابتدا تحلیل کوتاهی از بازی داشته باشم ...
شاید بسیاری از شما دوستان بر این عقیده باشید که نیمه دوم بایرن مونیخ حرف چندانی برای گفتن نداشت تقریبا تیم ما برابر بایرن پایاپای و یا حتی بهتر بازی کرد .
بذارید اینطور تفسیر کنیم .
تیم ما در بازی گذشته در نیمه دوم به لاک دفاعی رفت و با احتیاط بازی کرد و پرس رو از زمین حریف انجام نداد و این باعث شد توپ و میدان با پاس های با حوصله و کسل کننده بایرن سپری بشه و شاید در دیدار اول در نیمه دوم این کار با توجه به  نفره شدن تیم کاملا منطقی به نظر میرسید ولی همین روند در نیمه اول بازی برابر بایرن در دیدار برگشت هم ادامه پیدا کرد و این به قیمت از دست رفتن  دقیقه از بازی برگشت بوده و تیم ما رو از این مرحله حذف کند .
شاید تاثیر خستگی دیدار برابر اورتون در این دیدار به چشم میآمد جایی که آمار از حدود کیلومتر دوندگی کمتر ارسنالی ها در این بازی حکایت میکرد .

در نیمه دوم ارسنال کاری را انجام داد که باید از همان ابتدای بازی انجام میداد و پرس از زمین حریف توپ و میدان را از بایرن مونیخ میگرفت و هر بار در نیمه دوم که بازیکن های آرسنال پرس رو از زمین حریف انجام میدادن بیش از 5 پاس را از بایرن شاهد نبودیم و زیر توپ زدن تنها چیزی بود که در کار نویر و مدافعان بایرن دیده میشد و حتی سرمربی بایرن این نکته را تایید کرد که در  بخش پایانی دیدار ، بازی از اختیار ما خارج شد و دفاع متزلزل شد .
شاید بسیاری از طرفداران آرسنال بر این باور باشند که با توجه به سرعت ریبری و روبن بهتر بود همین روند در دستور کار قرار گیرد ولی این 2 نکته باید در نظر گرفته شود که 30 دقیقه پایانی بازی هیچ زد حمله خطرناکی را بر روی دروازه خود شاهد نبودیم و از طرفی نتیجه باخت 2-0 در برگشت با تساوی 1-1 تفاوت چندانی را برای آرسنال رقم نمیزد ولی پیروزی با دو اختلاف به منزله صعود برای آرسنال بود و شاید آرسنالی ها شکست آبرومندانه را بر ریسک برای پیروزی و صعود و یا شکست سنگین ترجیح دادند .
اشتباه نکنید !! بایرن شانس اول برای قهرمانی اروپا نیست و در مراحل بعد به مشکل های زیادی بر خواهد خورد مشکلاتی که ما از روی ترس و یا مصلحت به آن چنگ نزدیم . ولی بدون شک نیمه اول دیدار اول برابر بایرن و نیمه دوم دیدار برگشت بیانگرخیلی از نکات میباشد :
1- سطح دو تیم چندان با هم اختلاف نداشته  و مواردی مانند اعتماد به نفس بالاتر و کمی تجربه بیشتر و شاید هم داوری در دیدار رفت این پیروزی را برای بایرن در دو دیدار رفت و برگشت رقم زد .
2- بدون شک این تیم بایرن برای رسیدن به فینال مسیر دشواری را پیش رو دارد و پرس در زمین بایرن میتواند هر تیمی را پیروزی دیدار برابر این تیم کند  و تیم هایی  مانند چلسی ، بارسلونا ، منچستر سیتی و حتی پی اس جی توان لازم برای این کار را دارند و کار را برای بایرن در دور های بعدی دشوار خواهند کرد و بدون شک همگان دیدند که هر یک از بازیکن های آرسنال غیر از اوزیل به راحتی بازیکن های بایرن را از پیش رو بر میداشتند جایی که چمبرلین در این دیدار همانند مسی به نظر میرسید و پودولسکی و کازورلا به راحتی بازیکن ها را از پیش رو بر میداشتند  و این نیز از ضعف های دیگر بایرن به حساب می آیند .
3- قدرت بایرن در این دو دیدار بیانگر این موضوع بود که این تیم به مراتب از بارسلونای  سالهای قبل در سطح پایینتری قرار دارد و حتی در بعضی موارد از بایرن سال قبل نیز کم زهر تر بوده و تنها در لیگ داخلی توان شکست همه تیم ها را دارد ...
4- گواردیولا تنها به تیم هایی پا میگذارد که یه سرمایه زیادی دارند و یا پتانسیل اولیه زیادی برای نتیجه های درخشان دارند و از ابتدای حضور این مربی پتانسیل لازم برای حفظ توپ در تیم های این سرمربی وجود دارد و شاید از همین لحظه 4 تیم اروپایی منچستر سیتی ،  بارسلونا ، یونایتد و یوونتوس را به عنوان مقصد های بعدی این سرمربی علام کرد .
5- تعداد پاس های بیهوده و کن نتیجه در زمین خودی و بی هدف و گاها رو به عقب همواره سرعتت و زیبایی بازی را میکشد و این در بارسلونا و بایرن مونیخ به طور آشکارا به چشم میخورد ..

خروجی ها :

بدون شک همه در این بازی هم به این گفته من رسیدند که اوزیل میل لازم برای پیشرفت در آرسنال را ندارد و به احتمال فراوان در پایان فصل از تیم جدا خواهد شد و این است سرنوشت ناز پرورده کردن یک بازیکن و این جدایی با 15 میلیون پوند زیان میتواند به همراه جدایی ورمائلن ، سانیا ، فابیانسکی بندتنر و حتی پودولسکی صورت بگیرد و در این لیست نکته ناراحت کننده از دست دادن سانیا میباشد که از بهترین های آرسنال است و بعد از مدتها در دو گوش دفاعی به ثبات لازم رسیده ایم و  پودولسکی که هنوز هم همگان در پیدا کرد جواب این سوال اند که چرا باید اینقد روی نیمکت باشد و حال نیز به نظر برسد که وی شاید تیم را به این دلیل ترک کند . و ورمائلن هم اسیر سنت دیرینه آرسنال شد و اینکه باز هم باید کاپیتان از تیم خارج شود و اسیر اینکه ونگر از سیستم چرخشی در دفاع استفاده نمیکند و یک بازیکن باید به طور کامل نیمکت نشین شود برای 1 فصل . و فابیانسکی هم که از بهترین دروازبانان انگلیس است ساز جدایی میزند و بندتنر هم که اگر واقعا بدتر از سانوگو است پس چرا اجازه خروج این بازیکن داده نشده است ؟ و چندین سوال دیگر ....

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
بازدید پست : ۳,۴۹۶ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰