loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

شانس آخر

شاید بسیاری از طرفداران آرسنال این تیم رو کاملا خارج شده از جمع مدعیان قلمداد کنند ولی اگر نگاهی به بازی های آینده و تیم های مدعی بیندازیم شاید دیدار آرسنال برابر منچستر سیتی آخرین بخت تیم برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی باشد ..
در هفته ای که دو دیدار مهم پیش روی 3 تیم مدعی قهرمانی قرار دار چلسی هفته آسانتری را پیش روی دارد.
دیدار دو تیم لیورپول و تاتنهام در آنفیلد میتواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد و از طرفی

آرسنال آخرین دیدار رو در رو را برابر تیم های مدعی قهرمانی پیش روی دارد 
این بیانگر این موضوع است که در ادامه فصل تنها دیدار دشوار پیش روی آرسنال دیدار برابر اورتون در بیرون از خانه خواهد بود و شاید این مهم پیگرینی را بر آن داشته است تا ارسنال را همچنان در کورس قهرمانی بداند .
 از طرفی چلسی با صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برنامه ای فشردا تر از سایر تیم ها را پیش روی دارد و دیدار برابر لیورپول و سوانسی در خانه حریفان میتواند به سختی این برنامه بیفزاید .

منچستر سیتی هم شاید مسیر بس دشواری را پیش روی دارد .
سوای بازی این هفته برابر ارسنال ، این تیم در ادامه فصل در خانه اورتون و لیورپول دیدار خواهد کرد و این میتواند منجر به از دست دادن امتیازات زیادی از جانب این تیم شود .

لیورپول نیز از این قاعده مستثنا نیست .
دیدار برابر تاتنهام در این هفته و دیدار های دشوار برابر سیتی و چلسی و حتی دیدار برابر نیوکاسل میتواند سختی دیدار های پیش روی این تیم را نمایان کند .

حال  در صورتی که آرسنال در بازی این هفته برابر منچستر سیتی پیروزی روحیه بخشی را کسب کند و لیورپول هم نتواند 3 امتیاز کامل را برابر تاتنهام کسب کند شاید جدولی را شاهد باشیم که ارسنال را هم همچنان در میان تیم های مدعی قرار میدهد .
برای مثال در صورت تساوی دیدار تاتنهام و لیورپول و پیروزی ارسنال ، دو تیم ارسنال و منچستر سیتی هم امتیاز ولی با 2 دیدار بیشتر از ارسنال و همچنین اختلاف 3 امتیازی با لیورپول با بازی های برابر و این در حالی است که برنامه بازی های در هفته های پیش روی میتواند مهر تایید ی بر آسانی دیدار های پیش روی ارسنال و قرار گرفتن این تیم در جمع بالا نشین ها باشد اگر قافلگیری هایی همانند دیدار برابر سوانسی گریبانگیر ارسنال نشود .

از طرفی در صورتی که ارسنال در این دیدار شکست بخورد و در صورت پیروزی اورتون در دیدار عقب افتاده و دیدار این هفته برابر فولهام ، همه چیز برعکس میشود و اختلاف 3 امتیازی میان اورتون و ارسنال بر اهمیت دیدار این دو تیم برابر هم در زمین اورتون میافزاید و شاید ارسنال را در انتهای فصل در پیکاری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ببینیم ...

شاید پیروزی برابر سیتی بخت آخر برای ارسنال برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی باشد و دیدار های هفته های پایانی را برای قرار گرفتن این تیم در بالای جدول جذاب تر کند و اگر این تیم نتواند به پیروزی برسد شاید پیکار با اورتون سرنوشت بازی های پایان فصل برای ارسنال باشد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۹
بازدید پست : ۱,۶۱۲ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰