loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

در ادامه فصل ...+ آپدیت (باخت اورتون و تساوی من سی

در حالی که توپچی ها فصل را با خرید اوزیل درخشان شروع کرده بودند و حتی با پیروزی برابر اورتون میتوانستند فاصله خود را با تیم دوم به 7 امتیاز افزایش دهند با تساوی برابر این تیم سیر نزولی آغاز شد و سیر نزولی ای که شاید در ابتدای کمی کند به نظر میرسید اما با شکست های سنگین و تقدیم  صدر جدول به تیم های بالا نشین شیبی تند تر به خود گرفت و حذف نه چندان روحیه بخش از لیگ قهرمانان هم نتوانست نتایج هفته های بعد را از آنه توپچی ها کند و نتیجه های خیره کننده اورتون رتبه چهارم را هم از آرسنال گرفت تا این تیم هم قهرمانی را از آرسنال گرفته باشد و آغاز سیر نزولی را برای ارسنال رقم بزند وهم رتبه چهارم و آخرین سهمیه را از آن خود کند شاید در بسیاری از بازه های زمانی در طی این فصل توپچی ها هدف خود را گم کرده بودند ولی در انتهای فصل زمانی که هدف پیروزی در چند دیدار الزامی برای کسب سهمیه و هدف مشخص میشود نتیجه های لازم برای رسیدن به هدف کسب گردد اتفاقی که چند فصل برای ارسنال رخ داده است و آرسنالی ها چندان با آن بیگانه نیستند.
پیروزی برابر ویگان را شاید بتوان نقطه عطف برای ارسنال در نظر گرفت شاید بیان نقطه عطف کمی مناسب این دیدار نباشد و نقطه بازگشت مناسب تر باشد (آنهایی که کمی به ریاضی آگاهی دارند میدانند که قبل و بعد از نقطه عطف شیب تغییر نمیکند بلکه شتابه صعود و یا نزول تغییر میکند ولی قبل و بعد از نقطه بازگشت شیب تغییر میکندو روند نزولی به صعودی و روند صعودی به نزولی تغییر پیدا میکند) . درست است شیب نزولی نتیجه گیری ارسنال شاید با برد برابر ویگان و رسیدن به فینال به شیبی صعودی تغییر پیدا کرده باشد  و شاید اگر نگاهی به ادامه فصل  بیندازیم بتوان همچنان قرار گرفتن توپچی ها در رتبه چهارم را محتمل تر دانست .
اورتون در ادامه فصل برابر منچستر سیتی و منچستر یونایتد قرار خواهد گرفت.
منچستر سیتی برای کسب قهرمانی به کسب هر 3 امتیاز و منچستر یونایتد هفته آینده برای تلاش جهت از دست ندادن امید آخر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان  تلاش خواهند کرد و این دو دیدار برای اورتون در خانه برگزار خواهد شد .
دیدار اورتون برابر ساوتهمپتون در زمین حریف را شاید بتوان دیداری دشوار برای این تیم در نظر گرفت و راحت ترین دیدار اورتون امشب در خانه خود در برابر کریستال پالاس برگزار خواهد شد .
اما در مقابل آرسنال در هفته های باقی مانده 2 دیدار برابر نیوکاسل و هال سیتی میانه جدولی دیدار خواهد کرد و دیدار برابر وست برومویج و نوریچ شاید تنها به دلیل بقای این دو تیم کمی حساس تر باشد و آرسنال در دیدار های پیش رو با هیچ یک از تیم های مدعی دیدار نخواهد کرد .
نکته جالب این فصل برای ارسنال این است که سیر نزولی آرسنال تنها در یک بازه زمانی صورت گرفت ولی در فصول گذشته همواره دو یا سه بازه زمانی را در افت و نزول سپری میکرد و همچنین ارسنال در ادامه فصل روی کاغذ در این 4 هفته هم امید قهرمانی دارد هم احتمال قرار گرفتن در رتبه هفتم و از طرفی ارسنال  در این فصل در صورت پیروزی در4 دیدار و کسب 79 امتیاز  شاید حتی نتواند رتبه چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان را به ارمغان بیاورد و این در حالی است که 3 فصل گذشته منچستر یونایتد با 80 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت .
و جالب تر اینکه در سالهای گذشته ارسنال توانسته بود با 73 و 70 و حتی 68 امتیاز رتبه سوم و یا چهارم را از آن خود کنیدهمچنین به احتمال فراوان 5 تیم بالای 72 امتیاز در این فصل خواهیم داشت و این حالت به غیر از سال گذشته سالها بود که اتفاق نیفتاده بودو منچستر یونایتد در میان این 5 تیم نمیتواند باشد و این به این معناست که سال آینده ممکن است 6 و یا 7 تیم را امید کسب قهرمانی خواند . 


همچنین هیچ گاه تیمی در لیگ برتر با بیش از 5 باخت قهرمان نشده است و اگر و اگر به این امر استناد کنیم تنها چلسی و لیورپول و اورتون بخت قهرمانی دارند و منچستر سیتی با 6 باخت قهرمان نخواهد شد .
شاید در پایان فصل فاصله تیم قهرمان با تیم چهارم کمتر از 6 امتیاز باشد .




Premier League - Palace stun Everton in five-goal thriller

باخت اورتون و تساوی منچستر سیتی :(آپدیت)
در حالی که بسیاری از ارسنالی ها با نتایج خیره کننده اورتون در حال باختن قافیه به این تیم بودند اورتون کار پیروزی های درخشان خود را با شکست 3-2برابر تیم پایین جدولی ولی آماده این روزهای انگلیس یعنی کریستال پالاس خراب کردند و این دیدار که به نوعی راحت ترین دیدار اورتون در بازی های پیش رو بود باخت ششم اورتون را برای این تیم رقم زد و در ادامه فصل با توجه به دیدار های حساس این تیم برابر منچستر سیتی و منچستر یونایتد و ختی ساوتهمتون ، کمی بعید به نظر میرسد که این تیم بتواند در 4 بازی آینده خود بیش از 8 امتیاز را کسب کند و با توجه به بازی های برابر این تیم با توپچی ها و دیدار های نسبتا آسان آرسنال ، شاید توپچی ها با کسب 8 امتیاز از 4 بازی باقی مانده هم بتوانند  رتبه چهارمی خود را مسجل کنند .
این در حالی است که منچستر سیتی هم در خانه برابر تیم قعر جدولی ساندرلند با نتیجه 2-2 متوقف شد و این به این معناست که این تیم تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شده است و در صورت کسب نتایج ضعیف در 5 دیدار باقی مانده ، چه بسا رتبه سوم  را هم به توپچی ها واگذار کند .

نکته : هر یک از تیم های لیگ برتر در برهه ای از فصل به نتایج ضعیف دچار میشوند و کمتر تیمی توانسته همواره نتایج یکنواخت را طی فصل کسب کند و در این کورس تیمی میتواند قهرمانی را در پایان فصل کسب کند که در دوران نزول بتواند بیشترین امتیازات ممکن را کسب کند و دروان افت کوتاه مدت تری را داشته باشد .
شاید ارسنال بیشترین دوران افت را در میان سایر تیم ها داشته باشد. توپچی ها تفریبا بعد از دیدار برابر ساوتهمتون و تساوی 2-2 دچار افت شده و هفته گذشته با بازگشت مصدومان به شرایط عادی بازگشتند .
منچستر سیتی در نیمه اول فصل افت محسوسی را در بازه ای کوتاه مدت تجربه کردند .
لیورپول هم در ابتدای نیم فصل دوم کمی لغزش نشان دادند و حتی بسیاری از کارشناسان سه تیم چلسی ، آرسنال و سیتی را امید های قهرمانی میدانستند ولی نتایج و پیروزی های خیره کننده لیورپول این تیم را امید اول قهرمانی این فصل به حساب آورد .
چلسی تقریبا تنها تیمی بوده که همواره طی فصل نتایج یکنواختی کسب کرده و چند افت کوتاه مدت این تیم را دچار تزلزل کرده است .

با این شرایط تیمی عنوان قهرمانی را برای خود خواهد کرد که کمترین افت را داشته ودر دوران افول با تجربه و نتایج خفیف ، بتوانند حداکثر امتیازات ممکن را کسب کنند کاری که منچستر یونایتد بارها انجام داده است.











 ...................................................

عکس ها :

شاید بزرگترین سوال در ذهن هواداران در مورد بازی دادن به بازیکن ها این باشد که چرا در بسیاری ازدیدار ها پودولسکی از روی نیمکت نظارگر بازی هم تیمی های خود بود.

Premier League - Podolski double keeps Arsenal's top-four hopes alive

توماس روسیچکی همواره موجب شادابی و خلاقیت شده و شادابی ای که داوید سیلوار در منچستر سیتی ایجاد میکند شاید در آرسنال توماس روسیچکی خالق آن باشد.
جیرود هم شاید بتواند در کنار یکی دو مهاجم تراز اول خط حمله خوبی را تشکیل دهد.


Premier League - Podolski double keeps Arsenal's top-four hopes alive


بدون شک از دست دادن ورمائلن یکی از بزرگتری اشتباهات تابستانی خواهد بود.


Premier League - Podolski double keeps Arsenal's top-four hopes alive

سانتی کازورلا از جمله خوب های این فصل بوده و شاید بتوان این بازیکن را جزء 2 بازیکن برتر امسال آرسنال معرفی کرد .

Premier League - Arsenal: col West Ham per la Champions 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۷
بازدید پست : ۲,۰۵۵ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰