loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

مویس اخراج شد ... تجربه ای به ارزش موفقیت...





شاید کمتر کسی این طول عمر را برای سرمربیگری منچستر یونایتد متصور میشد انتخابی نادرست  دقیقا در زمانی اتفاق افتاد که ترکیب منچستر یونایتد دچار نابه سامانی  های فراوانی بود ترکیب نه چندان جوان یونایتد ، عدم توازن در ترکیب و عدم حضور بازیکنی خلاق برای جایگزینی پل اسکولز در جمع شیاطین سرخ حضور بازیکنانی متوسط و خط دفاع نه چندان مستحکم و پا به سن گذاشته و حضور سرمربی ای بدون کاریزما و خیلی موارد دیگر  یونایتد را به جایی کشاند که بدترین نتیجه تمام ادوار لیگ برتر را برای این باشگاه رقم زد .
بدون شک اتکا به رابین ون پرسی در فصل گذشته و قهرمانی به لطف درخشش این بازیکن همگان را به این نکته وا داشت که چنین ترکیبی با قهرمانی میتواند میراث خوبی از فرگوسن برای سرمربی بعد از خود باشد ولی اینگونه نشد . مصدومیت های دراز مدت ون پرسی و مشکلات وین رونی با سرمربی این تیم و قرار داد ترکمنچای این بازیکن با یونایتد با دستمزد بالا ، عدم انگیزه و ترس در بازیکنان و عدم خرید بازیکن طراح و مدافع میانی با تجربه شاید از بزرگترین مشکلات فصل یونایتد به حساب میآید و مویس بعد از  10 ماه از کار خود برکنار شد شاید این 10 ماه در مقابل 11 سال حضور این سرمربی در اورتون اختلاف زیادی به نظر برسد  ولی شاید هر ماه این مدت بیش از 1 سال سختی را برای این سرمربی رقم زد .


نکته جالب اینجاست که بزرگترین میراث فرگوسن تنها 1 سال بعد از خروج این سرمربی در حال نابودی میباشد روزی فرگوسن زمان خروج خود را از یونایتد زمانی اعلام کرد که رکورد لیورپول را با کسب 20 قهرمانی شکسته و رکورد جدیدی را ثبت کند ولی قافل از آنکه سال بعد لیورپول در آستانه قهرمانی و برگرداندن رکورد خود قرار میگیرد و این بیشترین ناراحتی را برای طرفداران یونایتد در پی خواهد داشت ...

سوای تجربه یونایتد در این باره شاید این تجربه برای برخی باشگاه ها هم مناسب و قابل الگو برداری باشد .
برخی از گفته های ارسن ونگر در گذشته به این شکل بوده است که هیچ گاه سرمربی بعد از خود را تعیین نخواهد کرد و همچنین در زمانی باشگاه را ترک خواهد کرد که میراث خوبی از بازیکن و ساختار مناسب برای باشگاه از خود به جای گذاشته باشد کاری که فرگوسن به هیچ عنوان برای یونایتد انجام نداد و ترکیبی از بازیکنان سوخته و پا به سن گذاشته را در کنار مشتی جوان میراٍث فرگوسن از بازیکن ها بود . این گفته ها بیانگر این موضوع میباشد که خروج ارسن ونگر در دوران اوج باشگاه محتمل تر از دوران افت  میباشد .
شکست یونایتد در انتخاب جایگزین برای فرگوسن در کنار عدم تمایل  برای خرج در بازار نقل و انتقالات شاید نتواند مشکلات یونایتد را به طور کامل بر طرف کند و انتخاب یک سرمربی با نیروی انگیزشی زیاد و کاریزمای بالا شاید بتواند یونایتد را از این مرداب خارج کند و شاید این تجربه ای باشد برای سایر تیم ها به خصوص آرسنال ...
تجربه ای به ارزش موفقیت ...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲
بازدید پست : ۳,۶۴۲ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰