loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

از گوشه و کنار

ابتدا آرسنال :



به نظر میرسه که خروج سانیا از آرسنال همونطور که پیش بینی میشد به وقوع پیوست و این بنا بر تحلیل های قبل یه نکته منفی برای تیم ما خواهد بود و این زمانی بیشتر نمایانگر میشود که تیمی مانند منچستر سیتی با زابالتا که پا به سن گذاشته باکاری سانیا رو به خدمت میگیره  و این یعنی ضرر برای باشگاه و از دست دادن یه بازیکن درجه 1 و جالبه که الان 3 بازیکن از منچستر سیتی به طور مستقیم از ارسنال به این باشگاه پیوستند  و این بیانگر این موضوع هست که آرسنال همواره بازیکنان تراز اول را در ترکیب خودش داشته و تنها عدم وجود چند ستاره و لیدر مانند توره موجب  ناکامی در ارسنال شده و جالب اینجاست که سانیا خودش یکی از افرادی بود که در راهروی ورودی  به زمین اون نگاه چپ چپ رو به آدبایور کرد و اصلا تحویلش نگرفت و اون زمان که میگفتم سانیا میره و همه به من اون کلیپ رو نشون دادند و گفتند نمیره ولی رفت ! بگذریم !


فابیانسکی هم که رفت و براش آرزوی موفقیت میکنیم و این در صورتی که دروازبان با تجربه نخریم دومین ضرر برای ما خواهد بود !  شاید خروجی های بعدی اینا باشند که در این تابستان و تابستان بعدی محتمل تر هست و به ترتیب احتمال  به این ترتیب هستند :  ورمائلن ، پودولسکی ، کازورلا ، کوشیلنی ، اوزیل


ورمائلن : شاید ضرر بعدی باشگاه از دست دادن سومین کاپتان خود باشد  که میتوانست  فصل بهتری را سپری کند و شاید بهتر بود که کمی بیشتر از وی استفاده میشد تا در آستانه جام جهانی موجبات نارضایتی و ترک باشگاه  نشود .  


پودولسکی : از دست دادن جایگاهش در آلمان در حالی رقم خورد که نسل جدید بازیکن های آلمانی تیم آلمان را یکی از مدعیان اصلی کسب جام کردند و حال شاید استفاده نه چندان زیاد ونگر از این بازیکن در ترکیب ثابت در فصل بعد خروج این بازیکن را در پی داشته باشد .


کازورلا : چند تیم از جمله اتلتیکو  بارها ابراز تمایل کردند و شاید این تابستان و یا تابستان بعد شاهد بازگشت این بازیکن به کشورش باشیم  چیزی که شاید دور از ذهن نباشد .


اوزیل : شاید بسیاری از شما بر این عقیده نباشید که اوزیل یکی از کاندیدای خروج در این تابستان و یا تابستان بعدی خواهد بود در صورتی که این روند خود را ادامه دهد و چرخش 180 درجه ای این بازیکن در روز پایانی نقل و انتقالات میتواند اینبار باری دیگر  رقم بخورد و وی بدر صورت ناکامی به باشگاهی دیگر بپیوندد . 


بهتر است در مورد ورودی ها حرفی زده نشود زیرا همه توپچی ها یاد گرفته اند که بحث در مورد ورودی ها شاید به نوعی مانند آب در هاونگ کوبیدن باشد ...


فابرگاس شاید بحث دیگری باشد : پشت دستی ونگر با 4 انگشت  شاید بهترین کاری بود که انتظار آن را داشتیم و این به این معناست که اگر  برای مثال رمسی در آینده قصذ خروج داشته باشد برگشتی برای وی به همراه نخواهد داشت و شاید بهتر بود این کار قبل تر برای فلامینی  و حتی هانری  و کمپبل هم اتفاق می افتاد  تا اقتدار  این  سیاست حفظ میشد  و این سیاست  تا حدودی مانع خروج بازیکن ها از آرسنال میشد (ترس از عدم موفقیت و عدم بازگشت )


..........................................................................


تیم ملی ایران - جام جهانی 2014


و حالا ایران و جام جهانی : شاید 0-0 محتمل ترین نتیجه ای بود که  انتظارش میرفت و ایران دقیقا برای این نتیجه پا به میدان گذاشت و همه قبل از بازی این را میدانستند ...


جالب اینجاست که اگر  آرژانتین با 2 گل اختلاف بوسنی رو میبرد و نیجریه رو هم  به همین صورت و در صورت تساوی بوسنی و نیجریه و شکست  با اختلاف 1 گل ایران از آرژانتین ، ایران میتوانست با 1 تساوی در دیدار پایانی و تنها با 2 امتیاز صعود خود را به مرحله بعد جشن بگیرد چیزی که هنوز هم تا حدودی احتمال آن وجود دارد ولی با نتیجه 2-1 آرژانتین برابر بوسنی کمی بعید به نظر میرسد .


تا به انجای جام شاید آلمان  مدعی اول ، برزیل دوم ، ایتالیا سوم  و هلند ، اسپانیا ،انگلیس ،فرانسه و آرژانتین به ترتیب بخت های  بعدی قهرمانی باشند .


آرژانتین  به دلیل  ضعف در بخش دفاعی و افول مسی و نداشتن طراح مناسب و هافبک دفاعی قدرتمند و دروازبان خوب شاید بختی برای قهرمانی نداشته باشد و همه اینها در دیدار این تیم برابر بوسنی  مشخص بود . شاید در صورت خود باوری ایران بتواند حتی نتیجه 1.1 را هم کسب کند ...


بلژیک شاید پدیده این جام جهانی باشد .


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۳/۲۷
بازدید پست : ۲,۷۳۷ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۵۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰