loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

نظر بدهید!!!!

1.آرسنال و چلسی بدنبال "جرارد دولوفو"مهاجم گوش 17 ساله بارسا هستند که قراردادش رو به اتمام است.گفته میشود با توجه به بند قراردادش خرید وی حدود 3.75 میلیون پوند آب میخورد. او سعی در راهیابی به تیم A بارسا را داردکه اگر این مهم مسجل نشود دوست دارد که جایی دیگر بعنوان بازیکن فیکس فوتبالش را ادامه دهد.(دیلی میل)
2.آرسنال همچنین به جذب مهاجم بال 23 ساله و 186 سانتی و آلمانی بورسیا دورتموند "کوین گروس کروتز" که از سال 2009 شماره 19 این تیم بوده است ابراز علاقه مندی کرده است.(دیلی میل)
3.باشگاه سویای اسپانیا بر خلاف تکذیباتی که آرسن و مدیر برنامه های مروان کردند در صدد کنار زدن اورتون برای جذب این مراکشی 27 ساله است.گفته میشود با این وجود احتمال قرض داده شدن شماک به اورتون در ژانویه بیشتر است!(دیلی میل)
4.بنا بر تیتر روز 4 نوامبر روزنامه "سان" انگلستان باشگاه اف.ث.کلن آلمان که میخواهد با پودولسکی وارد مذاکره شود در پی اینست که با به مزایده گذاشتن وی و بالا بردن قیمت درخواستی انگیزه و علاقه آرسنال به وی را بکشد! و او را همچنان به عنوان کاپیتان شماره 10 در تیم نگه دارد یا در صورت عدم توافق لوکاس با باشگاه و در نتیجه تصمیم به ترک وی را به قیمتی ارزان نفروشد.همانطور که ولکر فینک سر مربی کلن گفته :"ما باید این مشکل را حل کنیم."
5. ژروینیو به آرسنال پیشنهاد داده است که در پنجره زمستانی ژانویه به سراغ "ادن هازارد" مهاجم گوش چپ و هم تیمی سابق وی در تیم لیل بروند که از تابستان تا کنون هدفی برای ما بوده است. این دو بازیکن با همکاری هم و سایرین توانستند فصل قبل لیل را به مقام قهرمانی فرانسه برسانند. اما در آخر فصل مهاجم ساحل عاجی با ارزش 10.5 میلیون پوند راهی ورزشگاه "اشبرتون گراو(امارات)" شد و ادن هم میتواند در آخر فصل جاری راه او را بپیماید. رئال مادرید-آث میلان- یوونتوس- و پاریس سن ژرمن از دیگر علاقه مندان به اویند. هازارد 20 ساله و بلژیکی تا کنون در 120 بازی برای لیل 20 گل به ثمر رسانده است و 25 میلیون پوند استرلینگ انگلستان ارزش گذاری شده است.
ژروینیو درباره وی گفته: "ادن بازیکن جوان باکیفیتی است و همه چیز دارد تا در لیگ برتر جزیره به فتوحات زیادی برسد." همچنین خود هازارد گفته که : "من آماده ام که به سطح بازی بعدی در یک باشگاه بزرگ در کشوری دیگر بروم اما هرگز در ژانویه نخواهم رفت چون یک کار احمقانه خواهد بود اما این فصل آخرم در لیل است!"(روزنامه سان)

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

!!!In Arsene We Trust

اهل بوشهرم!!!<br>حالا همه با هم!!!.... بخونیم سی آرسنال... یللا ...یللا...<br>ماشالا بچی خومو....(هللیوس هلیوسا/helalyows helyowsa/)<br>ماشالا تیم خومو......(هللیوس هلیوسا)<br>آرسنال جام میاره........(هللیوس هلیوسا)<br>ای همه منگه ندین....(هللیوس هلیوسا)<br>جواب بیدین،جواب میخوا...(هللیوس هلیوسا)<br>آرسنال مال خومو...(هللیوس هلیوسا)<br>ونگر، شیر خومو.....(هللیوس هلیوسا)<br>بچه ها دس بزنین.....(هللیوس هلیوسا)<br>بچه ها تشویق کنین....(هللیوس هلیوسا)<br>ماشالا رابین ما....(هللیوس هلیوسا)<br>چیش نخوره گلزن ما...(هللیوس هلیوسا)<br>قربون ای قد و بالاش...(هللیوس هلیوسا)<br>کور بشه چییییییش حسود...(هللیوس هلیوسا)<br>کور بشه فرگوسنا...(هللیوس هلیوسا)<br>ویاش بواش،ویاش بواش...(هللیوس هلیوسا)<br>ردنپ و مانچینیا...(هللیوس هلیوسا)<br>ماشالا ولکات ما...(هللیوس هلیوسا)<br>چمبرلین، چمبوی ما...(هللیوس هلیوسا)<br>میون زمین میکل...(هللیوس هلیوسا)<br>کنارش رمزی ما...(هللیوس هلیوسا)<br>پشتشو سونگ سیاه...(هللیوس هلیوسا)<br>چزنی تو سنگرن...(هللیوس هلیوسا)<br>جلو اش کوشیلنی ان...(هللیوس هلیوسا)<br>مرتاساکر دفاع ما...(هللیوس هلیوسا)<br>سانیا وینگ بک ان...(هللیوس هلیوسا)<br>میره میا،میره میا...(هللیوس هلیوسا)<br>چپمو ورمیناتور...(هللیوس هلیوسا)<br>خیلی زحمت میکشه...(هللیوس هلیوسا)<br>ماشالا هوادارا ...(هللیوس هلیوسا)<br>ماشالا ایرانیاش ...(هللیوس هلیوسا)

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۵
بازدید پست : ۸۶۸ بار
کل بازدید: ۱۵,۰۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰