loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

متولد آنیاما....



بعله اوکه در کشو ساحل عاج و در شهر آنیاما متولد شده بود دوران ورزشی خود را در آکادمی آبیدجان شروع کرد و تونست یه شهرت نسبی برای خودش دست و پا کنه اسم او که اسمش ژروایس بود پس از حضور
5
ساله در مدرسه فوتبال آبدیجان یک لقب پرتغالی برزیلی براش مشخص کردند به نام ژروینهو...!!



او دوران حرفه ای خودش رو از لیگ های دسته پایین ساحل عاج در تیم تومودی اف سی شروع کرد



ژروایس که رویای بدل شدن به بهترین چهره ی قاره ی سیاه در زمینه فوتبال رو در سر میپروراند با پیشنهاد خوبه بویرین اف سی مواجه شد و برای سفر به بلژیک کوله برا خود رو از وطن بست و سمت شرق بویرین رهسپار شد تا در باشگاه بویرین اف سی بلژیک بتواند عرضه اندام کند.



ژروایس یا همون ژروینهوی خودمون 2فصل نسبتا متوسط رو در این باشگاه پشت سر گذاشت . در 61 بازی که برای این تیم انجام داد موفق به ثمر رساندن 14 گل شد.



دیری نپایید که این بازیکن سیه چرده مورد توجه تیم های فرانسوی از جمله ل منس که در لیگ یک  بازی میکرد قرار گرفت . او در ل منس در کنار هافبک مطرح تیم ل منس روماریک که سابقه بازی در سویا هم داره مشغول کسب تجربه شد.



او لیگ یک فرانسه را با 2گل  آغاز کرد که یکی از آنها در برابر تیم نانسی به ثمر رساند.ژروایس از 59 بازی درلیگ یک فرانسه در سال های 2007/08/09 موفق به زدن 9 گل شد.



 



در بیست و یکم جولای سال 2009 ژروایس به تیم لیل منتقل شد. این انتقال با رقم نسبتا بالایی صورت گرفت مبلغ این قرارداد 6ملیون یورو بود...!! برای چنین بازیکنی با این کیفیت و تجربه کم اگر بیش از 4ملیون پرداخت میکردید اشتباه به معنی فهم کم شما از فوتبال بود. ولی در مورد ژروایس این استدلال صدق نمیکرد چراکه او رویایی بزرگی را در سر میپروراند...!!



طی این قرارداد سه ساله ژروایس سیزده بار موفق شد در 32 بازی برای تیمش گل بزند که پیشرفتی را میشد در او احساس کرد..!ا. که بسیاری از بازی هارا به عنوان یار ذخیره وارد میدان شده بود این کارنامه ، کارنامه بدی نبود...!



اولین گل ژروایس در لیل در مقابل تیم یو اس بلونیه در تاریخ چهارم اکتبر 2009 به ثمر رسید.



ژروایس موفقیت های خوبی را در تیم لیل به دست آورد او موفق شد در 15بازی در لیگ 18 گل به ثمر برساند که یک امار خیره کننده از ژروایس بود.او همچنین موفق شد تیم لیل را در راه کسب نخستین قهرمانی پس از 56 سال یازی کند.



او در نیمه نهایی جام حذفی فرانسه نیز یکی از دو گل تیمش را در برابر تیم نایس به ثمر رساند.



هرچه به پایان لیگ فرانسه لوشامپیونه نزدیک تر میشدیم ژروایس خارق العاده تر میشد.



و در آخر لیگ او مورد توجه تیم های مطرح زیادی قرار گرفت از جمله نیو کاستل ، اتلتیک مادرید ، آرسنال و پاریس سنت ژرمن .



پس از کش و قوس های فراوران ژروایس در سال 2011-12 به شمال لندن سفر کرد تا مرحمی بر زخم های سرمربی کهنه کار توپچی ها باشد...!!



این قرارداد با مبلغ 10.8 ملیون یورو  یکی از عجیب ترین خرید های آرسن ونگر به شمار میرفت!



او در آرسنال شماره 27 را که پیش از این برتن هم تیمیش در تیم ملی ساحل عاج بود بر تن کرد ، سال ها امانوئل ابوئه با این شماره در آرسنال درخشید و حالا نوبت ژروایس بود تا جای خالی امانوئل را پر کند.



او در بازی پیش فصل در دقایق ابتدایی بازی موفق به گلزنی شد در برابر تیم کلن اف سی.



فصل پیش ژروایس در آرسنال فرصتی برای بازی به طور منظم پیدا نکرد ولی هرگاه پا میدان میگذاشت همه منتظر یک هنرنمایی از او میبودیم.



او در بازی در برابر نیوکاستل ، بلکبرن ، استوک سیتی و ویگان اتلتیک درخشش خوبی داشت. همه ما اوج تعصب ژروینهو را در بازی با نیوکاستل بهیاد داریم که در میان درگیری یک ضربه ی محکم به سر جوی بارتون بازیکن شماره 7 نیوکاستل زد تا گستاخی بازیکنان نیوکاستل رو در برابر تیم اول شهر لندن هم توی زمین پاسخ داده بشه و هم در حاشیه.



این تعصب برای ژروایس گرون تموم شد و سه بازی محروم شد.این درگیری بر اثر دایوینگ تیوته بازیکن نیوکاتسل شروع شد.



ژروایس نخستین گل خودش رو با پیراهن مقدس آرسنال در برابر تیم بلکبرن رورز به ثمر رساند ولی گل ژروایس هم نتوست آرسن ونر و تیمش را از نهمین شکست نجات بدهد...!



در بازی با استوک سیتی ژروایس در برد سه بر یک آرسنال موثر ظاهر شد و دوپاس گل به رابین ون پرسی داد تا همچنان آر وی پی آرسنال به یکه تازی ادامه بده !



ژروایس در بازی با ویگان اتلتیک هم درخشید تا در جام ملت های آفریقا برای تیم ملی ساحل عاج حضور داشته بشه.



ژروایس پس از شکست دو بر یک آرسنال مقابل فولهام آن هم در شرایطی که کسی باور نداشت آن روزها آرسنال هم میتونه ببازه به لندن بازگشت و در جام حذفی به همراه هم تیمی هایش در برابر ساندرلند صف آرایی کردند.نتیجه این صف آرایی در برابر گربه های سیاه که تا اون روز از زمان حضور مارتین اونیل شکستی نداشتند جز شکست دو بر صفر نبود(یادش به خیر من یهو گذاشتم رفتم دفترچه بیمه داداشم رو بردم فرداش عمل آپاندیز کرد !کی یادشه باختیم بازیرو؟) این سرنوشت ژروایس روزهای تلخ و شیرینی را مثل هوادارن تیم آرسنال پشت سر گذاشت اعم از شکست تحقیر امیز در سانسیرو و پیروزی که اثری نداشت با نتیجه سه بر صفر در امارات و و و ...!



فصل 2011-12 با سختی ها ومشقت های فراوان به پایان رسید و ژورینهو الان وارده یه فاز دیگه ای از سطح فوتبال شده و آنچیزی که هوادارن از ژروینهو در بازی های پیش فصل دیدند و به خصوص در بازی برابر با ساندرلند که با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید انتظارات را از ژروایس بالاتر میبره...!!



 



این بارهم آرسن ونگر نشون داد که بازیگن بی خود نمیخره! همه ما قدرت و توانایی بازی ژروینهو رو در بازی با ساندرلند دیدیم و این پست هدفی جز تحسین کردن ژروینهو نداشت...!!



 



هر چقدر دوست داری ژروینهو راه ابوئه رو ادامه و تا آخرین لحظه واسه آرسنال بازی کنه ارادت نشون بده...:دی



 




آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Arsenal best on the earth

من اینم که هستم و اینی نیستم که نیستم و اگر هستم همینم......:) چی شد هستم یا نیستم.........؟؟؟؟؟:)

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۳۰
بازدید پست : ۱,۴۰۶ بار
کل بازدید: ۱۱۷,۸۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰