loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

انگلیس ومعرفی این تیم:

                               
                                                       تیم ملی فوتبال انگلستان





رنکینگ فیفا :


 



لیست بازیکنان دعوت شده :

دروازه‌بان‌ها:
جو هارت (منچسترسیتی)، رابرت گرین (وستهام)، جک باتلند (بیرمنگام)




مدافعان:
گلن جانسن (لیورپول)، اشلی کول (چلسی)، گری کیهیل (چلسی)، جان تری (چلسی)، لیتن بینز (اورتون)،‌ فیل جونز (منچستریونایتد)، جولئون لسکات (منچسترسیتی)، فیل جاگیلکا (اورتون)




هافبک‌ها:
استیون جرارد (لیورپول)، فرانک لمپارد (چلسی)، اشلی یانگ (منچستریونایتد)، جیمز میلنر (منچسترسیتی)، اسکات پارکر (تاتنهام)، استیوارت داونینگ‌ (لیورپول)،



مهاجمان:
تئو والکات (آرسنال)، وین رونی (منچستریونایتد)، جرمین دفو (تاتنهام)، اندی کرول (لیورپول)، دنی ولبک (منچستریونایتد)، الکس اوکسلید چمبرلین (آرسنال)




شیوه صعود انگلیس به یورو 2012 :
انگلستان برای صعود، کار سختی را پبش رو نداشت. این تیم با مونتنگرو، ولز، سوییس و بلغارستان همگروه بود. هر چند که انگلیس از 24 امتیاز ممکن، 18 امتیاز را کسب کرد؛ امّا نحوه ی بازی این تیم با هدایت کاپلو، نتوانست رضایت هواداران و کارشناسان این تیم را جلب کند. پس از انگلستان، مونتنگرو با 12 امتیاز در رده ی دوم قرار گرفت.







جدول رده بندی گروه G مقدماتی:


نتایج انگلیس در گروه G مقدماتی





معرفی مربی و بازیکنان کلیدی انگلیس :


سرمربی : روی هاچسون



روی هاچسون، انتخاب عجیب فدراسیون فوتبال انگلیس بود. هاچسون سابقه ی هدایت تیم های فولام و لیورپول را داشت و از وست برومویچ، عهده دار هدایت تیم ملی شد. هاچسون که ملقب به روباه پیر است، در فولام و وست برومویچ، عملکرد خوبی داشت؛ امّا در لیورپول اصلاً موفق نبود. او جانشین فابیو کاپلو شد که هواداران از او راضی نبودند.


صخره ی دفاعی : جان تری



با آمدن روی هاچسون، بازوبند کاپیتانی از او گرفته شد. هر چند تری محبوبیت خاصی نزد هواداران تیم ملی انگلیس و چلسی دارد؛ امّا حاشیه سازی های عجیب او، باعث شد که بر سر دادن بازوبند به او، بار ها بین کاپلو و اتحادیه ی فوتبال انگلیس جدال پیش بیاید. به هر حال تری رهبر خط دفاع تیم انگلیس خواهد بود و احتمالاً درکنار هم تیمی خود، گری کیهیل در قلب دفاع به میدان می رود.


دروازه بان : جو هارت




هارت یکی از خلأ های بزرگ تیم ملی انگلیس را پر کرده است. سه شیر ها مدّت ها از نداشتن یک دروازه بان خوب رنج می بردند؛ امّا ظهور جو هارت، این مشکل را برطرف کرده است. عملکرد ضعیف و اشتباهات رابرت گرین، دروازه بان دوم این تیم، نشان از تفاوت زیاد و نقش ارزشمند هارت دارد.


هافبک ویژه :جک ویلشر



او یکی از پدیده های جوان این فصل لیگ برتر انگلیس بود. ویلشر که از کشف های بزرگ آرسن ونگر است، با بد شانسی زیادی روبرو شد و بیشتر فصل را با مصدومیت سپری کرد. به هر ترتیب او برای یورو، همراه تیم ملی انگلیس خواهد بود. البته احتمال بازی کردن او در بازی های مهم، کمتر شده است.



مهاجم ویژه : جرمن دفو



انگلستان در خط حمله نیز دچار مشکلاتی است. آن ها یک مهاجم نوک کامل و تمام کننده نیاز دارند. همواره وین رونی، این مشکل را برطرف می کرد؛ امّا محرومیت او، هاچسون را مجبور به انتخاب دیگری کرده است. جرمن دفو و اندرو کارول، اصلی ترین گزینه های انگلیس هستند؛ امّا دفو به دلیل سرعت، تجربه و آمادگی بالا، از شانس بیشتری نسبت به کارول برخوردار است. مهاجم لیورپول در چند ماه اخیر، روز های خوبی را سپری نکرده است.


 


ستاره تیم : اشلی یانگ



او یکی از بهترین بازیکنان فصل شیاطین سرخ بود. فرگوسن که وی را از استون ویلا به منچستر برد، یکی از بهترین خرید های خود را انجام داد. یانگ خیلی زود در منچستر یونایتد جای خود را پیدا کرد و برای تیم ملی انگلیس که از مدت ها پیش در آن بازی می کند نیز بازی های خوبی را ارائه کرده است. بعید است که بازیکنی بتواند جای او را در ترکیب اصلی انگلیس بگیرد.


__________________

اگر اتفاقات عجیب فوتبال نیوفته به نظرم  اسپانیا یا آلمان قهرمان میشه هر چند تو تیم های ملی عاشق برزیل هستم ولی دوست دارم انگلیس یا هلند صاحب این عنوان بشه.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

امید به آینده

سلام توپچی ها:<br>ازسال1998بودکه بادیدن بازی های زیبای آرسنــال رووانی این تیم شدم وازان روزعشقم به تیم داره روزبه روزبیشترمیشه،ازبازیکنانمون عاشق تی تی،پیرس هم هستم!<br>کلا از2تیم هم خیلی متنفرم ولی6باراسم ان ها می برم،<br>‏(1بارسلویوفا...<br>‏(2بارسلویوفا...<br>‏(3بارسلویوفا...<br>‏(4منچستریونایتد...<br><br>‏(5منچستریونایتد...<br>‏(6بازم بارسلویوفا...<br>این چیزیه که دست خودم نیست;<br>به امید روزهای خوب برای آرسنــال.<br>

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۱۶
بازدید پست : ۱,۲۴۲ بار
کل بازدید: ۷۷,۵۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰