loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ساکر:مشکل آرسنال کم تجربگي بازيکنان است

به نقل از روزنامه دیلی‌میل، در شرایطی که تیم لندنی در فصل جاری بسیار کمتر از حد انتظار نتیجه گرفته،‌ مورد انتقاد کارشناسان و هواداران واقع شده است. بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند توپچی‌ها در فصل نقل و انتقالات با از دست دادن سسک فابرگاس اسپانیایی و سمیر نصری فرانسوی مرتکب دو اشتباه عمده شدند. دو حرکت نادرست که باعث شد تا از کیفیت تیم کاسته شود و کار به جایی برسد که اکنون تیم لندنی پس از گذشت 7 هفته از فصل جاری، فقط 7 امتیاز اندوخته کرده باشد و در رده پانزدهم جای گیرند.

با این حال پرمرته ساکر، ستاره خط دفاع تیم ملی آلمان که در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات تابستانی به عضویت لندنی‌ها در آمد، نقطه نظر دیگری دارد.

وی در این زمنه عنوان کرد: فکر می‌کنم نتایج نامطلوب اخیر تیم به خاطر یکسری اشتباهات فردی است. اگر بازیکنان تیم که عمدتا جوان هستند و از تجربه کافی برخوردار نیستند، مرتکب اشتباه نمی شدند، به طور قطع تیم اینگونه که اکنون شاهدیم نتیجه نمی‌گرفت. بلکه جایش همچون گذشته در ردیف بزرگان بود.

مدافع آلمانی ادامه داد: فکر می‌کنم با توجه به تجربه فراوانی که آرسن ونگر دارد، آرسنال به تدریج بتواند از بحران کنونی خارج شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۵
بازدید پست : ۶۲۱ بار
کل بازدید: ۴۱۵,۴۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 1
بورنموث
بورنموث
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۴ ۰۶:۰۰