loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرتتا: من هم تست پزشكي ندادم

هواداران باشگاه لندني عادت کرده‌اند که هر سال نيمي از بازيکنان‌شان را تا آخر فصل در ترکيب تيم نبينند. مصدوميت‌هاي طولاني که هر سال گريبانگير چند تن از بازيکنان باشگاه آرسنال مي شود، باعث به وجود آمدن اين نظريه در بين برخي کارشناسان شده بود که کادر فني و البته کادر پزشکي در ايجاد اين مصدوميت‌ها نقش اساسي دارد. اتفاقي که هميشه از سوي آرسن ونگر تکذيب شده و البته اظهارات مايکل آرتتا که به تازگي به اين تيم پيوسته اين موضوع را ناخواسته تاييد مي کند.


مايکل آرتتا در آخرين مصاحبه‌ي خود عنوان کرده که هنگام امضاي قرارداد با باشگاه آرسنال هيچ آزمون پزشکي پشت سر نگذاشته است.

اين هافبک تازه وارد در گفت و گو با ديلي ميرر عنوان کرده است: در آن زمان استرس زيادي داشتم. ساعت 6 بعد از ظهر به من گفته شد که همه چيز خراب شده است و ساعت 8 به من گفتند که اوضاع رو به راه شده است! اما در آن زمان ديگر فرصتي براي آزمون پزشکي وجود نداشت.

وي ادامه داد: به دفتر باشگاه آرسنال رفتم و به آنها گفتم که به من اعتماد کنيد. اگر در آينده مشکلي از لحاظ پزشکي براي من به وجود آمد خودم مسئوليتش را مي پذيرم.

آرسن ونگر فرانسوي در حالي در آخرين روز فصل نقل و انتقالات آرتتا و چند بازيکن ديگر را خريداري کرده بود که پس از جدايي فابرگاس و نصري چندين بار اعلام کرده بود که نياز به بازيکن جديدي ندارد اما شکست سنگين 8 بر 2 مقابل منچستريونايتد اين مربي فرانسوي را به فکر خريد چند بازيکن انداخت.

مصدوميت سنگين جک ويلشر که با عمل جراحي و دوري 6 ماهه‌ي او از ميادين همراه شده بار ديگر پيکان انتقادها را متوجه شخص آرسن ونگر کرد و سرمربي آرسنال هم مانند گذشته نپذيرفت که در اين مصدوميت‌ها نقشي دارد.

بايد ديد آرسن ونگر که تمام مصدوميت‌ها را طبيعي و جزئي از فوتبال مي داند در واکنش به اين صحبت‌هاي آرتتا چه واکنشي نشان خواهد داد.

آرتتا در پايان مصاحبه اش درباره‌ي وضعيت فعلي توپچي‌ها عنوان کرد: کاملا مشخص است که باشگاه در حال سپري کردن يک دوره‌ي بحراني است و هواداران نااميد شده اند. اما مسلما وضعيت به اين گونه نخواهد ماند و ما از اين شرايط خارج خواهيم شد و براي قهرماني در تمام رقابت‌ها خواهيم جنگيد.

تيم آرسنال که در سال‌هاي گذشته مصدومان زيادي مانند فابرگاس، آرون رمزي، ادواردو، فرمالن، فان پرسي و نصري داشته در فصل جاري رقابت‌ها با شروعي که در تاريخ باشگاه بسيار کم سابقه است تنها 5 رده با آخرين تيم جدول فاصله دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۵
بازدید پست : ۸۸۳ بار
کل بازدید: ۴۱۳,۰۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰