loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنال واقعی در PES۲۰۱۲

با سلام به همه دوستان، من از 2004 هم فیفا رو بازی کردم هم پرو ایوولیشن ساکر رو اون دسته از دوستانی که طرفدار PES هستن که به کنار اما روی صحبتم با فیفا باز هاست.
اولا اگه یادتون باشه دکمه های فیفا با PES فرق میکرد و این روند بازی رو برای کسانی که میخواستند REAL FOOTBALL بازی کنن سخت میکرد که بالاخره فیفا کلیدهای بازیش رو با PES هماهنگ کرد که این یه دلیل عمده برای اینکه PES پرطرفدارترین بازی فوتبال توی دنیاست.
دوما دوستان این اشتباه رو نکنین که PES تیم های لیگ آلمان با انگلستان رو بصورت کامل نداره، این اتفاق فقط توی نسخه های کرک شده ای میفته که توی ایران بفروش میرسه و این هوش بالای MIHARA ( خالق بازی افسانه ای RESIDEENT EVIL و مدیر فنی و تیم طراحی KONAMI ) وتیمش توی KONAMI هست که بازی رو غیر قابل کرک کردن و به محض کرک شدن بازی خود بخود بازی دچار این مشکلات میشه که صد البته این مساله هم قابل رفع شدن هست با پچ ها و بسته های اضافی که قابل نصب روی بازیهای کرک شده هستن ویا برنامه های مخصوص این کار مثل PES EDIT و من به شخصه الان نسخه PES2012 ای رو که دارم با تمامی آرمها و لوگوها و نقل و انتقالات به روز هست که بازی رو صدبرابر لذت بخش تر میکنه. اگه خواستین یه سری به سایت WWW.PESBAZ.COM بزنین تا نسخه خریداری شده تون رو آپدیت کنین و ورزشگا ههای جدید یا FACE های بازیکنان با کیفیت HD و خیلی امکانات باورنکردنی رو روی بازیتون داشته باشین در حالیکه فیفا از همه این ها محرومه.
اما بریم سر نکته اصلی یعنی گرافیک، فیفا کلا از داشتن یه تیم قوی برای طراحی چهره و حرکات بازیکنان محروم بوده تا نسخه امسال که اونهم فقط در دمو و بعد از زده شدن گل یه چهره ناقص از بازیکنان معروف رو میشه دید و مشکل عمده تر اینکه توانایی بازیکنان با اسمشون اصلا همخونی نداره و یه بازیکن درجه 3 به راحتی توپ رو از بازیکنی مثل مثلا پویول رد میکنه که واقعا آدم رو آزار میده و گرافیک امسال فیفا ما رو بیشتر به یاد بازی فوتبال سگا یا میکرو مینداره ( یادش بخیر :-) ) در حالیکه PES همیشه در طراحی چهره، حرکات و عکس العمل ها از فیفا سرتر بوده و اصلا قابل قیاس نیست. یه نکته تو صحبت فیفا بازها مشترکه و اونم منیجر مود هست این نشون میده که فیفا اصلا در کتگوری REAL FOOTBALL نمیگنجه و میشه اونرو به عنوان یه بازی استراتژی رده بندی کرد. EA SPOTS هرقدر در طراحی بازیهای اتوموبیلرانی و سری معروف NEED FOR SPEED توانمنده در طراحی فوتبال ضعیفتره و این نه تنها نظر من یا کاربر ایرانی بلکه نظر اکثر گیم خورها در دنیاست. نکته دیگه اینکه توی اکثر باشگاههای بزرگ دنیا و تیم های ملی کشورهای معروف تایمی رو به شبیه سازی اختصاص میدن و روحیه بازیکنانشون را با بازی های کامپیوتری بالا میبرن که اگه نگیم همه، اکثرا از بازی PES بخاطر REALITY فوق العادش استفاده میکنن. کافیه یه فلش بک بزنین نحوه حرکت رویرتو کارلوس تو PES یادتونه؟ نحوه کاشته زنی دل پیرو، رونالدو و ...خیلی چیزهای دیگه که مجال گفتنش اینجا نیست. در آخر باید بگم اگه سایت هایی که به بازیهای کامپیوتری نمره میدن رو یهنگاهی بندازین میبینین که کمپانی KONAMI با بازی PES2012 البته نسخه کاملش نه اون نسخه ای که دوستان ازش ناراضین :-) پر طرفدارترین فوتبال تاریخ بازیهای کامپیوتری هست. اگه توی مستند های ورزشی هم که گاها پخش میشه اینور واونور دقت کرده باشین تمام بازیکن های بزرگ مثل رونالدو ، دروگبا، دل پیرو همیشه گفتن عاشق این هستن که خودشون رو توی بازی PES انتخاب کنن و باهاش گل بزنن :-) البته اینم بگم که نظر همه دوستان محترم هست و هر کسی هر بازی رو که دوست داشته باشه میتونه بازی کنه اما به نطر من میتونین با انتخاب آرسنال در PES2012 واقعا خودتون رو درون زمین حس کنین و از بازی کردن یه فوتبال ناب و واقعی سیراب بشین. مخصوصا بازی آرتتا که واقعا عالی درستش کردن :-)
PES2012 = فوتبال واقعی خوب
FIFA2012 = بازی استراتژِی و منیجر خوب

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۰
بازدید پست : ۳,۶۸۴ بار
کل بازدید: ۴۱۳,۰۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰