loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

اضحار نظر ونگر و ویلاس بواس در باره تری

آرسن ونگر مربی فرانسوی ارسنال معتقد استکه جان تری آماده مقابله با هرگونه فشار در دیدار امشب است.

این روزها مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس درحال بررسی اتهام توهین نژادپرستانه تری به آنتون فردیناند، بازیکن کوئینز پارک رنجرز هستند و در این میان تری خودش را برای داربی امشب لندن آماده می کند.

آرسن ونگر در آستانه دیدار حساس تیمش با چلسی به گاردین گفت:« نمی دانم تا چه حد می توان به آنچه در شرایط داغ و حساس یک مسابقه گفته می شود، پرداخت. در یک شرایط حساس در جریان بازی، این بدان معنا نیست که تو می توانی هرچیزی بگوئی ولی این به آن معناست که تو همیشه ممکن است رفتار درستی نداشته باشی. من نمی دانم که جان تری چه گفته و چه اتفاق افتاده ولی گاهی وقتها به نظر من آنچه در زمین مسابقه رخ می دهد از نظر سیاست فوتبالی درست نیست. بحث این است که آیا می خواهید تک تک بازیکنان حاضر در زمین را بایک دوربین فیلمبرداری تعقیب کنید و در پایان بازی تحلیل کنید که آنها چه گفته اند؟ اگر این کاری است که مشغول انجام آن هستیم، آخرش چه می شود؟»

ونگر ادامه داد:« تنها بحث نژادپرستی نیست؛ بلکه بحث هرگونه سوء استفاده دیگری مطرح است. دراین باره چه اقدامی انجام شده؟ هیچ چیز. من دوست دارم تا برخی ها در ورزشگاه، ترانه هایی که خوانده می شود را بشنوند. اینها کاملا غلط است و دقیقا رفتاری مثل برخوردهای نژاد پرستانه است. این هم از نظر من نوعی نژاد پرستی است.»

ونگر در آستانه دیدار حساس امشب تیمش در استفورد بریج به دفاع از تری برخاسته:« همیشه همه چیز به قدرت روانی بازیکن برمی گردد. گاهی وقتها بازیکنانی هستند که نمی توانند تمرکزکنند ولی برخی دیگر از بازیکنان به خوبی می توانند مسائل خارج از زمین را به میدان چمن نیاورند. من از هر دودسته، بازیکن داشته ام. من بازیکنانی را داشته ام که وقتی چنین مشکلاتی داشتند، در زمین مسابقه حتی بهتر از قبل کار می کردند و برخی دیگر هم بودند که اصلا نمی توانستند بازی کند. شاید الان ترجیح می دادم که جان تری هم در دسته دوم باشد ولی مطمئنم که او زیر فشارعملکرد خوبی دارد.»

ونگر معتقد است که چلسی زیر نظر ویلاس بواس تهاجمی تر شده است:« به نظر من چلسی خیلی بیشتر حمله می کند. البته چلسی آنچلوتی هم واقعا تیم خوبی بود. نمی توانم بگویم که آنچلوتی یک مربی تدافعی بود. من او را به عنوان یک انسان و یک مربی واقعا دوست داشتم ولی شاید چلسی در مقایسه با فصل قبل پتانسیل و خلاقیت بیشتری از خود نشان می دهد.این آنچلوتی بود که در بازار زمستانی تورس را به خدمت گرفت. سال گذشته تورس بازیکن کاملی نبود ولی امسال مبدل به آن تورس گذشته شده است. حضور خوان ماتا هم باعث شده تاتورس خلاق تر از قبل باشد.»


آندره ویلاس بواس، مربی جوان و پرتغالی چلسی به دفاع از جان تری برخاسته است.

این درحالی است که این روزها و بعد از اتهاماتی که به تری درمورد توهین نژاد پرستانه به آنتون فردیناند در دیدار چلسی مقابل کوئینز پارک رنجرز زده شد، شنیده می شود که تری از نظر روانی تمرکز کافی برای حضور در داربی شهر لندن را ندارد.

ولی آندره ویلاس بواس در پاسخ به این سوال که آیا تری آمادگی حضور در این دیدار را دارد یا خیر گفت:« هیچ دلیلی برای عدم حضور تری نمی بینیم. او از نظر روانی هم هیچ مشکلی ندارد.»

مربی آبی ها در ادامه گفت:« ما نباید بیش از حد روی شرایط موجود تمرکز کنیم؛ چون هیچ چیزی نیست که بتواند تمرکز ما را بهم بزند.»

چلسی هفته گذشته و با توجه به شکست تحقیر آمیز یونایتد مقابل سیتی این فرصت را یافت تا رده دوم جدول لیگ برتر را مال خود کند ولی بعد از شکست 0-1 مقابل کوئینز پارک رنجرز این فرصت را از دست داد.

ویلاس بواس اکنون امیدوار است تا تیمش بتواند به روزهای اوج بازگشته و در دیدار با آرسنال هر سه امتیاز بازی را مال خود کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۷
بازدید پست : ۵۷۲ بار
کل بازدید: ۴۱۳,۰۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰