loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ونگر: دیدن بازی مقابل چلسی مانند شکنجه بود

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، اعلام کرد دیدن بازی این هفته تیمش مقابل چلسی از کنار زمین مانند شکنجه بود.

توپچی ها در این دیدار دو بار از حریف عقب افتادند اما با درخشش رابین فن پرسی در نهایت توانستند رقیب همشهری را 5-3 شکست دهند.

سرمربی فرانسوی توپچی ها اعلام کرد علی رغم پیروزی در این دیدار، اشتباهاتی داشتند اما تاکید کرد قصد ندارد سبک تهاجمی بازی تیمش را تغییر دهد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مانند یک شکنجه بود زیرا ما به آنها فضای زیادی می دادیم و من در کنار زمین تنها می توانستم دعا کنم که هزینه زیادی برای این مسئله نپردازیم.

این بازی از نظر ذهنی هم برای ما یک آزمون بود زیرا گل خوردن پیش از پایان نیمه اول بد بود اما ما به شیوه ای مناسب به آن پاسخ دادیم.

تیمی مانند چلسی با بازیکنان با کیفیتی که دارد، با شیوه ای تهاجمی بازی می کند. آنها با خوان ماتا، فرناندو تورس، استوریج و رامیرس در داخل محوطه جریمه حضور پیدا می کردند و اشلی کول و ژوزه بوسینگوا نیز از جناحین اضافه می شدند.

بعضی ها همیشه شکایت می کنند اما اجازه دهید مهاجمان و سبک هجومی لیگ برتر را ستایش کنیم. اگر گل نزنید، همه می پرسند چرا گل نمی زنید. اگر گل های زیادی به ثمر برسد، از مدافعان انتقاد می شود. در حال حاضر به نظر من این مسئله بیشتر به دلیل سبک تهاجمی تیم هاست. آیا من این شیوه را ترجیح می دهم؟ بله؛ البته."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۰
بازدید پست : ۷۶۹ بار
کل بازدید: ۴۱۲,۹۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰