loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

حمايت سهامدار آرسنال از مالک منچستريونايتد

به نقل از روزنامه ایندپندینت، استان کرونکه که بیشترین میزان سهم در تیم لندنی را در اختیار دارد، به دنبال باخت ۶ بر یک هفته قبل منچستریونایتد از منچسترسیتی و اوج‌گیری انتقاد رسانه‌‌ها و هواداران از مدیریت باشگاه همیشه رقیب، اظهار داشت: مگر گلیزرها، مالک یونایتد چقدر اشتباه کردند که این همه از‌ آن‌ها انتقاد می شود؟

وی که به خاطر رقابت آرسنال با شیاطین سرخ عمدتا در موضع تقابل با رقیب قرار داشته است، افزود: درست است یکسری اعتراضات به‌خاطر اشکالات در منچستریونایتد به چشم می‌خورد. اما باید درنظر گرفت این باشگاه در سال‌های گذشته به همه افتخارات ممکن رسیده است.

این مقام ادامه داد: اگر من یک هوادار منچستریونایتد بودم، وقتی این همه افتخار را می‌دیدم، می‌گفتم یونایتد فوق العاده عالی کرده است.

این اظهارات در حالی از سوی سهامدار آرسنالی‌ها به نشانه حمایت بیان می‌شود که خانواده گلیزرها از سال ۲۰۰۵ به عنوان مالک منچستریونایتد به شمار می‌روند.

سهامدار آرسنال همچنین تصریح کرد: آیا تیمی پرافتخارتر از منچستریونایتد سراغ دارید که بتواند قهرمانی‌های متعدد در فصول اخیر کسب کرده باشد.



به نظر من این فرق آمریکایی ها با روس هاست و رمز موفقیتشونه در ظاهر رقیبن اما اگه گوشت هم و بخورن استخون های هم و دور نمیریزن اما روس ها از پشت به برادرشون هم خنجر میزنن!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۰
بازدید پست : ۸۴۹ بار
کل بازدید: ۴۱۵,۴۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 1
بورنموث
بورنموث
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۴ ۰۶:۰۰