loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پیتر هیل وود: عجله ای برای تمدید با فن پرسی نداریم

پیتر هیل وود ، رئیس باشگاه آرسنال ، هیچ گونه تمایلی برای تمدید قرارداد رابین فن پرسی بطور عجولانه ندارد و معتقد است برای تمدید این قرارداد باید با فکر عمل کرد .

قرارداد رابین فن پرسی در پایان فصل آینده با توپچی های لندن به پایان خواهد رسید و از هم اکنون بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی در فکر جذب این مهاجم بزرگ هلندی می باشند . این ستاره 28 ساله هلندی در این فصل یکی از گلزنان برتر اروپا می باشد و در یازده بازی برای آرسنال توانسته 11 گل را به ثمر برساند .

هیل وود در این رابطه گفت : فن پرسی در حال حاضر تمایل ندارد در این باره صحبت کند و ما نیز قصد نداریم برخلاف میل او عمل کنیم و او را مشوش کنیم . به نظر من بهتر است در پایان این فصل با فان پرسی وارد مذاکره شویم.

بی شک من و دیگر مسئولان آرسنال امیدوار هستند که فن پرسی در جمع توپچی ها باقی بماند و قرار داد جدیدی را به ثبت برساند . به نظر می رسد فان پرسی از اینکه در جمع ما قرار دارد ، ناراضی نباشد .

فن پرسی در سال 2004 به آرسنال پیوست و در طول این مدت زیر نظر ونگر پیشرفت های زیادی کرد و امروز به عنوان یک مهاجم بزرگ در سطح اروپا و دنیا مطرح است . پیتر هیل وود نیز در طول این مدت همواره فان پرسی را مورد تحسین خود قرار داد و او را بازیکن بزرگ و معقولی خواند .

هیل وود با بیان اینکه فن پرسی روزگار سختی را در فاینورد هلند سپری کرد ، اعلام کرد که ما در طول این مدت سعی کردیم هیچ گونه سختی و مشکلی برای فان پرسی ایجاد نشود و او در آرامش کامل روند روبه رشد خود را در فوتبال اروپا طی کند .

فن پرسی بعد از جدایی سسک فابرگاس و سمیر نصری ، از سیاست های باشگاه بسیار ابراز نارضایتی کرد و معتقد بود یکی از عوامل افت آرسنال در ابتدای فصل جاری جدایی این دو مهره کلیدی آرسنال و پیوستن آن ها به تیم های دیگر بود .
به هر ترتیب فان پرسی کلیدی ترین مهره ونگر در این فصل بوده است و درخشش و گلزنی های فن پرسی در این فصل موجب شد تا آرسنال کمی از بحران خارج شود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

برگ کمپ

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲۰
بازدید پست : ۱,۲۹۶ بار
کل بازدید: ۴۱۲,۹۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰