loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

جنگ وسط زمین رو باختیم

بازیکنای وسط زمین یعنی آرتتا و رمزی و کوکوئلین(امیدوارم اسمش درست نوشته باشم) به هیچ عنوان نتونستن وظایف خودشونو انجام بدن. البته این اصلا به این معنی نیست که بقیه خوب بازی کردند.
عملکرد بسیار بد آرتتا در بازی سازی باعث شد که خط حمله نه تنها بد تغذیه بشه بلکه در تعدادی از صحنه هاهم با لو دادن توپا باعث ضد حمله حریف می شد و این نشون میده که جای فابرگاس حالا حالا پر نخواهد شد. البته جکی فعلا نشون داده که تو مصدوم بودن تونسته جای فابرگاس پر کنه. جالب ترین نکته هم اینکه در حال حاضر توی این پست کسی به غیر از آرتتا رو نداریم.
عملکرد رمزی هم دقیقا مثل آرتتا بود مدام توپ لو میداد یا پاس اشتباه میداد.
تا اینجای کار شاید خیلی بد نباشه. نکته بدتر عملکرد غیر محسوس کوکوئلین بود. جایی که یه هافبک دفاعی باید با دوندگی و جنگندگی بازی حریف وسط زمین خراب کنه و نذاره بازی سازیشون شکل بگیره، کوکوئلین طوری عمل میکرد که تقریبا در اکثر دقایق بازی توی صحنه های درگیری حاضر نبود و جای سواله که چرا از فریمپونگ استفاده نشد. فریمپونگ حداقل خیلی جنگنده است و خراب کردن بازی حریف خوب بلده.
خط دفاع هم که دیگه لازم به توضیح نیست، ناهماهنگی از سر و کولشون بالا میرفت که البته اونم طبیعی. خط دفاعی که تو هر سه چهار تا بازی ترکیبش عوض میشه انتظار بیشتری ازش نیست. تا سه ماه آینده هم که باید جنکینسون تحمل کنیم. شرط می بندم که از الان همه تیما برنامه ریزی کردن که تا زمان برگشتن سانیا همه حملاتشونو از سمت جنکینسون انجام بدن.
بعد از خط دفاعی به عملکرد فاجعه آمیز هافبک های کناری هم میشه اشاره که تو این بازی هر دو تاشون (والکات و جروینیو) در خدمت تیم نبودن که هیچ حتی از سرعتشونم برای آزار دادن خط دفاعی تاتنهام و خسته کردنشون استفاده نکردن کاری که گرت بیل تو تیم حریف خیلی خوب انجامش داد.
چه کنم که در تمام تیم فقط میشه به عملکرد درخشان ژسنی اشاره کرد. این پسر واقعا عالیه فقط تنها اشکالش نداشتن تمرکز که واسه سنش طبیعیه. هر وقت توی صحنه هایی مثل گل دوم یدفه غافلگیر شده قافیه رو بد جور باخته. خوب حتما با خودتون میگید طرف فکر میکنه خیلی حالیشه خوب معلومه که تا دروازه بان غافلگیر نشه گل نمیخوره. منم قبول دارم ولی فرق دروازه بانا تو تجربه شونه که بهشون کمک می کنه تو شرایط غافلگیری بدون اینکه فکر کنن از تجربشون استفاده کنن.
یه نکته هم هست که میخواستم نظر بقیه رو هم بدونم:
چرا تو این بازی از سانتوس و فریمپونگ استفاده نشد، به خاطر فاصله زمانی کم از بازی قبلی بوده یا دلیل دیگه ای داشته؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

پرواز خاموش

امیرحسینم. دانشجوی ارشد سلولی مولکولی. از هفت هشت سال پیش که طرفدار توپچیا بشم اصلا اهل فوتبال نبودم که هیچ از فوتبالم بدم میومد ولی معجزه آرسنال من متحول کرد

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۱
بازدید پست : ۷۰۴ بار
کل بازدید: ۳۴,۰۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰