loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

سوانزی: هیچ تماسی با ما گرفته نشده است.

مدیر عامل باشگاه سوانزی سیتی در مصاحبه ای با خبرگزاری مترو اعلام کرد که هیچ خبری از علاقه توپچی ها به بازیکن 28 ساله خود اشلی ویلیامز ندارد!! او لیورپول را نزدیک ترین باشگاه به اشلی میداند.
این خبر درحالی منتشر شد که چند روز پیش اسکای و گل خبر از توافق این بازیکن با حقوق هفتگی شصت هزار پوند خبر دادند!! خود این بازیکن در طی مصاحبه های خود اعلام کرده که در صورت توانایی خروج درها را به روی خود نمیبندد.

خبر بعدی اینکه بازیکن تیم جوانان التون مونیرو به تیم براگ بلژیک پیوست. تقریبا 10 تا از بازیکن های اکادمی به دلیل عدم توانایی های کافی تمدید نشد قراردهاشون. پس باید منتظر یه تحول اساسی تو اون بخش باشیم. البته جوون اینده دار مثل ایسفیلد و نبری و اکپوم داریم. ریو و کمپل هم میتونن از فصل دیگه اضافه بشن.


قبلا گفتم بازم میگم لطفا اونایی که میخوان شایعات معتبر رو راجبه ارسنال بدونن به این لینک برن. این لینک مربوط میشه به سایت رسمی باشگاه.  کلیک

یه خواهش کوچیکی که از دوستان دارم اینه که هیچ خبری رو بدون لینک نزارن یا از منابع غیر معتبر کلا نزارن. منابع غیر معتبر شامل توییتر و فیس!بوک هم میشه. بعضی اخبار با یک دقت چند ثانیه ای میشه فهمید که چرته و ارزش نوشتن نداره. دوستان قبلا زیاد گفتن منم دوباره میگم. لطفا رعایت بشه. اجباری به لینک گزاشتن نیست فقط منبع هم کافیه. لطفا.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

mmdn110

سلام من یه گل پسره ارسنالیه سفتم که دشمن بارسا هستمو الان دیگه بپشتر منچستریا رو میترکونم<br>به امید قهرمانی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۴
بازدید پست : ۱,۵۱۸ بار
کل بازدید: ۲۲۱,۷۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰