loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

خبر

ماتیاس گینتر مدافع 19 ساله آلمانی، با بازیهای بسیار زیبای خود در ترکیب باشگاه فرایبورگ این روزها مشتریان زیادی را برای خود فراهم نموده است.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ باشگاه اتتیکو مادرید نیز به همراه دو باشگاه آرسنال و نیوکاسل انگلیس وارد دوئل شدیدی برای تصاحب بهترین بازیکن باشگاه فرایبورگ آلمان شده است. وکیل این بازیکن هم اعلام داشته موکلش از سوی بهترین باشگاه انگلیسی و اسپانیایی تحت نظر قرار دارد و از پیوستن موکلش به این گونه تیم ها نیز استقبال می نماید.

همچنین ماتیاس گینتر از سوی دو باشگاه دورتموند و شالکه نیز مورد توجه قرار گرفته است ولی این دو تیم احتمالا شانس کمتری نسبت به آرسنال و اتلتیکو مادرید خواهند داشت.
 

==============
باشگاه سانتوس در حال برگردوندن روبینیو به به برزیله.S_24. من که خودمو کشتم واسه پاتو کسی اقدام نکرد. خودمو کشتم واسه بالوتلی، کسی اقدامی کرد، دیگه جون ندارم واه این بدم ولی این از نانی که تعریفش میدن دوستان بهتر نیست؟؟ حالا افت کرده درست ولی میتونه برگزده به شرایط ارمانی. کم بازیکنی نبوده!!درباره حقوق نانی هم اقای Werewolf گفت کمه، باید بگم که 130 هزارتا در هفتس (این چیزیه که من تو ژانویه از چندین سایت خوندم و خوب یادمه) . خیلی گرونه. دلیل جا به جا نشدنش تو زمستون هم همین دستمزده غیر معقولانه بود

==================

به نظر می آید با برگشت کوین دی بورین بلژیکی به چلسی با دستور مستقیم شخص مورینیو انتقال آندره شورله از باشگاه لورکوزن به باشگاه لندنی به احتمال زیاد منتفی خواهد شد، اما بر پایه تازه ترین خبرهای رسیده ظاهرا جولیان دراکسلر هدف جدید مورینیو در فصل تابستان خواهد بود.
به گزارش شبکه های آلمانی و انگلیسی جولیان دراکسلر به جای آندره شورله هدف جدید خوزه مورینیو قرار گرفته و مربی پرتغالی در نظر دارد این بازیکن جوان آلمانی را در آینده جایگزین فرانک لمپارد کهنه کار نماید.

مبلغ جدایی این بازیکن با استعداد آلمانی باشگاه شالکه 45.5 ملیون یورو عنوان شده که به گفته یکی از مقامات باشگاه چلسی در صورت درخواست این بازیکن از سوی مورینیو باشگاه لندنی مشکلی برای پرداخت آن نخواهد داشت. بودجه در نظر گرفته برای خوزه مورینیو از سوی ابراموویچ مالک متمول چلسی برای امور نقل و انتقالات بازیکنان در فصل تابستان چیزی در حدود 120 ملیون پوند می باشد.

رسانه های انگلیسی همچنین عنوان نمودند احتمالا، آندره شورله دیگر در برنامه های مورینیو جایی نخواهد داشت و کوین دی بورین بلزیکی عهده دار این سمت خواهد بود. ظاهرا مورینیو به بازی شورله اعتقاد چندانی ندارد.


========================


همونطوری که دیروز گفتم باید منتظره مصاحبه لواندوفسکی باشیم. ایشون فرمودند:
"فکر نمی کنم ادعای واتسکه تصمیم نهایی اعضای هیئت مدیره باشد و انتظار دارم این تصمیم به زودی تغییر یاید. هم اکنون تنها از تعطیلاتم لذت می برم، ولی امیدوارم همه چیز به زودی و به خوشی تغییر یابند و اتفاقی نیفتد که باعث دل خوری ام شود!"

=======================

طبق گزارش روزنامه های پرتغال این تیم منچستر با گارای، مدافع بنفیکا به توافق رسیده است.

ESPN هم گزارش داده که چلسی و تاتی دنبال اسنایدره هلندی هستن. یعنی عاشقشم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

mmdn110

سلام من یه گل پسره ارسنالیه سفتم که دشمن بارسا هستمو الان دیگه بپشتر منچستریا رو میترکونم<br>به امید قهرمانی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۳/۲۲
بازدید پست : ۲,۱۳۴ بار
کل بازدید: ۲۲۱,۷۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰