loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

نقل و انتقالات واقعی+۱۲ شایعه نقل و انتقالات+...



با عرض سلام خدمت همه ی دوستان عزیز آرسنالی .میخوام براتون اول از 12 تا شایعه نقل و انتقالات بگم بعدش نقل و انتقالات قطعی ،عدم تمدید قرارداد رونالدو با رئال،کوتاه در باره ی دورتموند و سپس بازکنانی که از زیر تیغ آقای خاص رد شدند.امیدوارم خوشتون بیاد)


میخوام براتون از 12 تا شایعه نقل و انتقالات که الان خوراک روزنامه ها و سایتاست بگم که همه الان منتظر سرانجام نقل و انتقالات.


اول از همه میخوام از ولکات خودمون شروع کنم امیدوارم این یکی واقعا شایعه باشه:


1- تئو ولكات – آرسنال


ديلي تلگراف گزارش داده والکات،بازیکن جوان انگليسي از دستمزد خود در باشگاه آرسنال راضي نيست و احتمال خروجش در آينده محتمل به نظر مي رسد.


باشگاه آرسنال و ولكات هنوز بر سر قرار داد جديد به توافق نرسيده اند و ممكن است در بازار زمستانی پیش رو، ولكات باشگاه را ترك كند و به دیگرتيم هاي انگليسي از جمله منچستر سيتي كه در تابستان نيز تلاش كرد اين بازيكن را به خدمت بگيرد بپيوندد.


( این یکی هم ظاهرا در لیست توپچی ها قرار داره البته زیاد تعجب آور نیست چون جوون وبا استعداد و خودتون میدونید که این جور بازیکنا خوراک آرسنالن. )                                                         


                                                              2- ولینگتون نم  – فلومنینزه


ستاره جوان و برزیلی باشگاه فلومنینزه از بازیکنان درخشان لیگ برزیل است که علاقه زیادی به حضور در لیگ قهرمانان اروپا دارد.


طبق ادعاهای رسانه های برزیلی، این ستاره جوان که سابقه بازی برای تیم ملی برزیل را نیز دارد، در بازار نقل و انتقالات زمستانی باشگاه خود را ترک خواهد کرد. از تیم های تاتنهام، آرسنال، یوونتوس و زسکا مسکو بعنوان مقصد آینده او نام برده می شود


3-کاپوئه - تولوز


اتین کاپوئه، هافبک 24 ساله تولوز با نمایش درخشان خود در دو فصل اخیر چند مشتری خوب پیدا کرده است. هافبک جوان تولوز که اولین بار در سال 2007 در ترکیب زیر 21 سال فرانسه بازی کرده استسابقه 4 بازی در ترکیب بزرگسالان فرانسه را نیز داشته که موفق به ثمر رساندن یک گل نیز شده است.


اینتر، کوئینز پارک رنجرز و اتلتیکو مادرید علاقمند به جذب این بازیکن هستند. باید منتظر ماند که آیا این بازیکن در ژانویه از تیمش جدا خواهد شد یا خیر.


(این یکی رو هوادارای یووه خیلی میخواستنش حالا ببنیم ژانویه چه اتفاق(انشا... خوبی)میوفته.)


4-ریچموند بواکیه- ساسولو 


این بازیکن جوان که این فصل از یوونتوس راهی تیم دسته دویی Sassuolo شده ، در لیگ سری ب ایتالیا عملکرد خوبی در خط حمله این باشگاه داشته .


باشگاه لیورپول که در این فصل با خروج کارول و مصدومیت بورینی مشکل گلزنی پیدا کرده و تمام امیدشان به درخشش سوارس است، تصمیم دارد این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد تا بتواند ضعف اساسی خود در این فصل را برطرف کند.


لیورپول که فصل گذشته حاضر شد 35 میلیون پوند (41 میلیون یورو) برای خرید کارول بپردازد، قصد دارد با مبلغی حدود 10 میلیون یورو این مهاجم را که تا سال 2015 با باشگاهش قرار داد دارد به خدمت بگیرد.


(این لیورپولیا هم تو پول خرج کردن از من سیتی و یونایتد و چلسی کم نمیارن فک کنم فقط آرسنال دستش به جیبش نمیره)


(این یکی فک کنم شایعه پیوستنش به آرسنال دروغی بیش نبود خوب البته با عقل هم جور در نمیومد چون درخواست حقوق بیشتری کرده بود و منچستر ظاهرا قبول نکرده میخواد جدا شه اینا دست مزد ولکات خودمون و حیفشون میاد زیاد کنن بعد چه برسه نانی)


5- نانی – منچستر یونایتد


گزارش رسیده که وینگر پرتغالی منچستر یونایتد قصد دارد در ژانویه اولدترافورد را ترک کند. پس از عملکرد ضعیف این بازیکن در رقابت های این فصل لیگ برترو البته درخشش و حضور یانگ و والنسیا در ترکیب شیاطین سرخ، این بازیکن پرتغالی احتمالا به تیم دیگری واگذار خواهد شد.


6- لیتون بینز– اورتون


بدون شک بینز یکی از بهترین مدافعین حاضر در لیگ برتر انگلستان است که توانسته با عملکرد درخشانش به تیم ملی نیز راه پیدا کند. این بازیکن نیز مانند هم تیمی خود فلائینی، علاقه زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا دارد.


از سوی دیگر شنیده می شود که سران منچستر یونایتد قصد دارند با فروش نانی و سود حاصل از فروش او، مدافع 28 ساله اورتون را به خدمت بگیرند تا جانشینی مناسب برای اورا باشد. به علاوه این طور به نظر می رسد که سران پاری سن ژرمن هم به دنبال جذب اورا هستند و در صورتی که کاپیتان شیاطین سرخ حاضر به خروج از این تیم باشد، باید حضور بینز در ترکیب اصلی  شیاطین سرخ را قطعی بدانیم.


(این یکی رو من ساله پیشم شایعه که احتمال قوی هم داره واگه بیاد عالی میشه رو شنیده بودم.ببینیم هیلوود دلش میاد از پولایه عثمانوف خرج کنه یا نه.گورکوف واقعا بازیکن خوبیه اگه اشتباه نکنم 26 سال داره)


7- یوان گورکوف (لیون)


بازیساز فرانسوی باشگاه لیون از دیگر هافبک هایی است که شایعه حضورش در انگلیس به گوش می رسد. با توجه به مشکلات مالی لیون ، سران این باشگاه برای جبران بدهی های خود حاضرند هافبک 26 ساله خود را به تیم دیگری واگذار کنند.


سران آرسنال که نیز در ژانویه به دنبال جذب هافبک هستند و چند بازیکن را زیر نظر دارند، در حال مذاکره با این بازیکن نیز هستند تا شاید بتوانند با قیمت پایین تری نسبت به سایر گزینه ها نام گورکوف را به جمع بازیکنان خود اضافه کنند.


(بعدی پرورش یافته خودمونه)


8- اشلی کول (چلسی)


آینده مدافع ملی پوش چلسی در این باشگاه کاملا نامشخص است. این بازیکن از تمدید قرار خود سر باز زده و تصمیم دارد سال های بعدی فوتبال خود را در تیم های دیگری تجربه کند. از کول می توان به عنوان یکی از بهترین مدافعین چپ تاریخ باشگاه چلسی و تیم ملی انگلستان یاد کرد؛ او به احتمال فراوان آخرین فصل حضورش در این تیم لندنی را تجربه می کند.


پاری سن ژرمن به عنوان اولین گزینه برای انتقال این بازیکن معرفی می شود. رئال مادرید نیر علاقمندی خود را ابراز کرده ، اما با توجه به حضور مارسلو و کونترائو در این تیم، بسیار بعید است این بازیکن رئال را به پاری سن ژرمن ترجیح دهد.


(ما میسازیم دیگران استفاده میکنند ،خدااااااااا به کی بگم آخه )


(این یکی رو شاید بتونیم فصل بعد با لباس آرسنال ببینیمش)


9- یان ام ویا – رن


هافبک جوان رن فرانسه، که با حضور در تیم ملی در رقابت های یورو2012 تجربه بین المللی کسب کرده ، می تواند در ژانویه به تیم های بزرگی بپیوندد. در طول تابستان گذشته چند تیم به دنبال خدمت گرفتن این بازیکن بودند که سران رن اجازه خروج ستاره تیمشان را صادر نکردند.


نشریات فرانسوی از تلاش باشگاه های آرسنال، تاتنهام، اورتون و زنیت برای جذب ام ویا خبر داده اند. باشگاه آرسنال یکی از جدی ترین گزینه ها برای انتقال این بازیکن دربازار تابستانی بود که همچنان علاقمند به جذب این بازیکن هستند. با توجه به سیاست باشگاه برای جذب بازیکنان جوان و همینطوربازیکنانی که به سبک بازی آرسنال بخورندو به علاوه فرانسوی بودن ونگر برروی نیمکت مربیگری این تیم، ، آرسنال شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این هافبک جوان دارد.


(آرسنال شده مهد فرانسه)


یکی بعدی ستاره این روزای بهترین تیم این روزاست) کسی نیس جز ...


10- مت هوملس – دورتموند


یکی دیگر از ستاره های  دورتموند که مشتریان خوبی دارد، مدافع جوان و آلمانی این باشگاه، مت هوملس است. این بازیکن با درخشش در تیم باشگاهی اش و همچنین تیم ملی آلمان، خود را تبدیل به یکی از بهترین مدافعین جهان نموده.


 با توجه به تمدید قرار داد این بازیکن تا سال 2017 با دورتموند، احتمال خروج این بازیکن از جمع زردپوشان بسیار کم است. سال گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه مندی بارسلونا به این بازیکن شنیده می شد که با تمدید قرار داد این بازیکن، دیگر صحبتی در مورد این انتقال به گوش نرسید. اما با عملکرد نسبتاً ضعیف خط دفاعی بارسا در این فصل، مجدداً شایعاتی از مذاکره سران بارسا با دورتموند به گوش می رسد.


همچنین نشریات انگلیسی نیز مدعی شدند که فرگوسن تصمیم دارد که این بازیکن را به خدمت بگیرد. با بالا رفتن سن مدافعینی چون فردیناند و ویدیچ، دراختیار داشتن یک مدافع جوان و شش دانگ در این تیم ضروری به نظر می رسد


(خدا یا این من چستر کی ورشکست میشه ما راحت شیم خیلی. جالبه بعد دم از سازندگی و خود کفایی بازیکن میزنن.من فک نمیکنم هوملس از دورتموند جدا شه نظر شما چیه اگرم جدا شه یه بهتر یا هم سطحشو میارن مثل کاگاوا که به جاش رویز و اوردن به نظر من از کاگاوا هم بهتره تو منچستر که هیچ کاری نکرد فقط افت کرد. ببینین خدا وکیلی ما سانتی رو خریدیم اونا کاگاوارو او اولش شاید کاگاوا بهتر بود ولی الان چی؟بند کفششم نمیشه همین منچستر اگه نیفتاد دنبال سانتی ونگر که دست و دل بازه هیلوودم عاشق پول.فک کنم کار به جایی برسه که همین ورزشگاه آرسنالم این هیلوود بفرمشه بعد آرسنال تو کوچه پس کوچه ها رو آسفالت بازی کنه.)


11- جک باتلند – بیرمنگام


از دروازه بان جوان باشگاه بیرمنگام به عنوان یکی از آینده دارترین دروازه بانان جهان نام برده می شود. چنانچه این بازیکن پیشنهاد خوبی داشته باشد، می تواند در ژانویه این باشگاه را ترک کند.


باتلند در تمام رده های جوانان برای انگلستان بازی کرده ؛ همچنین یک بازی نیز برای تیم ملی بزرگسالان انگلیس انجام داده و در این فصل نیز در تمام بازی های تیم باشگاهی اش حضور داشته.


تیم های ساوثهمپتون، اورتون و منچستر سیتی علاقمند به خرید این دروازه بان 19 ساله هستند.


(و آخرین نفر...)که آرسنالم میخوادش ولی خدا وکیلی اگه 16 میلیون پوند به این بدن و ولکات بره به جون خودم امریتس و رو سر همه سران باشگه خراب میکنم اگه بچه هم باشه میگه خوب 16 میلیون و به این بازیکن ندین بذارین رو دست مزد ولکات.باز خدا پدر مدر فن پرسی و بیا مرزه اون مشکلش نخریدنه ستاره بود باز این یکی واسه ما اشوه میاد زیر لفظی میخواد یه صحنه اعصابم خورد شد شما ببخشید که بحث و عوض کردم)


12- آلوارو نگردو – سویا


مشکلات مالی در باشگاه سویا می تواند این باشگاه را مجبور به فروش یکی از بهترین مهاجمان اسپانیا بکند. نگردو که در تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو حضور داشت، آینده خود را در تیم های انگلیسی می بیند. آرسنال و تاتنهام که هر دو به دنبال جذب یک تمام کننده خوب هستند، برای جذب او دست به کار خواهند شد. ناگفته نماند که قیمت پیش بینی شده این بازیکن چیزی در حدود 16 میلیون پوند تخمین زده شده که باید دید آیا این دو تیم حاضر به پرداخت این مبلغ برای این مهاجم 27 ساله خواهند بود یا خیر.


(خووووووووووب حالا مطلب بعدی نقل و انتقالات قطعی)


1-      Mickael Landrea  دروازه بان از=Lille به=Bastia


2-Alan Hutton مدافع   از=استون ویلا   به=Nottingham Forest  ظاهرا سابقه ی بازی در تاتنهامم داره


3-Joshua King   مهاجم از=منچستر    به=بلکبرن


4-Jerome Thomas مدافع از=وست‌بروم   به=Leeds


5-David Stockdale دروازه بان از=فولام   به=Hull


6-Alan Tate مدافع از=Swansea City     به=Leeds


7-Danny Wilson مدافع از= لیوپول    به=Bristol City


 


این مطلبم تموم شد حالا بعدی: بعدی اگه گفتین چیه؟فقط دعا کنید این نفری که میخوام ازش بگم منچستر نیاد.


بعله رونالدو


رونالدو پیشنهاد تمدید قراردادش با رئال را نمی پذیرد


روز نامه ی آاس مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که رونالدو پیشنهاد رئال برای تمدید قراردادش را نخواهد پذیرفت.و به نظر میرسه سران رئال در پایان فصل قصد دارند پیشنهادی به وی ارائه دهند.


وظاهرا کریس قصد دارد دوسال باقی مانده از قراردادش را سپری کند وبعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.وخود رونالدو بعد از بازی با گرانادا اعلام کرد از شرایط در مادرید راضی نیست. طبق آنچه در گزارش روزنامه مادریدی آ.اس مننتشر شده، او به سران رئال اعلام کرده که نمی خواهد پول بیشتری بگیرد و مشکل ناراحتی او با پول حل نمی شود و از همین رو به نظر می رسد که او می خواهد به پیشنهاد تمدید قراردادش با رئال پاسخ منفی بدهد.


(خوب حالا میخوام با اجازتون در باره ی یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بنویسم.)


(بورسیا دورتموند):


اواخر هفته گذشته قرعه کشی دور یک هشتم سی ال انجام شد.بجز دیدار رئال- یونایتد که احتمالا دیدار برابری خواهد بود.،در سایر بازیها با نگاه به عملکرد تیمها تا اینجای فصل شاید پیشاپیش بتوان رای به برتری یکی از دو تیم داد بخصوص که تیمهای سرگروه میزبان بازی برگشت هم خواهند بود اما دنیای فوتبال است و هزاران اتفاق نامنتظره .شرایط  فوتبال اروپا هفته به هفته تغییر میکند .تجارب سالهای گذشته نشان داده که شرایط کمتر پیش بینی شده مانند  آسیب دیدگی ، افت تیمی ،حواشی تیم ،فشردگی لیگ داخلی  و ...در ماه های فوریه و مارچ نقش اساسی در راهیابی تیمها به مرحله نیمه نهایی و فینال بازیها دارند.هفته گذشته  از یونایتد و سرالکس گفتیم این هفته به دورتموند می رویم و از جوانان زرد و سیاه و پدیده ایی بنام کلوپ سخن خواهیم گفت 


مهاجران ، تاریخ سازان همیشگی 


یکصد و سه سال پیش در چنین روزهایی تعدادی از جوانان کارگر مهاجر لهستانی که در بخش های فولاد و معادن مشغول کار بودند دست به تشکیل گروهی زدند تا ضمن گذراندن اوقات بیکاری در کنار هم، همبستگی عاطفی و مذهبی خود را افزایش دهدند .این جمع کاتولیک که بعد ها در مسیر تاریخ تعدادی از آنها پروتستان شد احتمالا نمی دانست در حال ورق زدن تاریخی هستند که بعد ها با افتخار از آنها یاد خواهد شد .مشخصه بارز آنها مردمی بودن ،فرهنگی بودن ، خشونت پرهیزی و کسب معرفت از طریق فوتبال بود. آنها با مردم و در کنار مردمشان ماندند تا سالیان بعد  بواسطه همین خصیصه پرهواه خواه ترین  تیم آلمان شکل گیرد .مردمی که به پاس حرکت آغازین آنها همواره خون لهستانی را در تیم محبوبشان جاری ساخته و ستایشگرهمه نیکی هایشان ماندند          


دورتموندی ها در تاریخ  دراز خود دوران پرفراز و نشیبی را طی کرده اند حداقل در همین دو دهه اخیر از قله قهرمانی در اروپا - با ستارگانی همچون اندی مولر ،  کارل هاینس ریدله  و پر افتخار ترین مربیشان  اتمار هتسفیلد  - تا مرز ورشگستگی ، متلاشی شدن و سقوط به دسته دوم پیش رفته اند تا جایی که شرایط بد اقتصادی در نیمه دهه گذشته انهارا وادار به اجاره نام ورزشگاه اختصاصی شان به بانک آمریکایی استنلی مورگان و استقراض از رقیب همیشگی شان مونیخ کرد .اما با رشد اقتصادی محسوس آلمان در سالهای پایانی دهه اول دو هزار و بکار گیری مدیران توانمندی همچون مایکل زورک  شرایط جدیدی  برای باشگاه بوجود آمد .در کنار بهبود وضعیت مالی باشگاه با آمدن  یورگن کلوپ در سال ۲۰۰۸  فصل تازه ایی برای زرد ها  رقم خورد مدیران ، سود دهی باشگاه در این سالها را در سیستم پرورش جوانان و جوانگرایی باشگاه هزینه کردند که  سبب بوجود آمدن نسل جوان با استعدادی همچون گوتزه ، اشملزر ، کوین و .....شد دو قهرمانی پی در پی با ثبت رکورد بالاترین امتیاز ۸۱  که رکورد ۷۹ امتیاز بایرنی ها در سال ۷۳ را شکست .بدست آوردن دو جام حذفی و لیگ در یک فصل و راهیابی به جمع شانزده تیم برتر اروپا و ارائه مدل جدیدی از تکنیک و تاکتیک آلمانی از دست آورد های باشگاه در چند سال گذشته بوده .اسکلت تیم آلمان که همیشه اکثرا از بازیکنان مونیخی شکل می گرفته حالا بدست جوانان دورتموندی  موازنه  را برهم زده         


(این یکی خیلی جالبه .ببخشید که بعضی از مطالب مربوط به باشگاه خودمون نمیشه آخه هممون همه چیزه باشگاه و میدونیم و فقط برای تنوع نوشتم)


تا به اینجای رقابت ها، بازیکنانی که مورد خشم آقای خاص واقع شدند،بدین ترتیب بودند: بنزما، اوزیل، راموس، کاکا، دی ماریا، مودریچ و حتی یک بار کریستیانو رونالدو و حالا هم کاسیاس


این طور به نظر می رسد که ژوزه مورینیو هیچ وقت زبان به دهان نمی گیرد و نمی تواند در مقابل کوچکترین اتفاقها هم سکوت کند. او هیچ وقت این طور نبوده و در رئال مادرید هم این طور نیست. مورینیو همیشه هر آنچه درمورد شاگردانش فکر می کرده را به زبان می آورده، می خواهد خوب باشد و می خواهد بد... مورینیو هیچ وقت نشده که بعد از یک بازی خوب، از بازیکنی تمجید نکند ولی انتقاداتش از عملکرد بازیکنی که در زمین ضعیف کار کرده نیز اصلا فراموش نشده. حملات مورینیو به یک بازیکن ممکن است لفظی باشند و یا حتی به نیمکت نشینی بازیکنان منجر شوند.


تا به اینجای رقابت ها، بازیکنانی که مورد خشم آقای خاص واقع شدند،بدین ترتیب بودند: بنزما، اوزیل، راموس، کاکا، دی ماریا، مودریچ و حتی یک بار کریستیانو رونالدو و حالا هم کاسیاس


البته بازیکنان دیگری مثل پدرو لئون هم بودند که مورینیو درموردش گفت:« او حس می کند که مارادونا یا پله است.»


بنزما، اولین قربانی انتقادات تند مورینیو بود. در اولین سال حضور بنزما در رئال، مورینیو در حالی که ایگواین مصدوم و از میادین به دور بود گفت:« اگر من سگ نداشته باشم( منظورش به ایگواین بود)، مجبورم برای شکار با یک گربه (بنزما) بروم» و بعد از آن هم بنزما مصدوم شد و بعد هم دوباره نیمکت نشین شد، تا زمانی که این ستاره فرانسوی نسبت به نیمکت نشینی اش اعتراض کرد، مورینیو در پاسخ گفت:« خب من هم در هر بازی، در طول 90 دقیقه روی نیمکت نشسته ام.»


اوزیل یکی دیگر از بازیکنانی بود که در این فصل با انتقادات فراوان آقای خاص روبرو می شد. مورینیو در بین دو نیمه چندین بازی او را تعویض می کرد و درکنفرانس های خبری اش برای ستاره آلمانی پیغام می فرستاد:« الان اوبا کیفیتی پائین تر و دقایقی کمتر بازی می کند.به همین ترتیب، چون کیفیت پائین است، دقایق کمتری به میدان می رود.»


جنجال با سرخیوراموس را هم که به یاد دارید، وقتی که ستاره اسپانیایی دریک نیمه، برای حمایت از اوزیل، پیراهن او را زیر پیراهنش پوشیده بود.همین کافی بود تا دربازی بعد راموس روی نیمکت ذخیره ها قرار گرفته و درکنفرانسهای خبری بعدی،پیغام هایی هم برای او ارسال شود:« راموس بهترین است، ولی وقتی که در اوج باشد؛ الان حتی اگر اومصدوم نباشد هم آربلوا جای او بازی می کند.»


سرمربی پرتغالی با نیمکت نشین کردن مودریچ، در بازی با اسپانیول ،این بار ستاره کروات تیمش را انگشت نماکرد:« هر بار که او را در ترکیب اصلی قرار می دهیم، پاسخی که از او می گیریم، بهترین پاسه ممکن نیست.»


کاکا هم که مدتها پیش توسط مورینیو سوژه شده بود؛از همان زمانی که اقای خاص به ستاره برزیلی اعلام کرد که روی او حسابی بازنمی کند، کاکا سوژه روز مطبوعات شد و البته اخیرااو با واکنش دیگری ازسوی مورینیو مواجه شده و همیشه و هرزمان که بازیهای کم اهمیت تری باشد، او به ترکیب می رود.


مورینیو یک بار هم رونالدو را روی نیمکت ذخیره ها قرار داد؛آن هم دربازی با اسپورتینگ بود؛ زمانی که او برنامه ریزیهای تیمش در بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را زیر سوال برده بود،.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

به امید آرسنال،فقط آرسنال،همیشه آرسنال

چیزی برای گفتن نیست

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۸
بازدید پست : ۲,۰۸۷ بار
کل بازدید: ۳۶,۰۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰