loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

نقل و انتقالات

1.شایعه ای که به نظر میاد در حال جدی شدن هست . آرسنال به دنبال آردا توران. طبق گزارشات رسانه های ترکیه و فرانسه و اسپانیا آردا در مورد شرایط شخصی با آرسنال در حال توافق هست و بعد از اون آرسنال باید اتلتیکو رو راضی کنه که با توجه به وجود بند 19 ملیون پوندی در قرارداد آردا با اتلتیکو آرسنال میتونه با پرداخت این مبلغ آردا رو به خدمت بگیره. وکیل آردا اعلام کرده داره با چند باشگاه مذاکره میکنه و همچنین گفته آردا دوس داره زیر نظر ونگر و در انگلیس کار کنه. اما گفته هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

2. انتقال قرضی تیری هانری با مصاحبه دیروز ونگر در حال جدی شدن هست.

3. به نظر میاد آرسنال برای چندمین بار قصد به خدمت گرفتن یان امویلا رو داره و سران رن هم از قیمت سرسام آور 20 ملیون پوندی که برای این هافبک گذاشته بودن کوتاه اومدن و به نظر میاد با چیزی در حدود 8 ملیون پوند میشه این هافبک رو خرید چیزی که باعث شده تیمهایی مثل کیو پی آر تاتنهام و . . . هم به دنبال این بازیکن باشن.

4.گفته میشه آرسنال قصد داره با پیشنهاد 12 ملیون پوندی نانی وینگر منچستر یونایتد رو به خدمت بگیره.


5. وینگر فرانسوی لستر سیتی Anthony Knockaert که 21 سال سن داره نظر آرسن ونگر ور به خودش جلب کرده. گفته میشه ونگر قصد داره چمبو رو به هافبک بیاره و این بازیک رو جایگزینش کنه.


6. شایعه ای هم وجود داره که ونگر در حال آماده کردن پیشنهاد 25 ملیون پوندی برای فلاینی بازیکن اورتون هست.

7. گفته میشه ونگر شاید برای حل مشکل خط حمله تیمش ماتری رو از یووه به خدمت بگیره.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

KING TONY MR ARSENAL

از آخرین سالهای بازی آقای آرسنال طرفدار آرسنال شدم اسطوره دوران کودکی و نوجوانی من تیری هانری بود ولی هیچوقت نمیتونم کسی رو در آرسنال بزرگتر از تونی آدامز بدونم. <br><br>سومین کسی هم که خیلی دوسش داشتم رابرت پیرس بود یکی از سختترین لحظات عمرم تعویض شدنش تو فینال 2006 بود. <br><br>حالم از منچستر بهم میخوره و تنها تیمیه که اصلا نمیتونم ببینمش. دشمن ما تاتی نیست منچستر و این پیر مکارشه. <br><br>هیچوقتم امکان نداره تیممو عوض کنم. زنده باد آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۹
بازدید پست : ۱,۹۳۶ بار
کل بازدید: ۸۶,۸۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰