loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

کدومو میخوای،جام یا فلسفه؟!

آرسنال 8 ساله جام نگرفته و هر سال بهترین بازیکناشو فروخته.به غیر از امسال بازیکن بزرگیم نخریده.تو این مدت خیلی از تیمای در پیت جام گرفتن ولی ما نگرفتیم.خیلی ها رو دورو برم میشناسم و دیدم که به خاطر همین جام و قهرمانی طرفدار یه تیم خاص شدن و با قهرمانی یه تیم دیگه طرفدار اون تیم(حزب بادو میگم)پس چرا ما اینجوری نشدیم؟چرا ما پس از این همه سال ناکامی اینهمه برا تیم وقت میزاریم و یه بخش مهمی از زندگیمون شده و اینهمه براش حرص و جوش میخوریم؟
مطمئنا هیچکس از بی جامی خوشش نمیاد و همه جام و قهرمانی رو دوست دارن و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.ولی چرا ما تا این حد پای تیممون وایستادیم؟؟؟
شما رو نمیدونم ولی خودمو میگم،اگر بعد این همه سال بی جامی اینقدر این تیمو دوست دارم و پاش وایستادم یکی به خاطر گذشته درخشانشه که بخشی از اونو خودم دیدم(تیم 2002 تا 2006)و دومیش به خاطر فلسفه باشگاه.
فلسفه ای که تشکیل شده از فوتبال رو به جلو و جوانگرایی و اقتصاد پاک و به دور از ریخت و پاشوو...و اگر منه طرفدار آرسنال اینهمه بی جامیو و تمسخر اطرافیانو و...تحمل کردم بخش عمدش به خاطر اینها بوده.
البته منم خیلی جا ها منتقد عملکرد باشگاه و مربیش بودم ولی این چیزیو از اصل قضیه که عشق من نسبت به باشگاه میشه کم نمیکنه که بیام مثلا به مربیش تو هین کنم.
درسته این آرسنال با آرسنالی که من میخوام فاصله داره ولی باید یه سری شرایطم درک کرد.ببینید تیم ما در حال حاضر شرایط برابری از نظر قدرت خرید با تیمای رقیبمون(چلسی و من سیتی)نداره و اونا قدرت خرید بسیار بالاتری نسبت به ما دارن و این مسئله خیلی مهمیه.ما نمیتونیم هر بازیکنی رو که خواستیم روش دست بزاریم و بیاریم تو تیم(مثلا تو فوروارد که الان مشکل تیمه)ولی اونا میتونن که این به خاطر ساخت ورزشگاه جدید و بدهی های مربوط به اون بود که خو شبختانه دیگه داره تموم میشه.
ببینید ما یک سال بازیکن نفروختیم و یه اوزیل رو خریدیم الان تو کورسیم.بعدشم نیاید بعد یه باخت حرفایی رو بزنید و توهین هایی رو بکنید که بعدا پشیمون بشید از اون گفته ها.
ضمنا از بچه هایی که تو طرفداری یا هر سایت ورزشی دیگه عضو هستند عاجزانه میخوام که تو کامنتا و نظراتشون دقت کنند و جلو دشمنا تیمو نکوبن و اگر انتقادی هم دارن بیان همینجا بگن.
ودر آخرم امیدوارم که مثل تیم 2003_2004 با بازی های زیبا و هوشمندانه دوباره جام ها رو بگیریم.
مرسی که وقت گزاشتین منتظر نظراتتون هستم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Gunner till i die

علیرضام.مشمول خدمت ، عاشق آرسنال<br>

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
بازدید پست : ۲,۶۲۱ بار
کل بازدید: ۴۵,۳۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰