loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

شهاب سنگی به نام اوزیل

مسوت اوزیل متولد 1988 هافبک ترک تبار تیم ملی آلمان که به عقیده خیلی ها آخرین بازمانده از هافبک تهاجمی های کلاسیک و پشت مهاجمه کمی بعد از درخشش تو جام جهانی 2010 تو لباس آلمان به رئال مادرید پیوست و سه فصل فوق العاده رو با این تیم گزروند و به حق به سلطان پاس گل معروف شد و فصل قبل به صورت خیلی ناگهانی و در آخرین ساعات نقل و انتقالات به آرسنال پیوست و همه رو تو شوک فرو برد.
شروع کارش تو آرسنال خیلی خوب بود و با سه پاس گل تو دو بازی اول شروع شدو تو بازی هایی مثل ناپولی و نورویچ هم گلزنی کرد و هم خوب بازی کرد و به نظر میرسید که خیلی خوب تونسته خودشو تطبیق بده با تیم و همینطورم بود و هم اوزیل تو اوج بود و هم آرسنال.به هر حال اون مسوت اوزیل بود و انتظار دیگه ای هم ازش نمیرفت.

ولی تقریبا از اواخر نیم فصل افت این بازیکن شروع شد و هرچیم که جلو تر میرفتیم افتش بیشتر میشد و تاثیرش تو تیم کم و کمتر تا جایی که که عملکرد بسیار ضعیفش تو بعضی بازی ها مثل لیورپول تو آنفیلد یا بایرن مونیخ صدای همه رو در آورده بود و جای هیچ دفاعی رو ازش نمیزاشت.
اوزیل نیم فصل دوم جدا از مسائل آماری خیلی بی حال و بی رمق بازی کرد و انگار یه جورایی بود و نبودش تو تیم تاثیری نداشت و دیگه خبری از اون گلا و پاس گلاش نبود.واین افتش تا آخر لیگم ادامه داشت.
حتی تو جام جهانیم فروغ خاصی نداشت کلا یه گل زد و یه پاس گل داد تو 7 تا بازی و اونجا هم بی حال بازی کرد تا جایی که یکی از پیشکسوتای آلمان (اسمشو یادم رفت)یه بار اشاره کرده بود که آلمان با وجود اوزیل داره 10 نفره بازی میکنه !!
متاسفانه باید اینو بگم که به شدت بدبینم به عملکرد اوزیل تو فصل بعد و معتقدم این بازیکن هنوز تو افته و هنوزم بی حال(یا به قولی مثل ماست)بازی میکنه و باید یه سونامی در خودش ایجاد کنه و اگه بخواد مثل نیم فصل دوم فصل قبل بازی کنه ، من سانتی و حتی توماس رو بهش ترجیح میدم با علم به اینکه  اسم این بازیکن اوزیله و بابتش 42 تا دادیم.
همینجوری که تو عنوان پستمم گفتم اوزیل مثل یه شهاب سنگ بود که اولش درخشید و هر چی جلوتر رفتیم نورش و درخششش کمتر شد.امیدوارم خاموش نشه !!
ممنون از توجهتون.منتظر نظراتتون هستم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

Gunner till i die

علیرضام.مشمول خدمت ، عاشق آرسنال<br>

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۴/۲۴
بازدید پست : ۲,۶۴۶ بار
کل بازدید: ۴۵,۳۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰