loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنال

در این چند روز اخیر شایعات زیادی مطرح شده.از خرید بازیکنان بزرگی مثل مارکو رویس تا بازیکنای کوچکتر که حتی تلفظ اسمشون هم سخته برامون.هنوز هم به این نتیجه نرسیدم که تو تابستون ما به هافبک فوق العاده ای مثل اوزیل نیاز داشتیم یا مهاجمی مثل سوارز.میخام به دور از احساس فوق العاده ای که از پیوستن یه بازیکن خوب به ما دست میده  به این فکر کنیم که آرسنال واقعا به چه بازیکنایی نیاز داره؟
تو دروازه به خاطر خرید قرضی و یک ساله ی ویویانو امکان خرید و یا به خدمت گیری دروازه بانی درجه دو و سه (البته در تابستون)وجود داره.الحق و الانصاف هم شسنی خوب کار کرده و با مقایسه  ی سنش با بوفون و کاسیاس ارزشش مشخص میشه.پس نیازی به دروازه بان درجه یکی نداریم.
در دفاع غیر از نیمکت نشینی ورماهلن همه چیز  به نظرخوب و خوش میگذره  و به این واقعیت توجه نمیشه که سن مدافعای ما کمی بالاست و  مدافع جوونی چه روی نیمکت و چه بین کل بازیکنای تیم اصلی دیده نمیشه.نیاز به پشتوانه سازی در این پست دیده میشه.
در قسمت هافبک دفاعی و هافبک میانی با وجود آرتتا و فلامینی و رمسی و ویلشر(والبته دیابی!) واقعا نیازی به خرید نداریم و باعث تعجبه که اسمهایی مثل گوندوگان و سایر هافبک های دفاعی به آرسنال لینک میشن.
در قسمت هافبک تهاجمی با وجود اوزیل و کاسورلا و جوونایی مثل زلالم(و چمبرلین) نیازی به خرید نیست.در قسمت وینگ راست ولکات و روسیچکی و نبری هستن ولی در قسمت وینگ چپ  غیر پودولسکی  کی هست؟بارها دیدیم کاسورلا در اون قسمت بازی میکنه ولی میدونیم کاسورلا واقعا یه هافبک تهاجمیه .نکته ای که در اینجا لازم به ذکره سردرگمی پست ها در آرسناله!برای مثال من آخر نفهمیدم پست چمبرلین و ویلشر کجاست و چرا رمزی در دیدار با منچستر یونایتد وینگ راست بازی میکنه؟
در قسمت مهاجم نوک هم ما ژیرود را داریم که خواه ناخواه در تیم فیکسه.نیاز به کیفیت
در این پست دیده میشه ولی از لحاظ تعداد با وجود بنتنر و سانوگو و البته پودولسکی احتمال خرید در این پست کمه.
در پایان این سوال پیش میاد که خب،پس ما کیو بخریم.به نظر من خرید یه وینگ چپ تخصصی که بتونه مهاجم نوک هم بازی کنه ضروریه. و با توجه به اصرار رییس بر جوون  بودن بازیکن ،بازیکنایی مثل الشراوی(که البته 1ماه دیگه هم مصدوم شده)ودراکسلر و تا حدودی رویس برای آرسنال مناسب هستن.
این فقط نظر یه طرفدار آماتور بود.نظر شما چیه؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

arsenal

یک آرسنالی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۲۲
بازدید پست : ۱,۷۳۹ بار
کل بازدید: ۱۳,۷۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰