loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

سردار آزمون و آرسنال

اگرچه درباره ی نقل و انتقال سردار آزمون بازیکن جوان و مستعد ایرانی تیم روبین کازان روسیه اخبار ضد و نقیض زیادی شنیده میشه اما همچنان در اکثر رسانه های غربی راجع به این نقل و انتقال اخباری منتشر میشه.
ظاهرا از بین تمام تیم هایی که اسم اونها در لیست تیم های خواهان سردار به میون میاد ، تیم های آرسنال و میلان جدی تر از بقیه پیشنهادات خودشون رو به باشگاه و مدیر برنامه های سردار ارائه دادند. البته رسانه های انگلیسی و برخی رسانه های هواداری آرسنال معتقدند که سردار گزینه ی مناسبی برای خرید تابستانی آرسنال نیست. همچنین هنوز هم درباره ماندن و رفتن ونگر هم شک و شبهه هایی وجود داره که موجب میشه هر بازیکنی درباره ی انتخاب آرسنال بعنوان تیم آیندش به شک و شبهه بیفته ، چرا که اگر سرمربی عوض بشه ممکنه بازیکن جدید توی تفکرات مربی جدید تیم جایی نداشته باشه و نیمکت نشین بشه.اگرچه نیمکت نشینی در تیم آرسنال هم افتخاریه اما به نظرم راه پیشرفت هر بازیکنی اثبات حق فیکس بودن در ترکیب تیم و سپس نقل و انتقاله .
به این ترتیب با وجود اینکه بعنوان یک ایرانی دوست دارم سردار رو در تیم محبوبم ببینم اما به نظرم میاد که شاید بهتر باشه هنوز هم سردار آزمون در روبین کازان کسب تجربه کنه و زمانی که تونست قابلیت های بیشتری رو از خودش نشون بده به فکر نقل و انتقال به تیم های بزرگتر بشه. به هر حال نباید از پیشنهادات تیم های بزرگ خیلی ذوق زده شد و احساسی تصمیم گرفت. البته این یک نظر کاملا شخصیه.
با وجود این اگر ونگر در آرسنال موندنی شد و پیشنهاد این تیم برای سردار هم پا بر جا موند با توجه به تبع جوان گرایی ونگر شاید روزی سردار رو در ترکیب این تیم هم بشه دید.
حالا سوال اینجاست که واقعا تصمیم درست چیه؟

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

توپ پُــــــــــر

متولد 1367 - لاهیجان . ساکن تهران . کمی گیتاریست و خواننده ! خیلی اهل فوتبال نیستم اما بعضی بازی های حساس تیم های محبوبم رو تماشا می کنم. عاشق آبی استقلالی و قرمز آرسنالی ، راه راه یووه و نارنجی آیند هوون ! وبلاگ نویس و دانشجوی مهندسی رباتیک ...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۳
بازدید پست : ۱,۸۲۵ بار
کل بازدید: ۳,۲۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰