loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

کانالس جوان

سن بیست سال . ویژگی های فردی : خلاق و دریبلر ، دید بالا ، دفت ، چند پسته بودن و شوتهای فوق العاده با پای چپ بخشی از مهارت سرجیو کانالس است . معمولا در خط هافبک بازی می کند اما در خط حمله و هافبک هجومی نیز نمایشهای فوق العاده ای از خود به جا گذاشته است . کانالس در همه رده های تیم ملی اسپانیا حاضر بوده است.
کانالس ، متولد 16 فوریه 1991 در سنین بسیار کم به آکادمی راسینگ پیوست . او با توجه به هوش سرشار و توانایی بالایش زود ترقی کرد. کانالس 20 ساله که تابستان گذشته از باشگاه راسینگ سانتاندر با رقم 4.5 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست تقریبا یک بازیکن نیمکت نشین بود. او فصل گذشته 15 بار برای رئال به میدان رفت اما در نهایت باشگاه والنسیا سرخیو کانالس هافبک جوان رئال مادرید را که نتوانسته بود جایی در ترکیب این تیم پیدا کند به صورت قرضی به خدمت گرفت. هیچ کدام از دو باشگاه مدت این انتقال را فاش نکردند اما به نوشته روزنامه آ.اس کانالس تا تابستان 2013 به صورت قرضی در مستایا حضور خواهد داشت. باشگاه والنسیا در پایان این دو سال می تواند کانالس را با رقم 12 میلیون یورو به صورت دائمی از رئال خریداری کند.
در حال حاضر شماره 16 تیم والنسیا بسیار با اعتماد به نفس و پخته بازی می کند و آینده طلایی برای این ستاره جوان در پیش روست. به نظر من کانالس قابلیت بازی در تیم آرسنال را دارد . جایی که جوان ها حرف اول را می زنند . حضور این بازیکن خط میانی آرسنال را خلاق تر از گذشته می کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال پیروزمند و با شکوه

سلام من دانشجوی مهندسی برقم و از 12 سالگی عاشق آرسنالم. بهترین بازی این تیم رو مقابل زسکا موسکو روسیه تو سال 2007 می دونم که برخلاف بازی نتیجه صفر صفر بود . بازیکن محبوب من تو این تیم توماس روسیچکی هست. همیشه سعی می کنم مپل اون بازی کنم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۷
بازدید پست : ۶,۸۰۴ بار
کل بازدید: ۲۶,۴۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 1
بورنموث
بورنموث
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۴ ۰۶:۰۰