loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پیش‌بازی نیوکاسل - آرسنال




سلام به همگی.

چه تابستونی! چه فصل نقل و انتقالاتی! چه سانهلی ای. دمش گرم واقعا. همیشه به خودم میگفتم یعنی میشه یه دفعه هم ما کلی ذوق کنیم از نقل و انتقالات. واقعا عالی بود. به نظر من با این بودجه و این وضع تیم که دو سال تو تاپ فور نیست، امسال هم تو لیگ قهرمانان نیست خیلی عالی بود. ما حتی تو خوابم نمیدیدیم برا یه بازیکن لیورپول و بایرن و منچستر و چند تیم دیگه رو شکست بدیم، چه برسه که امسال تو لیگ قهرمانان هم نیستیم!!! واقعا کولاک بود. درسته تو جزئیات ممکنه اختلاف سلیقه باشه. که مثلا آیا اومدن لوئیز خوبه یا نه آیا چیزی به تیم اضافه میکنه یا نه. آیا فروش ایوبی خوبه یا نه. ولی در کل بعیده کسی ناراضی باشه. امسال از نظر مالی بیشترین خرید رو داشتیم و تو فروش ششم بودیم. از نظر تعداد که تو هر دو از بقیه خیلی جلوییم.

حالا دیگه میمونه کادر فنی و سرمربی که ببینیم چه میکنه. هرچند با این خونه تکونی که تیم مدیریت از بازیکن‌ها کرد آدم خیالش راحت میشه که اگه تیم فنی خوب بود که چه بهتر نبود قطعا اون رو هم خیلی سریع تغییر میده. پس میشه به روند کلی تیم توی دو سه سال آینده کاملا امیدوار بود.

اما در مورد بازی چیز زیادی نمیشه گفت. نیوکاسلِ همیشه خسیس امسال کلی خرج کرده. هرچند این تغییرات میتونه خوب باشه برا ما از این نظر که احتمالا هماهنگی و آمادگی کامل وجود نداره. امیدوارم بتونیم لیگ رو با یه برد دلچسب خارج از خونه شروع کنیم تا شیرینی فصل نقل و انتقالات زهر مارمون نشه ؛)))))

اما در مورد خرید و فروشها. هرچند از بس همه خوشحال بودن و ذوق داشتن همه در جریان همه چی هستند. اما میشه یه سری آمار رو اینجا تجمیع کرد. لیست ورودی‌ها و حروجی‌ها به صورت زیر هست



نکاتی که میشه از این لیست گفت:

۱- به صورت مشخص تیم جوون شده چون خروجی‌ها با میانگین ۲۶/۵ سال و ورودی‌ها با میانگین ۲۳ سال هست. ضمن اینکه دوباره رئال سوسیه داد به مونرئال علاقه‌مند شده و احتمال فروش هست. همینطور ممکنه موستافی هم فروخته بشه.

۲- حدود ۱۷۴ میلیون دلار خرید داشتیم و حدود ۵۷ میلیون دلار فروش. این هنر تیم سانهلی و فهمی بود که با حدود ۵۳ میلیون دلار بودجه چنین کاری کردند!

۳- تو این خریدها یه وینگ، یه باکس تو باکس، یه دفاع چپ (جای مونرئال که اگه نره حتما سال آخرشه)، دوتا دفاع (که یکی سال بعد اضافه میشه و جوون آینده‌ داره)، یه حمله و وینگ مثل مارتینلی که خیلی جوونه ولی تو این چندتا بازی نشون داده باهوشه و به کارمون میاد خریدیم. دقیقا برای ضعف‌های اصلی تیم یعنی اونجاهایی که بازیکن نداشتیم بازیکن اوردیم. هرچند تو بخشی از پستها هنوز کیفیت تیم پایینه.

اما نظرات مختلفی درخصوص بهترین خریدهای انگلستان بوده که مثلا یکی از اونها به این صورته:


که سالیبا هم به خاطر اینکه به تیمش برگشت تو این لیست نیست. همینطور مقایشه خرید و فروشهای ۶ تیم برتر که به این صورته:


همگی نشون میده ما موفق‌ترین تیم تو نقل و انتقالات بودیم. میشه آمار دیگه هم ارائه کرد که من از ارائه اونها چشم پوشی میکنم به جز مقایسه خرید و فروش تیم‌های لیگ برتری:


که نشون میده آرسنال در رده دوم خالص هزینه قرار داره.

در هرحال امیدوارم این روند خوب پایدار بمونه و هم امسال یه تیم عالی ببینیم هم دو سه سال آینده یه تیم کاملا مدعی

Once a Gunner, Always a Gunner

#COYG

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال

طرفدار پروپا قرص آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۸
بازدید پست : ۹۱۹ بار
کل بازدید: ۱۶۴,۸۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰