loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پیش‌بازی آرسنال - لیورپول (کامیونیتی شیلد)


در مورد این بازی چیزی نمیشه گفت جز اینکه منتظریم ببینیم آرتتا با چه سیستمی بازی میکنه. چرا که من به شخصه با توجه به علاقه آرتتا به ۴۳۳ انتظار داشتم تو بازی تدارکاتی قبلی اون سیستم رو ببینیم اما بازهم سیستم ۳۴۳ رو دیدیم و نمیدونم واقعا چقدر این سیستم کارایی داره. باید درنظر داشته باشیم همونطور که با این سیستم خاص ۳۴۳ منعطف آرتتا که مبتنی بر اتوبوس!! ضد حمله بود تونستیم لیورپول و سیتی و چلسی رو زمین‌گیر کنیم، در مقابل تیمهای وسط جدولی و ته جدولی که میان با اتوبوس ضد حمله بازی کنند، زمین‌گیر شدیم. دلیلش هم کاملا مشخصه، نبود خلاقیت. به شخصه نمیدونم چرا آرتتا از سیستم ۴۲۳۱ که باهاش بازیهای خوبی ارائه میداد و البته مبتنی بر اوزیل بود (اوزیلی که تو اون چند بازی برای آرتتا هم بیشترین دوندگی رو بین بازیکنا داشت هم بیشترین تکل و هم بیشترین خلق موقعیت) یک دفعه اوزیل رو کنار گذاشت و چون شماره ۱۰ دیگه ای تو تیم نبود رفت سراغ ۴۳۳ که تو دو بازی مقابل سیتی و برایتون ناکارامدیش (به خاطر ضعف خط دفاعی و هافبکهای دفاعی) مشخص شد و بعد به این سیستم ۳۴۳ منعطف مخصوص خودش روی آورد.

اما معتقدم اگه بتونیم تیم رو برای ۴۳۳ آماده کنیم (که نشونه‌هایی ازش هست و در ادامه بحث میکنم) شاید بتونیم برای سهمیه بجنگیم.

اما در مورد نقل و انتقالات......

ظاهرا اومدن گابریل ماگالایس و تمدید اوبامیانگ قطعی شده. و این خبر بسیار خوشحال کننده‌ای هست. اومدن گابریل و اضافه شدن سالیبا (که تو بازی قبلی نشون داد مهره بسیار تاثیرگذاری تو حمله و دفاع میتونه باشه و به خاطر سبک بازیش و سبک بازی گابریل میتونن یه زوج عالی باشن) اولین قدم در راه رسیدن به شرایط لازم برای پیاده سازی ۴۳۳ مدنظر آرتتا است. و این بسیار خوبه.

خبرهای مهم خرید دیگه هم یکی توماس پارتی و دیگری حسام عوار هست. خبرگذاری معروف عربی TheAFCBell مدتهای طولانیه که از قطعی بودن انتقال پارتی میگه. این خبرگذاری، همونیه که اولین بار اومدن اوبامیانگ و اولین بار اومدن پپه رو خبر داد و مثل الان تقریبا همه خبرگذاری‌ها با نظرش مخالف بودند. از سوی دیگه فابریزیو رومانو خبر علاقه جدی آرتتا و آرسنال به عوار رو کار کرده که با توجه به پیشنهاد اول آرسنال و رد اون، غیر قابل باور نمیاد.

از سوی دیگر خبرهای بسیار زیادی از خروجی ها به چشم میخوره و حتی خبرهایی تقریبا جدی درمورد خروج بلرین هست. من اینطور حس میکنم که آرسنال حاضره با فروشهای زیاد، حتی اونهایی رو که دوست داره مثل نایلز و بلرین، پول پارتی و عوار رو هرجور شده جور کنه و این دو بازیکن رو بخره. درواقع به نظر میرسه تمرکز آرتتا بعد از انتقال گابریل روی کمربند خط میانیه و از قربانی کردن هیچ بازیکنی برای این امر دریغ نمیکنه، که به نظر من سیاست کاملا درستیه. آرتتا هم تو مصاحبه اخیر گفته ما هرکاری میکنیم که همه اهدافمون رو جذب کنیم. بگذریم که این سیاست نتیجه خرج نکردن مالک خسیس تیمه. ولی بحث مالک رو کنار بذاریم، مدیران با درنظر گرفتن محدودیتهای تحمیلی، سیاست درستی درپیش گرفتن اگر واقعا سیاستشون همین باشه.

درمجموع من فکر میکنم اگه بتونیم پارتی و عوار رو جذب کنیم و سبایوس رو نگه داریم و لاکازت رو هم نفروشیم، شاید شاید بتونیم برای کسب سهمیه بجنگیم. باید دید حالا که نقل و انتقالات افتاده دست ادو و آرتتا چی پیش میاد.

درمورد خروج سانهلی و اخراج اون ۵۷ نفر هم حرفها بسیاره و البته کاملا متناقض که چون بحث طولانی شد بهش نمیپردازم. فقط میتونم بگم به خاطر ضد و نقیض بودن حرفها فعلا نمیشه قضاوتی کرد شاید سال آینده این موقع بشه فهمید برای آرسنال بهتر بود یا بدتر.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال

طرفدار پروپا قرص آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۷
بازدید پست : ۶۱۸ بار
کل بازدید: ۱۶۳,۶۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰