loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

پیش‌بازی فولهام - آرسنال


با سلام خدمت دوستان آرسنالی

لیگ برتر دوباره شروع شد و امیدواریم امسال سال بهتری برای آرسنال باشه.

در مورد فصل نقل و انتقالات واقعا نمیشه چیزی گفت. چون اصلا نمیدونیم چه خبره و چی داره پیش میاد. خبرهای خوب و بد، همزمان میرسه. تازه هر خبری هم میرسه از دید یه عده بده از نظر یه عده خوب. در هر صورت این رو میشه گفت که بعد از جذب گابریل، دو هدف اصلی آرسنال یعنی پارتی و عوار دقیقا همون نقاط گمشده تیم هستند و درست انتخاب شدند. اما اینکه آیا به اهداف برسیم یا نه و اینکه چطور برسیم خیلی مهمه.

اتفاق دومی که از نظر من خوبه اینه که آرتتا لنو رو به مارتینز ترجیح داد و درواقع قول اینکه مارتینز دروازه بان اول باشه رو بهش نداد. این از نظر من اتفاق خوبیه و از نظر خیلیها اتفاق بدی!! اما اینکه مارتینز رو بفروشیم و در ازاش کلی پول بدیم و دروازه بانی مثل دیوید رایا که تو لیگ برتر قطعا جواب نمیده رو بخریم جای سواله، درحالی که کلی دروازه بان جوون خوب هست که التماس میکنند بیان آرسنال رو نیمکت بشینن و خودمون هم دروازه بان ۱۸ساله تیم ملی استونی رو داریم!

اتفاق بد دیگه هم اینکه عنوان آرتتا از سرمربی به مدیر تیم اصلی ارتقا یافت، درواقع فردی با نفوذ و قدرت اعمال نظر ونگر! این واقعا از نظر من بده. چون رویه درستی نیست و به رفتار و اقدامات اون سرمربی مربوط میشه که تیم خوب نتیجه بگیره یا بد! این همه قدرت به سرمربی دادن رو من به شخصه درست نمیدونم!

در مورد تک تک خبرها پیرامون بازیکنها از لاکازت گرفته تا بلرین تا توریرا و گندوزی میشه تک تک نظر داد. ولی چون هیچ اتفاقی نیفتاده پست رو کوتاه میکنم و نظرات رو میذارم برای کامنتها که اونجا بشه بحث کرد.

در هرحال امیدوارم تیم اونقدری تقویت بشه که اگه جزء ۴تای لیگ نمیشه حداقل قدرت رقابت و برنده شدن لیگ اروپا رو داشته باشد و سال بعد تیم رو تو لیگ قهرمانان ببینیم.

به امید یه بازی خوب  و همراه با بردی روحیه بخش

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال

طرفدار پروپا قرص آرسنال

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۲۱
بازدید پست : ۴۹۵ بار
کل بازدید: ۱۶۳,۶۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰