loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ساوتهمپتون ۰-۲ آرسنال







سلام


خوشبختانه این بازی رو بردیم که لازم بود ، و به نظرم سیستم دفاعی آرتتا تصمیم درستی بود و بخاطر عدم اعتماد به نفس توی تیم بود ، وگرنه شاید اگر اوایل ورود آرتتا به ساوتهمپتون برمیخوردیم با فاصله و خیلی مالکانه تر این تیم پر اشتباه رو میبردیم.


نکته مثبت بازی برگشتن ژاکا بود که نشون داد حضور هافبکی که دفاع بکنه چقد برای بهبود عملکرد دفاعی تیم موثره ، البته به نظرم سیستمی که سایت بهش اشاره کرده (433) اشتباهه و ما 5 دفاعه بودیم که بر اساس سمتی که میخواستیم ازش حمله کنیم یکی از وینگ بک ها جلو میکشید و اون موقع بود که عملا 433 ایجاد میشد، یعنی وینگ بک میومد جلو و موستفی یا تیرنی پشت سرشونو پوشش میدادن . این تصمیم برای کاور کردن مشکلی که توی بازی سیتی داشتیم یعنی جلو کشیدن اوبا (این بازی په په هم شرایط مشابهی داشت) و مشکل از دست دادن برتری عددی توی طرفین دفاع تدبیر خوبی بود ؛ درسته تیم حریف ساوتهمپتون بود ولی ما اصلا روحیه خوبی موقع ورود به بازی نداشتیم و برد به هر قیمتی لازم بود.


توی دفاع مستحکم عمل کردیم مخصوصا زوج دفاعی تیم که قبلا هم یه بازه ای خوب کار کرده بودن کنار هم ، و امی مارتینز هم تدافعی و تهاجمی موثر بود. اما توی گل کردن موقعیت ها خیلی بد بودیم و با توجه به کیفیت حریف میشد حتی تعدد حملاتمون هم بیشتر باشه مخصوصا با حضور تیرنی و ژاکا و سبایوس و حتی مارتینز (هرچند که باید بازهم تیم خلاق تر میبود و جلوی این دفاع بازیکن خلاق بزرگ ترین امتیاز بود) برای موقعیت سازی و بازیکنایی که میتونستن پشت دفاع فرار کنن. توی یه روز دیگه ممکن بود حسرت استفاده نکردن از این فضا و حسرت گل نکردن موقعیت هامون رو بخوریم. ولی خدا رو شکر امروز اون روز نبود ، حالا با بهبود روحیه تیم مخصوصا توی خط دفاع حالا شاید بتونیم بازی بعد رو زیبا تر و مالکانه تر هم بازی کنیم . بازهم به امید روزهای بهتر و بهتر برای باشگاه.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۵
بازدید پست : ۵۷۶ بار
کل بازدید: ۲۹۵,۰۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰