loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

آرسنال ۱ (۵-۴) ۱ لیورپول








سلام
ایام عزاداری رو به دوستان سایت تسلیت عرض میکنم
یه شروع خوب و بازهم یه دفاع منظم و قشنگ از تیم جلوی یکی از قدرتهای فعلی جزیره رو دیدیم که با بازی خوب بلرین و نایلز و تیرنی و هولدینگ وینگر های خطرناک لیور رو به شکل مناسبی مهار کردیم ، الننی و ژاکا توی این سیستم 343 دفاعی عالی بازی کردن و واقعا دقیق و کم اشتباه بودن و از زیر انواع پرس تیمو خارج کردن .
بهترین بازیکن زمین طبق انتخاب اتحادیه میتلند نایلز بود و انتخاب شایسته ای بود ولی رقبای جدی ای مثل تیرنی ، ژاکا ، نایلز و البته اوبامیانگ داشت ؛ جای لاکا به شدت خالی بود و انکتیا هرچند خیلی دوید ولی از لحاظ تهاجمی موثر نبود. تیم بجز 2-3 صحنه اشتباه دیگه ای نداشت که با این روند تیم میشه امیدوار بود با خرید های تدافعی این ها هم حل بشه چون اگه روز خوب مانه و بد مارتینز بود برامون گرون تموم میشد.


از لحاظ لیست خرید تیم مسیر خوبی رو پیش میره و سبک و سیستم مشخصی هم داره ولی امیدوارم یک سری از فروش های تیم انجام بشه که کمک کنه و یه سری دیگه هیچ رقمه سر نگیره از جمله نایلز و لاکازت که امیدوارم حفظ بشن.
بعد از انجام خرید ها میشه گفت آرتتا چطوری بازی خواهد کرد و چه سیستمی خواهد چید و به وقتش درباره ش حرف میزنیم ولی فعلا بیایم دومین جاممون در 8 ماه مربیگری آرتتا رو جشن بگیریم و از این برد لذت ببریم ، مخصوصا با نبود بازیکن های مهم تیم از جمله په په ، سبایوس (وضعش نامشخصه) ، لاکازت ، توریرا ، اوزیل (؟) ، موستفی ، سالیبا (آمادگی صد درصد نداشت) و...  تبریک به آرسنالی های عزیز. به امید جام های بزرگ تر.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

it's time to change...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۸
بازدید پست : ۹۳۷ بار
کل بازدید: ۲۹۳,۳۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰